10 de juny del 2009

QUI S'APUNTA?

6 comentaris:

clari ha dit...

quan és?
fa por?

Llum de ganxo ha dit...

Ja està estrenada, estarem fins a mitjans de juliol a la sala 2 del Capitol.
Salutacions, especialment a la Meli.

Miquel

la chica ha dit...

JAJAJAJA
SI ETS LA MELI!!!
HÒSTIA, AROA, EXPLICA-HO, EXPLICA-HO!!!
MELI, ET PARTIRÀS DEL RIURE

pd. encara no sé res del programa d'edició :S
abans del capde, SEGUR que res!

Meli ha dit...

Aroa, què has d'explicar??
Això del programa d'edició... ok, no et vull insistir, però així jo em puc planificar, gràcies pels tramits!!
Per cert, gràcies Miquel, com et vaig dir, ningu es creuria que havies escrit tu, però és igual, tu i jo sabem qui és qui!
Muaaa

AROA ha dit...

MELI TRANQUILA QUE YO SÍ ME CREÍ QUE FUE MIQUEL, ES MÁS PENSÉ, NO VOY HACER NINGÚN COMENTARIO EN EL BLOG PORQUE SI NO MIQUEL VA A PENSAR QUE DIGO TONTERÍAS. INCLUSO LLAMÉ A CLARA PARA DECIRLE:
- CLARA, SABES QUE MIQUEL CONTESTÓ A MELI EN EL BLOG??? CLARA SE PARTÍA DE LA RISA Y MIQUEL NO, PERO CLARA SÍ QUE PENSÓ QUE TONTA QUE SOY.
YO QUE SÉ, CLARA ME COMENTÓ UN DÍA QUE ESTE ACTOR TE GUSTA MUCHO Y NO SÉ PORQUÉ PENSÉ QUE TE PODÍA ESCRIBIR. EN FIN NO TENGO EXCUSA, SOY GILIPOLLAS.

MUCHOS BESOS A LAS DOS

Meli comença amb M de M... iquel! ha dit...

Aroiiiiiiiiiiita!!! ets el meu ídol!!!! jajajajaj JAJAJAJAJAJA!!!
en miquel estarà content!!!! viscaaaaaaaaaaaa!!! oleeee