6 de setembre del 2009

encarem el nou curs escolar


al setembre acaben les vacances i comença el col·l·l·l·l·l·le, una altra vegada. i, com que comença el col·l·l·l·l·l·le, també comencen les activitats extraescolars.
pels millors temps del col·l·l·l·l·l·le, poso aquesta cançó del gran mestre de la canço infantil, xesco boix. jo li'n deia "txesco bois" perquè encara no sabia que el so "ix" es pronunciava "schh". Aquí va la meva cançó preferida :)


total, que això del xesco era un parèntesti. us volia parlar de les activitats extraescolars. enguany, la clari vol fer moltes coses, però no podrà fer-les totes. així que intentarà quedar-se amb: kartoffeln, teatre i/o... claqué!!! seré la mestra del claquerisme. ara pensareu que la clarins està loquins però no, no! és que vaig veure camut band i és super guai! i ara vull fer claqué. meli, para de riure!!! ara pico de peus, com si ballés claqué! tacatacatacatac! tacatac! tacatacatacatac! :)
quines són les vostres activitats extraescolars d'enguany?!?!

8 comentaris:

en Ristu ha fet de tot ha dit...

En Ristu també ha fet claqué......

meli també fa extraescolars ha dit...

ses meves activitats extraescolars de moment seran:
curs de implantació de una pàgina web, manteniment i disseny. aquest segur.

dps també faré els de barcelona activa sobre posicionament, google ads, marketing online..etc.

i seguiré amb les curves (el meu gymnasiu preferidu!) suant la cansalada!

ja veieu que no em falten activitats, ara em falta complementar-les!!

clarins: me partit mooolt amb sa teua entrada!! visca les activitats extraescoaris!!!!!

patoooooos, vai a estudiare :(

la chica ha dit...

hosti, ristu! on?!?!?! ets 1 professional! ;)

meli! tu sempre fas mil coses i a més sempre són d'ordinadors: access, excel, word, internet, disseny web, powerpoint, blocs, xats, google ads (posaràs somdedoctorat a google ads?), flaix, dreamweaver, moviemaker, premier, derrier, moyener, melier... ;)

sabia que (te'n) riuries! ;)

meli tb es ciclista ha dit...

clary!! jajajaaj, estic escoltant la cançoneta den xescu!!! un foradet en el culet!!!! rapataplam!!!! lalalala lililili!!!!!!!

a mi quan els meus pares em van explicar que es va morir perquè es va llançar al tren... no ho vaig entendre!! em donava una mica de mal royu!

ei, si si sempre fai mil coses pero enguany (com es deu dir enguany però en refència a un mes? ...enmesany?) en fi, de moment el setembre no es presenta amb les mil i una activitats de la meli.

clari q piques de mans quan canta en txesco bois?

la chica ha dit...

jajaja! mentre llegia el teu missatge he pensat "enmesany", igual que tu! però ara m'adono que seria "engumes"! perquè enguANY, enguMES. jajaja :)

pobre xesco, vaia trauma, quan em vas dir que s'havia suïcidat :( visca el xesco bois! síííí! pico de mans i ara el ballo en claqué! ;P

ànim, munica! i moooooooooooolta sort!

meli bois ha dit...

asies!!!!
si si es va suicidar en txescu!!! d'acord, engumes de moment tinc eixes activitats planejades.
ei, i la resta de la blogsfeira??? que no feu tivitats extraescolars?????

Crisitaina ciclista ha dit...

Ei ninetes, com esteu? Jo una mica perduda, si no fos pel manolé... Us veig hiperactivades amb les activitats extraescolars. I com que el tema va de bicis, us diré que m'he comprat una bici d'aquestes que es pleguen i es fan superpetites. Des de que era petita que no en tenia una! Ara el manolé m'ensenya a fer servir les marxes, els pinyons i a no frenar amb la roda del davant quan baixo pendents a tota pastilla oeoeoeoeoeoeeee!!!

Reflecsiu i inadaptat socialment parlant ha dit...

Ostres! Si sou com un ordinador multitarea i multifunció! Que si bici, que si photochop, cansalada, premier, darrier, claqué...
Us admireixo profundament, ja que com totes vosaltres sabeu, la Biblia diu que l'home va donar una costella a la dona i mentre pensava que devia fer es va quedar en blanc i li van desaparèixer totes les neurones salvant una. I clar, sapiguent com sé de les meves limitacions, com ésser unineuronal no puc disposar d'activitats extraescolars i de tant en tant, per suggerència de le plus Belle Consorté fem algunes activitats d'oci extraescolars.
Mentrestant no perdeixo l'esperança de poguer adaptar-me a aquesta societat blogueira i extraescolar.
Salut!!