27 de desembre del 2008

per a emili


amb relació a un post de la michoud (i, sobretot, als seus comentaris), he de fer públic d'una vegada per totes que la michoud em va mentir vilment. em va dir, assessorant-me per fer les visites a la fjm, que el nét de miró tenia la síndrome de down. per aquest motiu, quan miró va dedicar el quadre que hi ha a l'esquerra (si els marges surten bé) al seu nét, emili, va fer un nét una mica raro.

jo m'ho vaig creure (innocent...) i al cap d'uns mesos, el famós emili va venir a la miró. jo li vaig dir a la noemí (és a dir, la meva coordinadora), "aquest és l'emili, el que té síndrome de down? no ho sembla". la noemí encara deu riure ara (de mi, és clar).

la michoud està convençuda que això no és cert i intenta inculpar la noe d'aquest fet (cruel!) però no se'n sortirà. si d'aquí 30 anys et trobo, compta que també t'ho recordaré! ;-P

4 comentaris:

Unknown ha dit...

és mentida........

no vaig ser jo

no sé com desinculpar-me

la chica ha dit...

bueeeeeeeeeeeeeenoooooooooooooooo, vaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeee! ;-P

Unknown ha dit...

segur que va ser la noe... què fort

Anònim ha dit...

ostres...!