10 d’octubre del 2010

JA TOCA LA FESTOTA

Amics blogueiros, 
El proper mes desembril se celebrarà la FI (Festa Infantil) cal que comencem a escalfar motors, per tant el SOM DE DOCTORAT us proposa fer una pluja d'idees de jocs infantils que podriem fer a la caseta (dada: 60 m2 de pati.... ).
En breu, la plataforma informativa que cobreix citat esdeveniment us ampliarà més coses que es puguin ampliar. de moment els qui us doneu per convidats esteu del tot convidats!


Endavant propostes de jocs infatils!!!

8 comentaris:

en Ristu diu Eskerrik Asko! ha dit...

Evidentment em dono per convidat!!!!!
Pinyata, pinyata, pinyata!!!!!!!

melis ha dit...

eeeeeeeeoooooooooooooooo!!
a part de la pinyatta podriem jugar pilotta al patti, fer com Juana y Sergio o Oliver y Benji.
jo tb em dono per convidada i amfitrionada!!!!
visca que això s'anima!!!!

Manolè no sap que fer i Cristiné decidida ha dit...

Crisitaina diu que vol saltar a la corda al pati de la Meli i jo la veritat no sé qué faré.

mili ha dit...

manolé, dicidixte!!!

clara ha dit...

jo vull jugar amb aquella pilota inflable de la barbie!!!

meli estricti ha dit...

clara: wrong!
has repetit joc, la pilota ja ha sortit, ho ha dit la Meli.
tens una segona opció, sinó... game over!

Ja està decidit! ha dit...

Ja sé qué fer! Portaré els meus amics de "El gato al agua" i farem un debat monogràfic de Catalunya.

Marc participador esporàdic ha dit...

Això mateix, podem debatre largo y tendido sobre Catalunya...
¡Viva Pucela!