15 de desembre del 2010

ANYS DE LES FLORETES

En una data tan assenyalada d'avui fa trentaitants anys
van arribar al món dues floretes petitetes.
Avui són encara petites, aquelles ponzelles boniquetes.
Són dues hermosures que fan moltes travessures.

Van fer el cobi disfressat de conillet 
i encara ara ho recodem algun momentet.

La plataforma blogueira MELICLARI us desitja:

FELIÇOS ANIVERSARIS!

Esperem celebrar-ho en breu, la Clari s'ofereix per la tarta brounil (ristu no ploris)
Pq plora en Ristu? perquè vol agafar el Cobi? perquè vol l'espelmeta de la Cristiaina?? opineu svp.

9 comentaris:

meli zzzzz ha dit...

això està molt adormit...
felicitaaaaaaaaaaaaats!!

en Ristu petalcul! ha dit...

Disculpeu! No he parat encara, i el que em queda!!!!! D'aquí a una estoneta me'n vaig al sopar agoreru!
Però m'he dit: "D'avui no queda que no dono les gràcies al blog!"
Així que: GRÀCIES!!!!!! M'ha agradat molt la felicitació i el COBI!!!!!!
Mua Mua! Us deixo!!!!!!! Fiiiiiiiuuuuuuuuuuuuu!!!!!!

Crisitaina emocionada ha dit...

Heu vist el meu cobi??? I jo que pensava que m'acomiadarien i al final li han fet una expo! Visca cobi! I gràcies per la felicitació, m'encanta!!! Sou les reines del fotochop!

Perdoneu, però en Ristu ho havia de dir ha dit...

Des d'aquesta plataforma que em dóna una gran llibertat d'expressió, vull transmetre el meu condol a en Marquete.... Ahir per la nit, vam sopar pericos a l'ast. Brb (rotet).

una que té gana ha dit...

perico que vuela....

perico a la cazuela!!!!

Anticulé ha dit...

Ristu, recuerda que más dura será la caida. Jojojojojjojoj

en Ristu ja té un bon coixinet per si algun dia cau ha dit...

Manel..... Saps com se'n diu d'això?????? ENVEJA!

mels ha dit...

res de coixins!! el barça ben amunt i catalunya endavant!!!
el 28 tots a animar la sel.l.l.l.l.l.l.l.l.lecció!!!

VIVA HONDURAS!!

clara ha dit...

felicitats!

viva!