16 de maig del 2009

PUL-PI-TO


Benvolguts tots, benvolgudes totes,
Aquesta entrada us resultarà familiar, doncs sí, ja repeteixo tema: PUL-PI-TO. Sabeu quant fa de l'últim? Fou el mes de les gelades, pluges, vent i fred... gener.
Ara que ja és primavera i malgrat algunes plujes podem dir que s'acosta el bon temps, perquè no celebrar-ho amb un pul-pi-to i ta-pi-tes?
En Ristu serà el primer a apuntar-s'hi i gràcies a la seva fama la resta anirem caient un rera l'altre... En tot cas proposo que per tot aquell qui vingui se li regali una samarreta amb un pulpi de quatre potes blau i grana i firmada per l'Eduard Fdez... que us sembla? A diferència de la Clarins jo no he pogut dissenyar aquests projectes de samarreta ja que el meu portàtil cada dia està més vell i ja no aguanta sobrecàrregues... pq us en feu una idea, només puc treballar amb office i explorer... uhu.
Abraçades!

28 comentaris:

la chica ha dit...

ueeeeeeeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

ristu, fas tard! m'he apuntat jo primer!!!! quan?!?! quan?!?!
aquest dijous, dps de l'acte al qual assistireu amb molt de gust?!?! :)
aquest divendres?!?!
iuuuuuupiiiiiiii!!!!!!!!!!
qui fa les samarretes?!?!?!
meli, gran idea!

En Ristu serà el primer ha dit...

Silenci tothom, que en Ristu vol der les valoracions i parlar!!!!!!

Punt número 1: CLARA!!!! Com t'ho ha de dir la Meli, EN RISTU S?APUNTA PRIMEEEEEEEERRRRR!!!! Ara ja no vinc, per haver-te avançat.
Punt número 2: Bueeeeeeeennnuuuu, vaaaaaaaaaleeeeeee, en Ristu vindrà.... Però, vosaltres no treballeu o què????
Punt número 3: jo dissabte treballaré com una burra i si divendres faig pul-pi-to, no hi haurà qui em mogui. La proposta-pregunta és la següent: Clarins, a quina hora s'acaba el teu "actu/esdevenimientu"? Si no acaba molt tard, podem fer un pul-pi-to d'hora, perquè a l'endemà es treballa.
Punt número 4: molta boca, molta boca, però aquí ningú fa la samarreta per a en Ristu...
Punt número 5: adéusiau!!
Punt número 6: 3/24
Punt número 7: facin bondat
Punt número 8: un soparot de pul-pi-tot. Mmmmm! Què bo!!!!
Punt número 9: Fins una altra!

Graciès Soraya! I ara a por Neurovisión!!!!! ha dit...

Senyores i senyoretes, distingides dames d'alta alcúrnia,

El Sr. Manel, de los Maneles de gairebé tota la vida, no podrà anar-hi, ja que divendres té una festa de cloenda de solteria de una companya de feina. Dijous a la nit?? Em sembla que tampoc.
Amb tot, faré arribar la vostra petició a la sempre idolatrada i idolatrable Cristinè perquè l'estudïi convenientment.

Salut per a totes!

en Ristu lliguero ha dit...

Sr, Manel de los Maneles de toda la vida:

Parles de la Soraya, i no dius res de la Lliga del Barça????? Però què dolenta és l'enveja...........!!!!

VISCA EL BARÇA!!!!!!! Ara, a per la Champions!!!!!!!

en Ristu conciliador de dates pul-pi-te-res ha dit...

Que no serveixi de precedent, eh???? Proposo que el Sr.Manel dels Manels de tota la vida i la Srta. Crisitina de Ymbern, ens diguin quin dia els aniria bé als dos.
Com que no poden venir mai....
Què us sembla a la resta de blogaires????

Meli contenta de tanta resposta ha dit...

Tenció totom:
no estiguem tensionats. En referència a la valoració ristuniana acordo llançar la proposta a la decisió dels amants de vilafrankins.
Així doncs ells tenen la cassola per la nança, la paella pel mànec i el gos per la corretja, ells decideixen.
A mi em va bé qualsevol divendres donat que evidentment ristut, nosaltres no hem de fer de tribunals de concerts els dissabtes!
les samarretes??intentaré treure'n l'entrellat.

la chica ha dit...

jo vull un gos!

en Ristu perru ha dit...

Guau!
(Ja el tens)

Gos amb falsa identitat ha dit...

meuuuuuuuuuu

en Ristu amb identitat autèntica ha dit...

Teu?

Gos amb recuperada identitat ha dit...

no meu, bup

Meli pidola a Ristu ha dit...

