22 de novembre del 2008

(photoshop partI)


20 comentaris:

la chica ha dit...

meli, és molt guai!

espero que puguis penjar part II, part III, part IV, etc., no com jo.
he abandonat :(

a veure si, com a mínim, trobo el coi de factura de la càmera bona i la porto a arreglar :(

la chica ha dit...

l'he trobat! portava gairebé un mes buscant-la! :)

Anònim ha dit...

visca!! visca la clari i la seva càmara! visca!
oi que és xulo? doncs ho vaig fer amb capes, seleccion capa etc...! visca!

la chica ha dit...

sí, és molt guai però jo he abandonat :( em fa una mica de pena. però també ho he deixat pq no vui nar-hi.
sí, això de les capes és guai. quan en saps, és guai. quan no en saps, no. he localitzat un parell de manuals per internet q sembla q estan bé.

he portat la càmera a arreglar (ara sí, a la botiga correcta, q l'última vegada em vaig equivocar de botiga) i m'han enviat al servei tècnic, q està tope lluny. a un carrer q es diu dos de maig. i jo li dic "no, maco, al sindicat fem l'1 de maig, por 2 de mayo no me viene nada", però no ha colat. bé, és broma, no li he dit res, al pobre tio. he d'anar a aquest carrer q té pinta d'estar molt lluny. espera q ara ho miro (...)
ja ho he mirat! està tan lluny q no ho sé ni explicar! molt lluny! jolínnnnn... ja no vui nar-hi.

visca el meu llit, vull ficar-m'hi i no sortir-ne en uns quants dies! no puc més!

Anònim ha dit...

d'acord, em sembla correcte
salutacions ocrdials

la chica ha dit...

vale, això és rotllo "valeeeee", no?

o jo no entenc el món, o el món no m'entén a mi :S

Anònim ha dit...

si, d'acord.
en parlem
salutacions cordials

la chica ha dit...

vale. de què?
b.s.m.

Anònim ha dit...

en parlem, és una expressió per dir: ok.
what does b.s.m stand for?

la chica ha dit...

ah, vale.
b.s.m. = besa su mano
b.s.p. = besa sus pies
b.s.c. = besa su culo (bueno, vale, aquest me l'he inventat)

Anònim ha dit...

Brrrrrm, brrrrrmmmmmm!
En Ristu apareix després de molts de dies estudiant, treballant, fent pràctiques de cotxe, i mil coses més!
Dimarts vaig a examen de conduir!!!! Brrrrmmmm, brrrrmmmmm!
Gent de Montjuic, aneu en compte, ja que m'examino per allà i no responc dels meus frens!!!!! NYAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

la chica ha dit...

ristuuuuuuuuuu!
et trobem molt a faltar!
com estàs?!
em faràs tu la visita a rodtchenko, quan hi vagi?
quan t'examinis, passa pel palau de congressos de montjuic que jo seré allà!
ristu, visca ristu!

Anònim ha dit...

Clarins!
Quan aniràs a veure Ródtxenko? Jo faig les visites els dimarts i els dimecres. Ja em diràs si et van bé aquests dies.
Doncs, segurament passaré pel Palau de congressos (almenys és la zona d'examen que m'ha tocat). Tu tranquil·la que si et veig, ja respectaré el pas de vianants.

la chica ha dit...

mooooooooooolta sort, ristu campió!
q tinguis molta sort i q no plogui!
visca en ristu!

dimarts i dimecres, ok! a quina hora? bé, aquesta setmana no, q he de treballar més de 12 hores seguides dimarts, dimecres i dijous :(

Anònim ha dit...

RISTU!! BENREVINGUT!!!
mooooolta soooort!!! pq la veritat és que se'n necessita!!
ahir vaig nar a veure l'expo den rodchenko!! el que més em va agradar van ser els fotomuntatges, packaging i anuncis!! i... sobretot el cartell: LLIBRES!! que vaig fer al curs de photoshop!
vaig dir hola a la marieta i a la cristina, no crisitina!
patus!!

Anònim ha dit...

Escolta cotxina!!!!
Que a casa meva, això de revenir-se, és quan el menjar et torna!
Així que prefereixo que em diguis REBENVINGUT!!!!!
Gràcies pels desitjos de sort!
Espero que m'envieu molta energia positiva dimarts al matí.
I com bé diu la Clara, espero que no plogui. I si plou.... és igual, perquè ho faré igual de bé!

Anònim ha dit...

visca!! ristu rebenvingut

la chica ha dit...

m'heu fet riure :)
visca ristu rebenvingut i resortut! ho faràs igual de bé si plou o neva, i tant! sort!

Anònim ha dit...

Montjuïc! Què bé! Jo vaig aprovar a Montjuïc! Molta sort ristu!
Meli, ahir vaig veure el Marquete al palauot, i ja m'ha dit que el trasllat està a punt de carameli... Oeoeoeoeoeoeee!!!

Anònim ha dit...

i tant a punt de carameli!! ja estem instal.lats a la casita de hansel y gretel, petiiiita petiiiiita, només hi falten les xeculatines...
patons de turrons!