7 d’octubre del 2009

RUGERET

Fa unes setmanes va arribar al món un infant, un nen preciós...La Clari, és la padrina i tieta ideal, el veu molt sovint i lagafa en braços i ell... n'està de beeeee!!
Estar amb ell és sinònim d'oblidar els problemes i preocupacions, el veus dormir, dormir i quiet i quiet... bé, fins al moment no havia après a fer gaire cosa més...
La Meli tenia tantes tantes ganes de conèixer-lo que la Clari la hi va dur. Va ser una tarda fabulosa, amb la millor companyia del món, així doncs, abans d'acabar aquesta entrada només dir:


BENVINGUT PETIT!!!!


FELICITATS, CLARIT!!!!


Encara que valtrus no ho podeu veure, part d'aquesta entrada està feta amb codi html, la Meli ja va practicant els seus nous coneixements...!!

12 comentaris:

la chica ha dit...

oh, gràcies!

quina ilu veure aquesta entrada! el roger està darrera la porta vermella, no?

felicitats per les teves habilitats htmlistes!

patuuuuuuuus!

mel ha dit...

si!!! entrada pel nen!!
si, deixe-m'ho amb què és una porta vermella...
avui he desenvolupat a part de les habilitats htmlistes també les habilitats cssistes, la cosa es va complicant amb el dhtml!

la chica ha dit...

interpreto que no és cap porta vermella... què és?

htmeli ha dit...

volia fer:
table bgcolor="red" bordercolor="white"-tr
td-benvingut petit!!-/td
td>Felicitats clarit!!-/td
/tr-
/table-
(he afegit guions i he tret < i > pq sino no entenia en llenguatge encriptat i no em publicava)
i... m'ha quedat una porta vermeya...
ei, tornut del sopar dels bogats amb una proposta sota el braç!!!!

patu patu

la chica ha dit...

VISCA! FELICITATS!!! :)

la chica ha dit...

ho he posat al front page i ja he vist que volies subratllar-nos en color vermell!!!

gràcies!

Unknown ha dit...

FELICITATS TIETAAAA

la chica ha dit...

ei, quant de temps! què tal?
gràcies!! :)

Anònim ha dit...

http://www.computerpowertest.com/

quieres saber si tu ordenador esta encendido?
un gran herramienta.

en Ristu vol saber ha dit...

Si, quiero saber si mi ordenador está encendido!!!!!!

;)

El osito mimosín ha dit...

Gran Clarins! La meva enhorabona a la tieta més maca de totes! Et donaria un mont de suavitzant de la marca que publicitava amb gran encert... Però ara els temps han canviat a la tele, i ara no veiem més que violència, sexe, fulletons roses, i friquis que matarien per tenir els seus cinq minuts de glòria i ara ja no queda espai per mi. Tot i que he escoltat algunes propostes interessants, com per exemple: contertulià al "Donde estás corazón", reportero en "Callejeros" i fins i tot noi dolent en "Supernanny", els meus principis morals m'han impedit acceptar-les, hi havia alguna cosa que em deia que aquest món no és el meu,que jo ja he aportat prou a aquesta televisió decadent.
M'aniré al món de la ràdio, sempre m'a cridat l'atenció això de cridar els gols al Carrusel Deportivo, sembla emocionant...

la chica ha dit...

osito mimosín! gràcies! em faràs plorar, que tendre!

aquest cap de setmana van fer la festa dels súpers, aquests no són violents, no?

no hi ha res com en pingu, quins temps!