3 de gener del 2009

4

24 comentaris:

Unknown ha dit...

qui viu aqui

Anònim ha dit...

Veig que la senyoreta Melisenda no t'ha dit res........ Mmmmmmmmm.....
M'has de dir en quin carrer està casa teva. Ja que en Ristu, quan era petit va viure durant uns anys al barri on vius ara. I de fet, la meva iaia encara hi viu, i hi baixo de tant en tant.
Ja em diràs.

Anònim ha dit...

Sé que cal anar molt en compte. Per això ho he posat encriptat: ELS TEUS BARRIS (i no he dit quin. eh? Si és que en Ristu quan vol és llest)
Jo al carallibre no hi tinc res de res. Ni el mail.
I el teu amic és una mica innocent, oi??? TONTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Deixa'm que li vagi a fer una visiteta i li diré quatre coses boniques d'aquelles del meu estil....

Anònim ha dit...

... ves a saber qui deu està mirant a través d'aqueix espiell...

atenció senyoretes:
si que vaig preguntar a la meva companya el carrer de la seva nova barriada de la seva vil·la, seguint les curioses indicacions de sa meva altra companya.

és guai parlar sota el llenguatge ristil-ecriptat!

Anònim ha dit...

els meus honors al paquicat! visca! té dots de bon negociant interessant-se per l'idioma dels client veïnals de la seva barriada no natal.
endavant paquicat!

Anònim ha dit...

esto es peor q la habitacion de la ultima scena de REC!!!!
pero qué miedo coño!!!
porqué tantos cerrojos? a quién mataron aquí?

Anònim ha dit...

Si encriptem una adreça les encriptem totes! En aquest blog figura la meva adreça!!! Ara m'heu fet entrar la por al cos... Que algú encripti la meva adreça!!! No vull haver de posar una porta com la de REC!!!

Anònim ha dit...

Ja heu escoltat les paraules de sa meua consorte, si posem una adreça, les posem totes. Coi! O tots paquis, o tots cristians.
La porta té pebrots, però segur que la resta del pis és molt bonic.

Felicitats Clarins,

Anònim ha dit...

Jajajajajajajajajaja!!!
Ara m'heu fet riure!!!! Encriptem, encriptem!!!
Jajajajajajajajajajaja!!!!
Crisitaina: tu i jo hem de parlar!!!!!!!

Anònim ha dit...

Distinguida, Benvolguda i molt apreciable Sra. Clarins,

La Màquina de Cosir, tiene el privilegio de trabajar hoy, cuando el resto de dolientes mortales descansa.

Trabajar el dia que todos descansan es un don de los dioses. Dios nos ha tocado con esa varita mágica a unos pocos... Loemos al Señor.

Anònim ha dit...

Màquina de cosir, deixa't d'històries i treballa una miqueta, que després la jefa s'emprenya, i la jefa ha d'estar contenta, que si no et donarà carbó en comptes de monedetes de xocolata.
Clarins, per aquí un pare noel d'aquests penjats ja ha fet un robatori. I la meva adreça sí que surt!!! Que jo l'he vista!!! Que algú encripti la meva adreça!!! Perdoneu si crido, estic una mica nerviosa.
Ristu, tens raó, tu i jo hem de parlar seriosament.

Anònim ha dit...

jo també sóc de la plataforma "PUER" per un encriptament responsable.
Ei, falto un dia i això està que bull!!! JO TAMBÉ HE TREBALLAT EN DATA TAN ASSENYALADA DE LARRIBADA DE SES MEYESTADIS.
Dic "he" perquè hem fet mitja jornada!
Avui en Markete està malaltó pobrete i faig una mica d'infermerete.
Pq heu de parlar? Pq està nerviosa la crisitna? Això és llenguatge críptic?
Salutus!

Anònim ha dit...

ok, quan la clarins vol una coseta la melins intenta concedir-li en un tres i no res! vinga doncs, som-hi quitxalla!
jo sóc la cuca trempada... tot fent baliga-balaga.... lalalala (això és críptic)

Anònim ha dit...

A veure canalla. Jo sóc de les afortunades que avui no ha treballat. Però tenin en compte que he treballat mooooooolts dies d'aquestes festes que vosaltres heu tingut festa, ho tinc ben merescut. No feu el ploricó, culló!
I sí la Crisitaina i jo hem de parlar seriosament. Però de moooooolt bon rotllo. Així que Clarins, SÍ que voldries estar a la pell de la Crisitaina. Crisitaina, ja parlarem ja.... I vosaltres (tota la resta blogsfera, moriu-vos de la intriga!!!! JAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!)
Me'n vaig a veure els reis per la tele. El meu és el negre!

Anònim ha dit...

Gràcies plataforma PUER! El tema del robatori esmentat més amunt és cert, i van entrar pel balcó, tal i com va pronosticar la meva mare... Però ara que visc en un carrer encriptat d'un poble encriptat la màquina de cosir i jo ja estem més tranquils. Visca la plataforma PUER!

Anònim ha dit...

Això de la plataforma PUER sona una mica malament:

1- sembla el nom d'un te. Te PUER
2- és com si et fes fàstic alguna cosa. Pueeeeeeeeeeeeer!

No mola, no....

Anònim ha dit...

Gràcies Clarins pel teu oferiment, però no pateixis, el pare noel ha robat a casa dels veïns. En tot cas hauríem de fer l'annex pels veïns del pis encriptat del carrer encriptat del poble encriptat. Però crec que ja hauran fen la carta als reis mags de l'assegurança...

Anònim ha dit...

Al barri encriptat ha nevat????
Pobreta iaia meva.....
Al meu barri encriptat no ha nevat....

Anònim ha dit...

Oooooooohhhhhh! Ara està nevant al meu carrer encriptat, del meu barri encriptat, de la meva població encriptada!!!!!
Ca bunic!!!!!! Que nieva, que nieva, la virgen de la cueva!

Anònim ha dit...

eeep!! visca neu neu!!
PLA NEU CAT!!
en markete i jo veniem d'una població encriptada amb el meu cotxe encriptat per una ruta encriptada quan... de sobte comencen a caure floquets de neu, feien tombarelles, bromes, reien, corrien... un autèntic zoologic! No hem vist el terra de color blanc encriptat però poc n'hi faltava!
salutacions cordials.

demà qui treballa? ahir qui va treballar? avui qui ha treballat?

Anònim ha dit...

I tant monos els floquets de neu.... No us han abonyegat el cotxe??? És que un floquet de neu és moooooooolt perillós si cau, eh????

Anònim ha dit...

I una mica lletjos. Que quan el floquet somreia, mira que era raro, eh??????

Anònim ha dit...

Bona nit!

Anònim ha dit...

This question is not clear to me.