9 de gener del 2009

Fidels Blocaires

Benvolguts/des blocaires/es:

El motiu d'aquesta entrada és en primer lloc, el nostre agraïment a:

la vostra fidelitat
la vostra gràcia
la vostra participació contsant
els vostres comentaris
els vostres punts de vista
les vostres propostes

i un llarg etcètera d'aspectes.

Per això avui s'afegeix un nou gadget a Comença la Funció que mica en mica va creixent gràcies a la vostra constància.

Es tracta de l'enllaç "Fidels Blocaires", aquí si us ve de gust, de forma encriptada o oberta podreu afegir-vos a la llista de seguidors d'aquest blog.

Rebeu, per endavant, una afectuosa abraçada.

Clari&Meli
Coautores i coproductores de Comença la Funció!
http://somdedoctorat.blogspot.com

8 comentaris:

Anònim ha dit...

visca, gràcies!
m'alegro que t'hagi provat la dormida!

Anònim ha dit...

Ei!!! Què passa aquí??? Això està més mort...
Clarins: t'han dit alguna cosa els bocamollus?
Meli: avui he pensat en tu! He tingut gitanets a la Pedrera, i deien: "Maaaaaaaaaaaaaaaaa!

Retorneu!!!!!!

Anònim ha dit...

Què macos els gitanets, es troben a faltar... Titi, tu i jo encara hem de parlar. Et trucaré aviat.

Anònim ha dit...

Osti, sí!!!! Ahir ho vaig dir: "he de trucar a la Crisitaina amant dels gitanets", però no ho vaig fer....

Anònim ha dit...

maaaaaaaaaaaaaaaa!!!
visca gitanets que no saps si són nenets o nenetes!!
señuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

encara us heu de telefonar?? aleshores no serà tan important, ehem ehem.

visca!! per fi cap de setmana! olei! avui la meli i en markete sen van a comprar cosetes pel pisete!!

Anònim ha dit...

Benvolguda Elisenda de Montcada,

Ja he parlat amb la Crisitina funcionària. Ara amb qui he de parlar és amb vostè.

A quina hora puc telefonar-la demà, per no destorbar-la en la seva hora de sopar o descansar????

Seu,

En Ristu

Anònim ha dit...

Benvolgut Sr.Mejide,
Quins misteris em desperta.
Em podrà troba al piset encriptat diàriament a partir de les 20h, quan la meli ja ha tornat del gimnas i de fer les compres.
el meu telèfon està encriptat, així que m'ho demaneu x mail i us el faig saber.
mercès.

seva, vallès oriental (o osona?).

Anònim ha dit...

Per cert,

El meu condol al Sr. Perico....