27 de maig del 2008

Clarimeli ataquen de nou


Hola a tots! Aqui meli!


Tal i com havia promès a la meva Clari, penjo la nostra foto més actual. Ja que la que tenim del perfil és de fa uns mesos quan vam fer la missión retratus.


Clari, els retratus me'ls pots fer un dia avisant amb antel.lació que així em preparo una mica i un cop fets els pengem al blog!


Bé, de fet aquesta entrada no sé si dóna massa lloc a comentaris, però això no és problema perquè tots els comentaris que fa en Ristu, la Nuri i la Clari no tenen res a veure amb el tema de l'entrada, m'encanten!!!


Salut a tothom!

30 comentaris:

la chica ha dit...

és una foto molt bonica, gràcies, melindro! :)
aquest dia va ploure molt! va ser el dia de: "el c/mozart? no sé, busca el c/beethoven al mapa que estarà per allà".
psst, psst... meli, bon intent de tornar a captar la participació de la budy i la miriam. els ho has posat en safata! (que no "en bandeja", el català correcte, passa'l)

la chica ha dit...

en un comentari a banda, he de dir que la meva campanya en solitari "el català correcte, passa'l", ha fet efecte.
ahir la meli no em va dir "he entregat el projecte" sinó "he lliurat el projecte". el català correcte, passa'l!
a mi també me'l passaven, per això sé alguns secretitos d'aquests que només saben la gent que sap molt català (i jo!)

Anònim ha dit...

Clara.

La senyoreta Elisenda de Montcada també em va fer notar això de LLIURAMENT... lliurement ha fet un lliurament!!!!!

És una lletraferida. Pero ella ja sap que torna a estar nominada (perquè no fa cas a les coses que li escriuen...)

Apa siau!!!

Anònim ha dit...

Eeeeeep!!
Ara ja parlo una mica millor el català, des de que he lliurat el projecte i ... l'he aprovat! ole ole, ja us he alegrat el dia oi?

Ara només em manca el resultat del lliurement de la memòria de les pràctiques realitzades. Un cop sabut ja seré una verdadera relacions públiques sense feina de relacions públiques.

Salut!

Clarins: si, la foto va ser del sopar de gràcia!

la chica ha dit...

felicitats, melindro!
la veritat de les veritats, no em sorprèn massa, ja sabia que aprovaries, i amb nota!
felisidades, coraçao! core, core, caaaabalitoooo...

re-tra-tus! re-tra-tus! avui vaig a veure una expo de retratus (a prop de casa vostra, la pedrera), i ja en sabré més. així que et faré uns retratus molt macus. perquè tu també ets molt maca, és clar :)

patus gans

flipeu: ara vaig a prendre un piscosauer (o com s'escrigui) amb la jefa i un altre tio del sindicat (el que em passa les tradus i em pagarà, per tant, una part de les despeses de la meva càmera). ja us ho explicaré...

ah! i divendres vaig a l'hospital a recollir els resultats de la meva prova cerebral! fa por :(

Anònim ha dit...

Señorita Melisenda: a pesar de que usted está nominada, me alegro de la feliz noticia. Así que sólo me queda decirle: ENHORABUENA!!!!!

CITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!

Clara: jo també vull "retratus", que com a bona actriuassa, sóc una mica egocèntrica!!!!! Tratus, tratus!!!!!!

la chica ha dit...

ue!

he pres el piscosauer. ens ha pujat una mica, però bé. després he anat a veure una de les millors expos que he vist mai i a la pelu i m'he adormit mentre em rentaven el cap!

sí! retratus! retratus! ristu retratat! portaràs les ray ban, també? ;)

més felicitats, meli!!

Anònim ha dit...

oleeee
visca retratus!!
ja direu on com i quan fem el book.

quina expo és aquesta de prop de ca nostra pedrerota?

ristu, has paït el dinar d'ahir? pobret, anava rapid rapid a menjar pq se'ns va fer taaard, jo em moria...

jo tb ai danar a la pelut!

ciao

Anònim ha dit...

Hai paït, hai paït!!!! Em sortien els cigrons per les orelles després, però....

