20 de febrer del 2009

playing for change

9 comentaris:

Anònim ha dit...

viscaaaa!! clarins, molt encertada!
casi casi al nivell del concierto de aranjue!!!!
clarins, com va el piset encriptat? el meu genial. Ja tenim la "caixa tonta", malgrat que això ja queda desfassat... Bé, de totes maneres encara no l'hem ni engegat, continua dins el seu emboltori que diu:

Lote: IOB0846
Dimensiones: 598x240x520
NW: 8.5 kg
GW: 11 kg

oi que queda clar que estem parlant d'una tele?

la chica ha dit...

meli, corasao, acabo de yegir el teu comentari i flipa: just estic estrenant la meva pantalla d'ordenata+tv, todo en 1. és molt guai que ho tinguem tot al mateix temps, britat?
quin dia més mogut. ganes vore't. patus. engega la caixa tonta, ja que la teniu... patus meli
el piset encriptat va bé. patus.
més patus.
patus.
patuuuuuuuuuuuuuuus!

la chica ha dit...

x cert, la vostra caixa tonta és gentantina, no?
de què parlem? de centímetrus, de metrus o de mil·límetrus? o d'hectàrees? quines mides més grans. que guai, me n'alegro molt per vos.
+patus. fem brenar next week? patus.
pd. m'alegro t'hagi agradat entrada.

Anònim ha dit...

patus -
es de 22 pulgades -
patus -
és a dir -
1 puça per cada mm
per tant...

millor dit, que una ànima caritativa faci una regla de tres...

patus patus

nosaltres tenim merenar aquest diss. patus encriptats!

la chica ha dit...

patus
quantes puces.
patus
pica!
patus
les puces, piquen
patus
txitxarel·l·l·l·lo
patus

Anònim ha dit...

m'ha agradat molt el teu poema visual, segueix així! enhorabona, l'any que ve podras passar a 3er de primària!!

la chica ha dit...

meli
maca meli
clari
maca clari
les puces piquen
els dits rasquen
meliiiiiiiiiiiii!
hem de merenar!

Anònim ha dit...

vuuuuuuuul merenaaaaaaaaaaaaaaar
farem nosilla, crispetes, donuts, pa bimbo i peli-que-faci-mumir-meli

la chica ha dit...

síííí!!!
visca!!!
jo m'estic acabant la nutella que et vaig comprar abans de posar-me malalta :( és taaaaaaaaaaan bonaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
i tinc crispetes!! i pa bimbo!! i pelis!! donuts no, te'n compraré.
patus