21 de juliol del 2010

10 comentaris:

clara ha dit...

bones vacances i bona tornada! :)

Ristu el egipcio ha dit...

Yeps reines!!!! Jo ja estic ben apunt de marxar a terres egípcies!!!!! Caminaré de perfil, veuré les mòmies, faré un petonet a l'Esfinx, ploraré davant les piràmides!!!!! Etc, etc, etc!!!!
Ens veiem a la tornada!!!!!

meli ha dit...

felices vacances piramidals i de perfil ristu!!
markete i meli estan a l'equador de les seves vacances ben nostrades: terra alta, ripollès i l'emporda(que el diner es quedi a casa)
salut i visca catalunya!

jo ja fa dies que em vaig fer la sueca ha dit...

bueno, obriu el xiringuito o què? que ja fa més d'un mes que sou de vacances! i ja teniu el doctorat, així que la condició d'estudiant no és excusa!!!

a currar, home ja!

meli es fa la sueca ha dit...

ens estem mentanlitzant per la reentrée colegial i laboral.

clara ha dit...

i tant, quin pal!

quantes sueques

que no vol dir

quantes seques

les seques fan ppppppfffffff

Mel's ha dit...

esperem que torni ristil piramidal per fer la reobertura inaugural piramidal i de perfil del Som de Doctorat.
aleshores serà el moment de fer grans trobades blogueres que tenim pendentes.
salut i feina!

clara ha dit...

però si el ristu acaba de marxar a fer l'egipci!!!!!

tieta meli ha dit...

aviat tornarà i farem pulpito de perfil!

Cucú!!!! Sóc en Ristu! ha dit...

Sí, sí, que en Ristu ja ha tornat!