12 de maig del 2008

merendola al pisito

I ahir per acabar la setmana va tocar berenar a casa l'Aran i l'Alex! Com sempre, ens ho vam passar molt bé, sense fer res d'especial, senzillament parlar, fer tonteries, fotos i que els futurs nuvis ens expliquéssin emocionats els detalls dels preparatius. L'Aran ho viu tan quan ho explica que t'encomana il.lusió a dojo.


Es podria dir que va ser un berenar amb totes les de la llei, entrepans i tot tipus de pastetes dolces i salades i els rollitos de l'aran que són deliciosos! El motiu d'aquesta trobada era fer-nos arribar les invitacions per la boda del dia 1 d'agost quan es casen. De fet, és la primera amiga que "se'm" casa... buf, això et fa pensar i que depressa passa el temps! Feia 2 anys que m'ho havia dit i ara queden uns 3 mesos...

Erem 9, va faltar en Markete. La Tona, la Simarro i jo com sempre, fent de les nostres i la sorpresa va ser conèixer el fill de la Laura (una companya de l'institut... que ja és mare, uau!). Un altre motiu per parar-se a pensar en moltes coses!

Finalment, després de la merendola, la Simarro em va ensenyar el piset on d'aqui menys d'un mes se'n va a viure. Aquest és el tercer motiu pel qual vaig veure que és el moment d'anar fent un pensament, que em van entrar les ganes de trobar-me en una de les 3 situacions que he comentat. Quina de les 3 serà?

11 comentaris:

Anònim ha dit...

ELISENDAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Qué ens faràs tieteeeeeeeees???

Unknown ha dit...

meli mama???

això semblael tomate

Anònim ha dit...

no us emocioneu....
quien da más??

la chica ha dit...

carai...
jo faig nyam, pel berenar

Unknown ha dit...

l'eli recorreix a buscar el morbo per guanyar audiències

Anònim ha dit...

evidentment, nurit.
lo trist és que últimament la nostra audència ha disminuit lleugerament. Necessito despertar curiositats per engrescar a la participació!

Unknown ha dit...

ells s'ho perden carinyu

la chica ha dit...

ei, tranqui, ja es recuperarà la participació...

MeliClari ha dit...

escolta, melindro, que he tret la verificació de paraules, et va bé?

és que és una mica palillo...

Anònim ha dit...

si!!!
oi tant, hi ha alguna gent q em diu que no pot posar comentaris... tenim problemes tècnics?
jo puc posar tots els coments sense problem.

siau

la chica ha dit...

no ho crec, no.
potser no posaven bé les lletres de verificació... la veritat és que jo he fallat algunes vegades :S