6 de gener del 2009

crida a la participació



qui s'hi apunta?

33 comentaris:

Anònim ha dit...

Perdó????
Aquí és on jo havia d'anar amb la Meli!!!
Jo m'apunto!!! Jo m'apunto!!!!
Eh! Que jo vaig anar al Si l'encerto l'endevino, i vaig guanyar calés i un viatge a Tunísia. Sóc un bon partit concursil!!!!!

Anònim ha dit...

Uooooooooo!!!!
M'encanta la idea!!!!!!
I com que la Meli coneix a la germana de l'Espartac, que faci algun apanyo per concursar les tres parelles juntes!!!!!
Uoooooooooo!!!!!

Anònim ha dit...

Bona nit!

Anònim ha dit...

Un concurs ??? Bocamoll?? Crisitaina- Màquina de cosir???
No entenc res.

Anònim ha dit...

Vale, vale!
Kedada bocamollera!!! Jo ja hi havia jugat al bocamoll online, i quasibé sempre guanyo! Jejejejejeje.
Sóc un crack!

Anònim ha dit...

Un dissabte per la nit? Així com a les 22h. Que podem estar tots????
Ja direu!

Però hem d'anar a concursar al de veritat o no?

Anònim ha dit...

Na Màquina de cosir no pot competir, perquè no és català. Si féssim l'edició en castellà parlarem:

Anònim ha dit...

Na Màquina de cosir no pot competir, perquè no és català. Si féssim l'edició en castellà parlarem:

Anònim ha dit...

Clarins! Estàs el bocamollu????

Anònim ha dit...

Estàs ara?
Fem un bocamollu???? O algú que estigui???

Anònim ha dit...

Ara, ara!!!!!
Si?
I quan haguem fet la partida et dic la solució als jeroglífics, que és molt fàcil!

Anònim ha dit...

ohhhh.... Ara no hi ets! Ara estic solet a la pàgina del bocamollu....
Alguna ànima caritativa vol jugar amb mi????

Anònim ha dit...

Jo també m'estic pixant!!!!
Coi el jeroglífic dels collons, del culer!!!!!!

Anònim ha dit...

Sergei Bubka, el salt del tigre!!!! JAJAJAJAJAJA

Anònim ha dit...

Sí que la sé. La Moreneta!!!!

Anònim ha dit...

escolta! Què fas amb els missatges????
Jo no escric tan ràpid!!!!

Anònim ha dit...

atenció a la sala:
1.jo m'agafaré el fent ganyotes i imitaré als que toquen al metro!
2.en ristu es un crac dels jocs online, de fet pregunteu-li sobre el memory del picassu online...
3.primer hem de saber qui s'apunta a la versió online. Jo m'apunto.
4.jo tinc contactes perq com bé diu en ristu conec l'Espertac (bellissima persona)...
5.res més,que jugueu molt q jo vaig a retiru.

passi-ho bé! passint-ho vostès bé!
visca PUER!!!

Anònim ha dit...

No sé qui és la marta
I a mi també m'ha demanat jugar i li he dit que NO!!!! (en la meva línia)

Anònim ha dit...

esteu FETAL!! FATAL!!
oju clari que en ristu és una machine en aquest joc i mes si és bocamoll. Jugueu al fent ganyotes? pq ell en fa de l'animal dissecat, la srta escarlata, nens que no escolten, nens q miren al cel obert pedereril...
mua

Anònim ha dit...

M'estic pixant de riure!!!!!
No fem el fent ganyotes... Quina pena!!!!
Pobreta marta....
Eli juga!!!!!!!

Anònim ha dit...

jajajajajajajajaj!!!!
Era el màgic andreu!!!!!!
Ets una crac del teclat!!!! Jo no sé mecanografia i no en dono ni una!!!!

Anònim ha dit...

si si
Aquesta ja és l'última!
jajajajajajajajajaja

Anònim ha dit...

no hi entro pq sóc una viciada i em temo q estaria hores. m'hi poso un dia festiu!
men vaig al llitet!
nanit niques

Anònim ha dit...

ei! M'està guanyant la Clarins!!!!
ueueueueueueue
nanit Meli!!!!

Anònim ha dit...

PROU PROU PROU PROU!!!!
Nena, he rigut molt!
Ara a dormir, i demà serà un altre dia!
Tornem a quedar???????

Anònim ha dit...

Bona nit Clarins!!!
Que es prepari! Però també que es preparin els altres concursants perquè arrassarem!!!!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Anònim ha dit...

Yeps! I que consti que jo ho dic en serio això d'anar al bocamoll, eh??? L'Eli ja ho sap! Ara no te'm rajis!!!!!!! EH???
Que em poso les Ray-Ban i et vinc a buscar a casa (que sé on vius) i t'agafo de l'orella!

Anònim ha dit...

Okis okis! Em sembla genial el pla!!!
Qui s'encarrega de fer la comanda al concurs??? Vull dir deixar les nostres dades, etc????

Anònim ha dit...

Ei titis, acabo de veure els 50 i pico comentaris i m'he quedat amb la bocamolla oberta. Jo no arribo al vostre nivell de participació on-line. A mi em fa vergonya això de la tele, em sembla que la màquina de cosir i jo us animarem des de casa.

Anònim ha dit...

Ei titis, acabo de veure els 50 i pico comentaris i m'he quedat amb la bocamolla oberta. Jo no arribo al vostre nivell de participació on-line. A mi em fa vergonya això de la tele, em sembla que la màquina de cosir i jo us animarem des de casa.

Anònim ha dit...

Iuuuuuuu! Esto va viento en popa a toda vela!!!!, (no corta el mar sino vuela un velero bergantín. Vajel pirata al que llaman por su brabura el Temido, en todo mar conocido del uno al otro confín). Ui! Perdó: se m'ha anat la castamya declamatòria.....
Biennnnnnn! Anirem al bocamollu!!!! I guanyarem pempis!!!! I menjarem PUL-PI-TO!!!!
La Crisitaina i la Màquina de Cosir no vindran, per rajats!!!!

Anònim ha dit...

pero nenis
aixo quan es la gran celebracio bocamoilleira? no sabem re!
A PARTIR DE JA COMENÇA EL CAP DE SETMANA NO VUI SABE RE DEL MÓN FINS DILUNES!!!! evidentment el món blocaire és un altre galàxia i si que n'estaré al corrent!

Anònim ha dit...

en lluc?? que foooort, el vas reconeixer? s'ha fet més gran del què era?
una reunió de 5 hores? jo mai he arribat a aquest récord, però avui he fet récord de trucades a tots els col.legis d'advocats del principat, andorra, ses illes i catalunya nord! si si, estem preparant un especial de l'advocacia catalana que anirà encartat al diari avui... ja us informaré (en el fons els temes judicials són molt interessants!)