19 de maig del 2008

i... + felicitats!



dissabte passat l'escola costa i llobera (potser algú de vosaltres la coneix com la millor escola del món), va fer 50 anys.

van enviar una carta als ex-alumnes convidant-nos a la festa. una festa que, cal dir-ho, va comptar amb la presència del conseller d'educació i l'alcalde de barcelona! és que som importants perquè, a més, va sortir al telenotícies i als diaris. es nota que sortim d'allà, alguns i algunes... ;) (ja que últimament tothom em critica, em tiro jo les floretes!)

uns dies abans em va trucar un nen de 5è d'egb (actual) i em va demanar que li enviés una foto per fer un mural. el nen no s'enterava gaire, s'ha de dir, i no em va dir ni mida, ni si havia de ser actual o antiga, així que li vaig enviar una de cada, de 10 x 15 cm. el mateix dia de la festa, em vaig enterar que havia de ser actual i de carnet, per fer un llibre! total, que vaig fer el pena. però encara tinc temps d'enviar-ne una altra perquè la posin al llibre. per cert, aquest llibre, comptarà amb un escrit meu (i dels altres ex-alumnes que hagin tingut la paciència d'escriure, com l'estel -hola, teluxi!-).

aquesta foto és la que vaig enviar. som l'estel i jo, en una competició que vam quedar... segones? el tema estava en tapar-te els ulls, sucar palitos cargolats en un got de xocolata, i posar-los a la boca del davant (l'estel, en el meu cas). vam acabar així de guapes! va ser molt diver :)

25 comentaris:

Anònim ha dit...

visca! felicitats escola de la clarins quan era petita!!
per cert, és en aquesta escola on et vaig acompanyar a buscar no sé quin títol? recordo que totes les professores et deien: hola Clara, com estas? què estas fent ara? amb un somriure als llavis.
ei, no és per fer-te la competència però el meu exinstitut, Alexandre Satorras (com molt bé sabran la Clarit i la Nurit) el curs que ve tb en fa ja 50!
Ale,
felicitats doncs!

Anònim ha dit...

Ui nenes, perdoneu que em faci le "chula" (que m'ho puc fer per molts motius....), però el meu ex-col és més que centenari.....

Ai petites! Quant que n'heu d'aprendre!!!!

la chica ha dit...

felicitats, satorras!

felicitats, cole centenari torracollons! ;) (risto havies de ser, eh?)

sí, melistudiant, és on em vas acompanyar, acabo de recordar-ho, si no, hagués fet una menció especial en aquest escrit! sempre ets al meu costat quan agafo títols, no?

també em vas acompanyar a fer el lliurament (no entrega) del projecte de màster! que gairebé es caga un colom al projecte! sort que vas aturar la catàstrofe... ;)

per què no vas venir a la presentació? em sembla que et vaig dir jo que no, oi? pels nervis i tal. jo podré venir a la teva?

Anònim ha dit...

no vaig venir pq sabia que et posaria nerviosa i em vaig posar al teu lloc. Però em vaig emfadar quan vaig saber que unes de la teva feina es van apuntar.
Si, m'agrada acompanyar-te a buscar títols i fer entregues.
També et vaig acompanyar a validar els credits lliure elecció de francès que et vas descuidar uns papers a casa.
I també t'he insistit molt en que anéssis a fer-te el certificat de nivell C, per cert, el tens??
mua mi amol

la chica ha dit...

sí, bueno, van venir i em vaig posar nerviosa (ja ho estava, de fet), però em van dir que els va agradar i que no semblava que estigués nerviosa. no t'enfadis! hi havia la clara, que també et representava ;)

entregues, no, lliuraments! lliuraments! el català correcte, passa'l! :)

el dia dels crèdits de francès no va ser el dia del senyor papu?

sí! vaig anar a buscar el certificat del nivell c! sobretot després de fer la prova del nivell b per la plaça de l'institut de cultura per no haver presentat el certificat, quina manera de fer el primo!

besitos mi amoooooooooooooooooool

Anònim ha dit...

mensaje de: primo

Anònim ha dit...

ristuuuu!!
no temfadis!! ara mateix et tinc al costat plorant a la perrera!
ristuuuuuu testimuuuuuuu (ara em treuras la nominasión!!
vagi bé picachu!

la chica ha dit...

el ristu s'ha enfadat? :(
ristu, no t'enfadis. per què t'enfades?

Anònim ha dit...

Porque no ajunto a la Meli! Ya está! Ya lo he dicho!!!!

la chica ha dit...

ui, vale, vale :S

Anònim ha dit...

Ui, però Clara, amb tu no va la cosa. Tu tranqui....
És amb l'Elisenda que li donaré una reprimenda i la menda....

Anònim ha dit...

Bienvolgudo Sr.Ristocristo,

Espero que no le haya herido su sensibilidad, esta no era mi intención. Entiendo que esta bajo mucha presión con verse obligado a nominar y escojer entre tantos candidatos.

Mis más sinceras disculpas por si he herido su corasón.

Saludos cordiales.

la chica ha dit...

que la perdone, que la perdone, que la perdone...!

Anònim ha dit...

que la perdone!!!!
fiuuuuuu fiuuuuuu

Anònim ha dit...

Bueno vaaaaaaaaaale.

Perdonada. Pero que no sirva de precedente.

la chica ha dit...

visca, visca!
meli perdonada, meli perdonada!
ho celebrarem? :)

Anònim ha dit...

Ho celebrem!!! De fet ja està celebrat....Senyoreta Ermesenda (i Clarins també) mira més avall que hi ha una sorpreseta en el tema de crida a la participació!!!!!

T'ho dic perquè sinó no ho veuràs.... Ai cegallosa.....

la chica ha dit...

gràcies, ristu informador celebrador!
ja està celebrat?! ostres, quines celebracions més fugaces :S

Anònim ha dit...

Bieeeen!
le envio mi mas sinsero agradesimiento senor Risto.

Que le ha hecho cambiar de parer (parè, en català)?

Es ud. gran profesional y gran persona.

la chica ha dit...

FELICITATS, RISTU!
jo no ho sabia! ara he sabut que ets, oficialment, guia!
que bé! ho celebrarem, d'una manera no tan fugaç com el perdó de la meli?

la chica ha dit...

melinsiamada!
no havies d'actualitzar abans d'anar al wc?!
la setmana vinent et faré un retratu. quina passada de trípode que tinc!!! :) :) :)

Anònim ha dit...

Señorita Clara:

Tengo que expresarle mis más sincero agradecimiento.

Sí, ja sóc GUIA!!!!!! I la Crisitaina també és GUIA!!!!!

Sí, dona sí. Quan vulguis ho celebrem. Et faré una visita....JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJJA!!!!!

De nuevo, agradecido y emocionado, solamente puedo decir, gracias por venir!!!!

Anònim ha dit...

Hola!!
felicitats ristu!
felicitats tripode!

al final ahir vaig arribar tard i no vaig atinar a penjar la nova entrada amb la nostra foto que sortim com dos floretes de primavera!

avui la penjo, ok?

em faras un book? ja t'ho pagaré portant-te de passeig. Ahir m'ho vaig passar mb anant a comprar trípode!!!

uwueueueue.

la chica ha dit...

jo també!
em feia falta veure't, feia dies que no feia tant el tontu com ahir! :)
però això no és juuuuuuuuuuuuuuust!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

m'he perdut una discussió apassionant per culpa del meu egocentrisme i estar preocupada perquè vull arribar a 5000 visitants abans de dissabte.

Ho tinc cru veritat?

nenes, el meu cole va fer 25 anys, que joves que som...