Macagun en Sergi, el japonesos i la mare que va matricular a totes les estampes!!!!! Vam haver de dinar amb un embut!!!! Ra`pid, ràpid!!!!

Retratus!!!! Boooooooooook!!!! Egocèeeeeeeeeeentriques!!!! Melisenda, qué tú también eres actrís??????

la chica ha dit...

és típic de la meli fer-te menjar a tota pastilla... recordes aquell plat d'espaguetis que vaig menjar en 10 segons?

l'expo és a la galeria hartmann, c/santa teresa, 2 (crec). és la de l'albert watson, molt petiteta, però fa uns retrats impressionants, t'enamores de tots els retratats! jo no us els faré tan bé :(

vaig a estirar-me que avui no em trobo gaire bé :(

Anònim ha dit...

No recordo els paguetis a tota pastis...

Ei, tia, en sergi intentara pillar-me entrades per Sinnead O'connor!! (pots comprovar que he parlat amb argot sergil). No m'assegura res.

Millorata i descansata que demà ja és rivenres!!!! Visca el cap de setmana, Visca!!

Aquest diumenge haig d'anar a buscar papes morena aeroportu! Ei, digueu-me puestus que podem nar a dinar que estiguin bedepeu entre semanita.

Mua!

la chica ha dit...

els espaguettis en 10 segons van ser als menjadors universitaris, amb el carles.

guai per les entrades! ei, no el posis en un compromís, ara... però gràcies, em fa ilu, veure-la! té una cançó maquíssima però tristíssima que m'agrada molt.

parlant de concerts, recorda af a matarón! diuen que a la 3a va la vençuda... :S (porfi) l'han canviat pel 29 de juny. enlloc de fer-lo el mes del meu cumple, el faran el mes del teu! :)

tema dinar entre setmana...
- bella napoli :)
- el portolés, per pça tetuan. menjar casolà, bueno, bonito, barato
- la bàscula (mmmmmmmmmm!)
- bar del museu tèxtil (i cafè al bar del marés)
- si tapes, millor que no aneu al de sants, que no és gaire bo... :S podeu anar a l'elisabets (pça. bonsuccés, però a tu no t'agradaria gaire)
- ah! la masia! està al c/bonsuccés. però a tu tampoc no t'agradaria gaire. bueno, ja pensaré tema tapes
- l'horiginal, davant del macba
- el pla dels àngels, davant del macba
- québec, per la meva feina (està força bé)
- bliss, davant el québec (també està força bé)
- polenta, per la meva feina (també està força bé)
- japo: kiriki (o algo així) que està davant la parada del casas (jo no hi he anat però m'han dit que està bé)
- japo: vaig anar a un que no recordo com es diu però em va agradar molt, pel c/parlament o viladomat, no ho recordo.

per visitar, recomana'ls sant pau del camp. és petitet i no hi ha mai ningú, però és preciós.

va bé? ai, t'ho podria haver dit per mail, no, tot això? bé, ara ja ho he escrit.

tanti bacci!

la chica ha dit...

ai, que si els pares de la morena són italians, potser no cal portar-los a la bella napoli, no? :S

Anònim ha dit...

res de restaurants italians!!!
que no tenen punt de comparació amb la pasta que fa la sua mamma!!! és que sa mare amassa i talla la pasta per després fer els farfare, ravioli i manilolis diversos!

ja els coneixeras!

Unknown ha dit...

dos dies sense passar i hi ha mil comentaris en el vostre bloc...

i no deixeu cap en el meu?!

la chica ha dit...

vale, vale, meli...
ja els has anat a buscar? com estan?

no t'emprenyis, nurit!

Anònim ha dit...

si!!!
ja són aquí, els hem recollit a l'aeroport i directa a mataró hem dinat amb la família i després els hem tornat a dur a bcn, estan instal.lats a un hostal (de cuyo nombre no voy a hablar por questiones de seguridat).
un dia a la tarda et va bé de vore'ls? ells estaran a bcn fins divendres, dps a l'estartit i dps dilluns i dimarts a matarón.
ciaooooo

ps. nurit, ja he participat!!

