16 de novembre del 2008

melimercès

14 comentaris:

Anònim ha dit...

concert esplèndid!
el més bo del concert, el talarejà del nen/a amb les primeres notes de l'orquestra que els acompanyava!
clara, com tu ja saps, em va encantar estendre la roba amb tu!!
... el proper??

MeliClari ha dit...

ja tinc el proper concert molón localitzat! ja t'ho explicaré.
plas plas plas!
clac clac clac!

Anònim ha dit...

Visca el surrealisme musical! Visca Antònia Font!
Ja tenim el pisito quasi enllestit. Seguirem informant. Cuideu-vos!

Anònim ha dit...

visca tot!!
montes, maria sellares i peres i anna... QUAN PENSEU DONAR SENYALS DE VIDA?

Anònim ha dit...

ristu?
maraia de la barceloneta?
anna?
crisitaina?
màquina de cosir?

Anònim ha dit...

Hola,
Sóc la maquina de cosir, ja tinc un ratet lliure, anava atrafegada cosint i finalment he pogut acabar la meva feina.
Ja he vist la vostra casa nova en fotos, és molt bonica, té molt caliu.

Anònim ha dit...

hola maquina de cosir,
espero que hagis treballat molt.
també cantes mentres cuses?

la chica ha dit...

meli, tindreu una màquina de cosir al vostre pis?

Anònim ha dit...

m'encantaria tenir una SINGER, d'aquelles amb el peu de ferro... cantaria cantaria mentre faria sorgits, vores, arreglos varis, em temo que no serà possible... jo vull ser un pinkfloyd!

la chica ha dit...

uala, sí!
mira, saps q alguna vegada t'he portat a un bar q es diu "horiginal"? (així, amb "h", per això és original) te'n recordes? el q està davant el "masban". doncs les taules d'aquest bar són SINGER (algunes). i de vegades, quan he recolzat (apoiat) el peu, he fet mal a la persona q tenia davant :S

dissabte vaig anar a premià, i a casa tenien també una SINGER. i vaig dir "ala, mira, una SINGER". (sí, aquest comentari és del nivell de "va d'una obra q al final hi ha un mirall q es trenca", ho sé, sóc així, si me demanen què tal, diré que normal).

Anònim ha dit...

Abans cantava, però ho faig tan malament que per la salut de tot el meu entor és millor que no canti, que nungú em parli de la Singer, em vaig enamorar d'ella, però no em va fer mai cas.

Salutacions

Anònim ha dit...

oooooh
quina bonica rondalla!
maquina de cosir, ens expliques les teves històries??

la chica ha dit...

... i la singer es va quedar single.
... i la clara es va quedar fosca.
... i la meli cantava "jo surt a estendre sa roba"
... i jo vull històries fàcils, que al final hi ha un mirall que es trenca, i punt.
o cançonetes divertides, com "escoltiii senyooooor, tregui'm la picooooor"
o estendre sa roba amb sa meli

la chica ha dit...

thjhfgjgfnhngfd