2 de gener del 2010

BON ANY

El Som de Doctorat desitja a tota la colla blogaire un bon any 10!!


Aquests són els nostres 10 desitjos:


1. fer més festes blogueires
2. equip M&M's guanyar alguna partida al trivial
3. un brownie claril amb cara i ulls
4. més participació blogueira
5. menys explotació al taller clandestí
6. menys enfadus ristils
7. menys púrria al tren de tornada de matarón

8. aconseguir nous blocaires i adhesions

9. .................... (espai pq comenteu valtrus els valtrus desitjos).

10. conèixer en winnie the pooooooooooo!

9 comentaris:

Tiger Tón ha dit...

Feliz año 2010! Estoy de acuerdo con todos los puntos suscritos en este texto excepto el último.
Quiero poner una emmienda al punto número 10. Como ya conozco a Winnie the Poo me gustaría conocer a otras estrellas de la Disney como Lindslay Lohan o Hanna Montana.

en Ristu té contactes amb Disney ha dit...

Tiger: Jo conec a les petardes de les Cheetah Girls. Serveix???????

me ha dit...

qui coi són less cheeta girls?? les amigues de la mona chita???
feliç dia diumenge 3 de gener de l'any 2010 del segle XXI!!!!

en Ristu aclareix dubtes ha dit...

Me! Que són les petardes aquelles amb les que vaig fer el rodatge per al Disney Channel.......

Unknown ha dit...

m'encanta el punt 10!!!

Winnie ha dit...

M'agrada la mel!!

la chica ha dit...

una cosa no varia: no entenc RES!
buon anno i bon nano!

Anus horribilis ha dit...

Bon anus???? Cotxina!!!!

la chica ha dit...

buon anno
buon ano
bon nano
bona, no
b, enano