15 de desembre del 2009

ANIVERSARI CRISTINIL, ANIVERSARI RISTIL


RISTUT I CRISITAINA

19 comentaris:

en Ristu ja és un any més gran ha dit...

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!Moltes gràcies!!!!!! Quin "detallassu"!!!!!!!!!! M'ha agradat molt, molt monos aquests noiets que canten!!!!!
Gràcies!!!!!
Ah! Felicitats Aroíta!!!!!

la chica ha dit...

felicidades, aroita!!!!

ai, no! FELICITATS, RISTU I CRISITAINA!!!! com ha provat aquest dia d'avui?!?!

últimament el bloc va de pastissos ;)

brownie qui no respongui abans de les 00:00 h! :P

en Ristu no-brownie ha dit...

Ha anat molt bé!!!!!!!
Felicidades Aroita!!!!!!!
Jo no sóc brownie, eh??? Que he contestat!!!!! Però la Meli, el Marquete, en Manolé, la Crisitaina i l'Aroita menjaran una mica de brownie.................!!!!!!!jajajajajajajajajajajaja

Mel ha dit...

eeeeeeeeeeeeep!!!
JO NO VULL BROWNIE (amb tot el meu amor cap a la claryn's).

MOLTES ENHORABONES DE FELICITAT AVUI EN DATA TAN ESPECIALA.

DESITJO QUE HAGUEU PASSAT UN SANT DIA FREDÓS I GLAÇAT!!!!

Estic preparant l'album de la festota!!

la chica ha dit...

ristu!

ja he millorat la recepta, coi! n'he fet algun més des de l'altre dia i estan boníssims, mmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!

una mica de farigola?

en ristu se salva del brownie!

queda 1 h 44 min...

mmmhmmmm.... brownieeeee...!!!

la chica ha dit...

meli se salva del brownie!

(jolín, ara m'estic sentint malament jo i tot...)

Mel ha dit...

salvada!!!
claris, com van anar els altres brownies?? vas posar farinotta??

la chica ha dit...

sí!

i estaven deliciosos! :)

uooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! clari ruscalleda ha nascut! ;P

Marquete ha dit...

JO VULL BROWNIE CLARIL QUE ESTA MOLT BO CONY!!!
Ah per cert... Felicitats a les dues noies que fan anys!!

en Ristu olora farigola ha dit...

Ueeeeeeeeee!!!!
Farigola!!!!!
La LLimu, el Manolé, la Crisitaina i l'Aroita tenen brownie!!!!!!!!!!

la chica ha dit...

moltes gràcies, marquete!

t'he de dir que he millorat la recepta, i ara està boníííssim! :)
te'n faré un, però només a tu perquè està clar que la resta de blocaires no saben apreciar la cuina d'autor... ;)

Meli ha dit...

felicitats aroita!!!
juegas al trivial browniero con nosotros???

la chica ha dit...

felicidades, aroita! :)
em parteixo!

Crisitaina ha dit...

OEoeoeoeoeeee! Moltes gràcies masterblogueres! M'encanten aquest ninotets que canten i ballen! I les fotos de l'àlbum!!!Perdoneu el retard però he passat un aniversari molt mogudet... el Manolé està malaltó, però no patiu que aviat estarà en condicions per acceptar les vostres peticions de revenja trivialera amb claribrownie inclòs.

en Ristu creu roja ha dit...

Ei! Que es recuperi el Manolé. Que li va sentar malament el brownie?????
Doncs no és excusa, perquè ja has vist que per trigar en contestar us ha tocat, no un apartamento en Torrevieja, Alicante, sinó un BROWNIE!!!!!!!!!!!!

la chica ha dit...

ei!
què està passant amb aquest brownie? mira el missatge del marquete i aprèn, ristu! a ell li va agradar!
i ara tinc una rusqui-recepta i queda millor! :)

en Ristu sembrant la discòrdia ha dit...

en Marquete és un pilota..........................................................

Marquete, el sibarita ha dit...

prou de fer conya amb el brownie!!
ara m'estic jalant una neulota del taller clandestí xinil vilafrankil i la suco al iogurt a la vostra salut!!

en Ristu neulil ha dit...

Salut! I força al....... a la neula!