7 de maig del 2009

força!








43 comentaris:

El Josep Conill- Perico ha dit...

Prou, prou, prou!!!

la chica ha dit...

jajaja!!!
jo tenia la samarreta del zubi, quan era petita!

en ristu barcelonista ha dit...

M'encanta!!!!!!! Jo vull la meva samarreta de Ristu culé!!!!!!!

Per celebrar totes les copes que ens emportarem aquest any!!!!!

Manolè fent amics/ amigues ha dit...

Un chiste:

El barça le está construyendo una casa al Real Madrid:

El año pasado les hicieron el pasillo.

Y el otro día les hicieron un baño.

P.D. Mucha épica y muchas narices vaya robo lo de Stamford Bridge! El árbitro es todo un amigo del Barça.

en ristu curt ha dit...

Mira Manolé, no hablaremos de las ayudas que los árbitros han hecho a muuuuuuchos otros equipos. El Barça no es el único.

He dicho.

la chica ha dit...

no ho he entès :S
jo només sé fer dibuixets

en Ristu explicador i aclaridor de chists, àdhuc. Panchoooooo! ha dit...

Clareta,

Oblidaré per un moment que sóc en Ristu i sóc borde de mena, i t'explico el chist de Manolé amb tot el carinyo del món.

1- l'any passat el Barça li va fer el passadís (pasillo en castellà) al Madrid, perquè van ser campions de lliga.
2- aquest any el Barça els ha fet el bany, perquè els van guanyar 2-6(un bon bany!)

Per això es diu que el Barça li fa la caseta al Madrid.

Amb tot el meu amor: Ristu

clari amorosa ha dit...

ahhhh... gràcies, ristu amorós!
que mono, el barça, fent el passadís a aquella colla de floquets de neu!
més que un bany, els ha donat pel c... pensava que anava pel paper de wc (ups, perdó, que estem en horari infantil!)
jajajaja
em tocava treballar avui i ja no hi he d'anar! visca!!!! :)
petonets, ristu amorós

meli 14 ha dit...

hola tots!! hola tots!!
jo tambe tinc simirreta?!!? jo passo de barça, em fa una miiiiiiiiica de mandra. mercès pels tràmits, clarits.
ja heu donat veus del tema advocacil??????????? vaaaaaaaaa, que aviat us repartiré pamfletus!!!!! vaaaaaaaaaaaaaa!!

la chica ha dit...

munica!
era un homenatge a en ristu! ho havia demanat a l'entrada "sant ristu"...
alvocats! alvocats! vaig a menjar guacamole!

en ristu és del Barça. Al loro!!!!! ha dit...

Meli:

Era un homenatge A MI!!!! Que jo sí que sóc culé i pateixo molt aquests dies!!!! I crido molt!!!! I salto molt!!!! I penjo la bandera al balcó molt!!!!!

meli ha dit...

ok, hauré de llegir amb més calma...
si un triumfito cantés l'himne barcil, l'aprovaries sens miraments?

en ristu emocionat ha dit...

Per descomptat que l'aprovaré!!!!! Si algun ho fa, ja té guanyat el meu corasonsito!!!!!!

Avui: campions de Lligaaaaaaaaaa!!!!!

la chica ha dit...

ue ue ue!

i aquest comentari fa el númerooooo CATORZE! 14! molt bé, com les samarretes de les nenes maques!

vaig a comprar-me els meus quadres pel dormitori! em fa una iluuuu!!!

que hi hagi sort tonight!

maques!

Manolè gira Tour Matarò-Barsa 09 ha dit...

Meli,
Els meus esforços per a que siguis del Barsa, han donat els seus fruits i per fi he contractat un triunfitu per a què et canti l'himne del Barcelona. Donat que no hi havia pressupost per contractar a Bisbal, Chenoa o Bustamante, ens hem de conformar amb Davinia de OT3 i faran els coros els del Casal Rock.
Et sorprendrà!!!!
Salut!

Manolè fent Bolos que no bitlles ha dit...

Per a la Clari,
La gira Tour Matarò -Barsa 09 no es deté i també passarà per casa teva! Això sí, només faran l'himne del Barca versionat en gospel.
He intentat traduir-lo al pakistanès per a veure com sona però me n'ha set impossible.

en Ristu reclamador ha dit...

Què???? I per casa del Ristu no passarà la gira?????????????????

Manlè posant limitacions a la gira Matarò Barcelona 09 ha dit...

Benvolgut Evarristo,

El motiu d'aquesta Gira/Tour consisteix en fer proselitisme i aconseguir nous adeptes a la religió blaugrana, ja que tu ets del Barça, i així ho has afirmat, em limiteixo a llegir-te la lletra petita del anunci:

- Gira només vàlida per a noves subscripcions, abstenir-se culés empedernits.

Manolè indulgent preparant la nova gira Avi Barça 09 ha dit...

De totes maneres, tenim en compte el teu interés per la família blaugrana, intentarem que l'Avi Barça vagi amb una cassola a casa teva a cantar-te l'himne.