Ristut, benvolgut i apreciat cenescal,
us podria demanar el sant favor que dins el Carallibre poguéssiu fer el gest de formar part d'un grup el qual meli l'ha convidat a agregar-s'hi?
El seu agregament serà motiu d'orgull i honda satisfaccion.

la chica ha dit...

JO VULL UN GOS!!!

Perromuchacho ha dit...

Benvolgudes i respectades senyores,

Però, anem a pams:

Meli,

Ara mateix tenim la pilota en la nostra teulada, això vol dir que si en els propers dies no us hem dit res,no us lo prengueu malament, és que estem jugant a futbol.

Clari,

No he pogut trobar enlloc cap gos, seguiré la meva cerca per les gosseres de Vilafranca.

Ristu,

El Barça ha merescut ser el campió, qualsevol altre de les possibilitats no m'hauria fet gràcia. Però, també t'he de dir que l'any passat ni l'anterior no t'escoltava parlar de FBC. És molt fàcil ser de FBC ara. Pensa que tot en aquesta vida futbulera no val d'un any per l'altre, i per desgràcia, els herois d'avui, seran caps de turc demà amb una mala ratxa de resultats. L'any que vé segurament us tocarà dir això de:
HO HAVEU VIST?? HO HAVEU VIST?? LA MARE QUE ELS VA PARIR...
Com deia aquell... futbol és futbol.

Manolè dient això de... Y dale con el piratita... ha dit...

Per cert, una altra cosa, aquesta seriosa, no puc entrar al facebook, si rebeu alguna cosa meva, des del facebook, és probable que un pirateta estigui fent coses dolentes...

Salut

en Ristu blau-grana fins a la mort ha dit...

Manolè,

Okis, anirem en comte amb el Facebook teu.

I del Barça, ho he estat des del dia que vaig néixer!!!! I tinc fotos que ho demostren. Així que a culé, em guanya ben poca gent. Que no en parlés la temporada passada, això és una altra cosa, i és que potser, els resultats no acompanyaven gaire.

Però culé, fins al darrer dels meus dies!!!!!!!!

Crisitaina pulpitera ha dit...

Quin merdé teniu muntat... L'entrada no parlava del pulpitu? Això està degenerant massa. Em veig obligada a posar ordre! Divendres vindré a sopar pulpitu, sense el Manolé, que té un comiat de soltera i ha de fer de boy. A quina hora quedem???

en Ristu indignat amb yahoo ha dit...

Coll........s!!!!! No funciona el yahoo, així que us ho dic per aquí.

Meli i Clari, no puc venir dijous perquè ahir tenia hora al metge. La meva metgessa es va posar malalta i m'han canviat l'hora, per dijous a les 19h.

Em sap greu....

Meli multifaceti ha dit...

eeep!!
des de quan els metges es posen malalts? la teresa porta mil anys aguantant el pitote del vendenplans!
en fi...
Crisitaina! Benvolguda blogueira, si el teu amant no ve, naltrus no ens presentem. Esperarem el temps que calgui, traurem sang, suor i llàgrimes però aquesta vegada tornarem a la terra baixa i això sí, amb en MANELIIIIIIIIIIIIIIIC!! HE MORT EL LLOP!!! HE MORT EL LLOP!! (Clarins, no hi ha gos que valgui...)

clari ha dit...

JO VULL UN GOS!

vale, esperem que els amants de vilafranca puguin venir junts!

ristu, no et preocupis! :)

Crisitaina ha dit...

T'esperem Manelic meu!!! Per cert noies, des de demà i fins diumenge hi ha fira modernista al carrer Girona, a l'alçada de València. Fan cosetes matí, tarda i nit i hi podeu anar disfressades de modernistes. Ristu, tu podries disfressar-te de Gaudí i dir allò de: Estrella! no me conoces? Soy Gaudí!

en Ristu Gaudí ha dit...

Ja, ja, ja. Molt graciosa tu, Crisitaina.
A tu et disfressaré d'animal dissecat i et treuré a passejar!

Meli ecalatta ha dit...

en Jaumet estarà gelós!! el carrito era una mica surrealista...

la chica ha dit...

el cap de setmana passat (ai, no, l'anterior) ho van fer a ciutat vella... però no era modernista, sinó medieval (of course).

que guai!
oaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Meli ha dit...

oa aaaaaaaaaaaaaaa!!
ca uai!!!
eeeeeeeeh!! va MANOLIC I CRISITAINA digueu el dia de la gran cita pulpenca!!!

la chica ha dit...

oaaaaaaaaaa eeeeeeeeeiiiiiiiiii!!!!!!!!
quin dibuix més munic!

dibuixanta ha dit...

lai fet io

la chica ha dit...

en sèrio?