26 de febrer del 2011

El febrer i la pianola

Benvolguts, benvolgudes,

Durant el mes de gener d'enguany Meli i Clari han hivernat com les marmotes. Ara que mica a mica va despertant el nostre entorn, el sol il·lumina més estona, les fulles es despleguen.... ara que s'ensuma una primavera llunyana és hora de tornar a donar vida al Blog!! El nostre portal també es comença a despertar!!
Per començar volem demanar-vos que torneu a ser-nos fidels lectors com sabeu i grans participadors. Així ho desitgem. Seguidament us fem una proposta: Quin és l'instrument que sabeu/sabieu tocar? Ens interessa molt saber si ereu artistes en brut i us heu quedat sense polir o ja ereu uns negats a l'hora de poder tapar tots els forats de la flauta... 

Aquesta entrada està dedicada a la pianola de la Cristiné, doncs sembla que fa piano... oju que et creixeran els dits!!!! Us deixem un clavicèmbal perquè comenceu a ambientar-vos...!

Un bon cop de timbal i una bufada de trombó per tots!!!


10 comentaris:

Meli flabiola ha dit...

jo vaig tocar la flauta dolça a l'escola a l'assignatura de música i em posaven 9 i 10 als examens orals/bufals (de bufar).
com a alternativa també vaig tocar el flabiol pel gegant de l'escola quan sortiem a fer ceraviles. No vaig arribar al nivell 2 que era arribar a coordinar flabiol i tamborí.
Sempre he volgut aprendre a tocar la guitarra, però només sé quatre acords de la cançó "Tot és fosc" de Gossos.
Hasta aquí puedo leert.

Crisitaina piano piano... ha dit...

Jo també tocava la flauta dolça a l'escola i també treia molt bona nota, perquè era molt aplicada, però no m'agradava gens. Jo volia tocar el piano i ara ja sé tocar On vas cargol? amb la mà dreta i també amb l'esquerra. A algú li sobra un piano???

Marquete musical ha dit...

Doncs el Marc Marquete també va tenir un passat musical. Jo tocava la bateria amb molt d'enginy: utilitzava unes culleres de fusta i uns pots de tupperware que sonaven molt bé.
A part d'aquesta experiència, no tinc res més a dir, excepte que de tant en tant cantossejo cançons dels Beatles o de Sisa. Això és tot.
Us estimo i aneu-vos-en en pau!
Fins al proper pulpito!!!!!

Manolé 100% ha dit...

No tinc gaire experiència en el mon musical, la veritat, només feia la flauta dolça a l'escola de la meva estimada ciutat, Valladolid.
No he participat en cap concurs de Ot, ni de "Tienes Talento", la única cosa que recordo que he fet és cantar a la dutxa amb resultats terribles i apocal.liptcs.
Donat que tinc nul.les condicions musicals em limito a escoltar al piano el "On vas Cargol" de la meva estimada.
Això sí, mai perdré la fe i segur que algun dia em poso a tocar un instrument musical, encara que m'arrisqui a sortir del pais.
Salutacions a tota la blog sfera!

Bruc ha dit...

jo tocava el timbal

clara ha dit...

doncs jo tocava la flauta dolça, el piano i... els nassos! ;)

bruc, tocaves el timbal o tenies el cap com un timbal? :P

Mestra Meli ha dit...

Clarins, intenta elaborar més la teva participació. Es veu feta a últim moment... Recorda incorporar nou vocabulari.
Ànims que vas per bon camí!

clari ha dit...

hosti, calla, calla...

saps a cocos hi treballa una dona que va ser la meva profe a p5? i el més fort de tot: em reconèixer!!! jo no me'n recordo gaire (del nom sí, montserrat), però agafa i em diu:
- tu et dius clara?
- sí
- clari, què?
- clari+cognom (tornem a l'encriptament), per servir-la
- tu anaves al nausica?
- mhm, sí.
- saps que vas ser alumna meva?
- mhm. no.
- sí, i tens dos germans més grans.
- mhm. mami, tinc por!

que fort, no?

El Talp confident ha dit...

Benvolguda Clarins,
La teva mestra era un agent secret infiltrat de la KGB amb una feina falsa a l'escola. Donat que la URSS ja no existeix, ja no pot treballar per l'URSS i ara li han trobat una feina als cocos.
Vigila! Pot ser que aquesta vegada treballi per la patronal i sigui una agent doble contractat pel Díaz Ferràn.

Cutomercarenumber.co.uk ha dit...

video is very nice. i also want to visit on my site BT email helpline