Salut!

la chica ha dit...

jajaja
JAJAJA
JAJAJAJAJAJAJA
gràcies, manolé! que pas-si per casa! que paaaas-si per casa!!! :)

en Ristu també sap cantar ha dit...

Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!! El cantaré amb ell, a cor que vols!!!!!!!!!!!

la chica ha dit...

... cor que desitges!

en Ristu preguntador ha dit...

Qui és de Sitges???????

Manolè aclaridor de Gires ha dit...

Avi Barça = casa d'Evarristu
Davinia OT3 i coro = casa de Meli i Clari

la chica ha dit...

per què em toca sempre lo chungo?! qui és aquesta davinia?! ristu, jurat, has fet plorar la davinia?

de sitges?! ningú que jo conegui. ho deia pel "cor què vols, cor què desitges"! no saps aquesta expressió tan nostrada? ristuuuuuuuuu!

en ristu nostrat ha dit...

La sabia, la sabia.....

No tinc ni pu.....tera idea de qui col.....ns és aquesta Davinia..... No era de la meva edició!!!!!!

Manolè informant-se de wiquipèdia ha dit...

No hem digueu que no sabeu qui és la Davinia.
Segons m'he informat va quedar 4ª a l'OT 3... Si és que... era la favorita del jurat, clar que no hi era l'Evaristu i no interessava tant, tant és així que va tenir un share molt fluix.
Per cert, Ristu que fas promocionant a la Laquat, sembla el nom d'un iogurt amb Bifidus.

Salut!

en Ristu corregidor ha dit...

Mmmmmmmm. Manolé....... em sembla que és Labuat, eh??????

la meli madalena ha dit...

benvolguts manolé, evarristu i clari,

desitjaria no rebre la visita daviniana, jo tampoc tinc el gust, malgrat que puc imaginar el perfil al qual respon: poca riquesa de llenguatge, grans dosis de crits i falsets cantadors i ploreres amunt i avall. No la vull aquesta senyoreta a casa meu! que s'estalvii el viatge.

Ristut, a quina edició vas començar a fotre canya? a partir d'aleshores oté no ha sigut el mateix.

meli no troba el moment de començar ha dit...

clari, avui em poso "en serio" amb el curs de formació... bfff, estic essent molt mala alumna, però he de donar la talla després del teu endollament amical directe.
saluts cordials

la chica ha dit...

no entenc ni una paraula del que heu dit!
ah, vale, endollament ve d'enchufe, o? vale, meli: estudia!
laquat, labuat, davinia...

Anònim ha dit...

Labuat??

en ristu esperançat de guanyar ha dit...

Eh!!!
Jo vull la meva samarreta!!!! La vull lluir quan celebrem la victòria o victòries aquests dies!!!!!!

meli culi ha dit...

la victoria arribarà el 30 de juny, guanyarem les eleccions!!! en laporta ens farà costaaaaaat (encarà s'esta tramitant...)

EN RISTU EUFÒRIC!!!!! ha dit...

UEEEEEEEEE!!!! FORÇA BARÇA, CAMPIONS DE COPA!!!!!!!!
I ARA A PER LA LLIGA!!!!!!
I DESPRÉS LA CHAMPIONS!!!!!
TRIPLET!!!!!
FEU-ME LA SAMARRETA RISTIL JA!!!!!!!!!!!!!!!!

clari ha dit...

collons ristu, q val 80 euracos!
però sí: VISCA EL BARÇA!
també vaig gaudir el partit :)

en Ristu del Barça ha dit...

El teu amic Pakicat no en té d'imitació????

la chica ha dit...

JAJAJAJA
JAJAJAJAJAJAJAJAJA
el pakicat no en té, no. i menys amb el teu nom, ristu! ;)

en Ristu....vaja.... ha dit...

COM QUE NO?????? Doncs aleshores, no deu ser del mateix pakicat. Deu ser dels afores.....

la chica ha dit...

quin pakicat coneixes tu?! el meu és del meu barri! un barri que, per cert, surt a callejeros. ensenyant la merda de la merda. cabrons!

en Ristu paki ha dit...

Volia dir del país dels pakicats. Que no és un autèntic pakicat....
Parlen de la Barceloneta?????

la chica ha dit...

ai, ristu!
veig que l'etapa de l'encriptament se t'ha esborrat del cervell... bé, per ser tu, t'ho perdonaré!
sí, va sortir la bcneta, però no neta, ans al contrari! la xusma de la xusma. i saps què va sortir? el meu tram de carrer! jo no, per sort. però sí el meu veí tunejador de bicis.
mira el web de cuatro i ho veuràs. i mira, també, password! he escrit per participar-hi! :)
abril-cerral.

Meli ho haveu vist?? ha dit...

ho vaig vore!! i vaig pensar en tu!!!! viscaaaaa!!!
visca criptat visca criptat!!!
eeeeiiii, FEUVOS FANS DEL GRUP REPENSEM EL COL·LEGI DE FACEBOOK ARA MATEIX!!!