Unknown ha dit...

merci melinini

un bacio

la chica ha dit...

melins!

avui millor que no perquè he de fer un carret de fotos (bé, he de fer les fotos, no fabricar el carret). és en blanc i negre! serà emocionant veure com queda. per cert, l'altre dia, que vam fer sortida de foto nocturna, van quedar super bé! això fa molta ilu. bueno, segueixo.

demà no perquè tinc classe de fotografia! surto a les 8.30 h de sagrada família, potser és una mica tard per quedar, no? si estan cansats i tu has d'anar a matarón... però el que vulguis, els teus desitjos, són ordres! ;)

dimecres vale.

dijous vale.

divendres tinc kartoffeln. l'altre dia vaig aprendre les parts del cos :)

escolta, a la tarda, no? i què fem? hi ha plans? què hauran vist? què els faltarà?

nurit, jo tb vaig participar! a l'entrada dels 5mil.

avui s'ha espatllat el metro i he arribat tard a la feina.

Anònim ha dit...

clarinini!

apuntat dimecres o dijous.
quedariem a les 19h més que res que jo estic al col.legit i no puc sortir abans que hi ha molta fenye.

li diré a en marquete que tb vingui.

De moment s'ho prenen en calma, no són com la Morena que va ser la récordwoman de visitar al màxim possible en el mínim temps possible. Avui han passejat pel centre i demà fan bus turistic.

Et mantinc informada.

En sergi em va dir que em pillaria entrades per ells algun vespre d'aquests...

Ciao Clarinina!!

la chica ha dit...

melinini!

valenini, dimecrini o dijouini, tu me dirini!

quantes coses gratis han fet? ;)

valenini per a la sinnéadini! quina emocionini!

bona nitini

Unknown ha dit...

tot acabant en ini eh clarini? si que feu coses: kartolfini, fotografini, colegini, feinini? jo no faig res més que currar... i bollywood!

la chica ha dit...

sí, ara estic en la mesurinini perfectini, perquè tinc tempini per a minini i tinc tardininis ocupadinis. és que el primer trimestre va ser mortal...

la fotografia és una afició cara (cosa que ja sabia) i, com vaig aprendre ahir, arriscada! em vaig tallar amb un carret! em pica una mica. primer creia que m'havia perforat l'estómac, però avui m'he adonat que em vaig tallar en un dit.

no et preocupis, que segur que aviat faràs més coses. sempre has estudiat mil coses, no?

la meli va al col·le :)

Anònim ha dit...

jo vaig al col.le, que en realitat es diu ApaBcn (aparelladors de barcelona) i m'ho passo molt bé. També faig missiones (menus de les que voldria) amb la Clarinini.
També vaig al teiatru i a consiertus.
en realitat, encara que et passis tot el dia treballant ens ho hem de prendre com si fós un passatemps més, jo així m'ho miro i ben contenta que estic!
olenini olenini!!!
clarins, demà ens veiem ois?

la chica ha dit...

Meli feliç la maleta fa, i se'n va cap a l'escolaaaaa
i amb la trompa va cantant: "plam, plam, plam"
(crec que no era "plam" però no recordo què era. què cantaves, meli, elefantet de color rosa?)
jo vull fer més misiones.
on he d'anar i a quina hora? estaré molt poca estona, no em trobo gaire bé :(
un passatemps? treballar aquí, t'asseguro jo, que "passatemps", no és com millor ho definiria...

Anònim ha dit...

clariiiii
si és un pasatiempo per mi anar a la pedrera a pujar i baixar escales i dir el mateix rollo cada dia i fer tonteries amb els nens.
també al cole perquè faig coses guais tot i que ja són coses de grans, com per exemple estar davant un ordinador!! oooh!!
avui a les 19h la clarinini m'espera a la porta del coleeeee

la chica ha dit...

vale

Unknown ha dit...

que moninis sou!

la chica ha dit...

ti :)

MeliClari ha dit...

récord!

hem arribat als 30 comentaris! mira, el dia del teu cumple, a més, meli!

felicitats, melindro! :)