8 de juny del 2008

felicitats, meli!!!


érase una ves una ninita que se lamaba melisenda de montcada. melisenda de montcada va néixer el 8 de juny d'un any meravellós, que va comptar tant amb el seu naixement com amb el meu :)






melisenda de montcada, quan era encara gairebé un cigronet, va anar al santa anna, del condado de matarón. quan va créixer una mica més va anar a un institut, que comença per "a" i que la nurit, encara no sé com (i després de dir-li ano), va endevinar: alexandre satorras.



la meli va decidir estudiar història de l'art a barsalona, per conèixer la clari! :) que maca ets! anava i venia cada dia de matarón per estar amb mi tot el matí. que munic! bueno, segueixo: quan vaig conèixer la meli semblava que no hagués trencat mai cap plat, tan mona, ella! anava amb una camisa blau cel amb un collet molt munic i ella, amb les seves ulleretes rodonetes i un somriure angelical que deia "sóc bona nena i no he trencat mai cap plat".



cadira d'esquerrana, escriptura amb la mà dreta, el pere, el màpat, no mé piquéu més a lés trés de la matinada a casa meua, òria!, quin pal quedar amb la b. (marxem), mus, ari, si el carles és de mataró!, estàs molt maca olga, manu chao, el cotxe del joel sense gasolina, el ciber, l'anna la del cau saps?, em parteixo la caixa, el meu primer mòbil i la primera perduda del joel, el sinpa del hagens, el sergi, l'héctor malgirbat, el rossend, el bloc de notas, els menjadors, va puja al bus i vine a mataró - vale, lorens, l'ungla pintada, la teva bossa verda, és gratis?, la factura delallumelgaslaiguaeltelèfonilacalefacció - com com?!?!, ens ha tocat el mort, les notes, el rossend, l'aep, la marinereta, la cremallera de la meva jaqueta, el carnet de conduir, nivell, 759, arena, get back, els apunts de classe, els partits de la selecció catalana, el polo, fes veure que saps on vas, ets de doctorat oi?, vic, l'hortaprat i l'ole, dret constitucional, iconografia medieval, roma, la fib, everybody hurts, la cuba de palomitas, el consierto de aranjues a las tres, el teu nou col·lègit, el juan garcía, diccionari meli-clari clari-meli, el nostre jurament secret, les santes, ai que tonta - estàs molt guapa, palau reial, el txitxarel·lo, marilyn, paloma, rigor mortis, crèdits i certificats, la foto erecte, els mossos han d'anar davant, la trompeta i els nens, el detallet del capitellet, meli t'he d'explicar una cosa vinc a matarón, flores, la mistral, institut del teatre, vaia pal, la sillón, la sònia espaviladeta, l'albert i el ricard, el lluc, la lorena, les nenes de nissaga són una mica precoces - per què?, les cabrones, l'esquerrana, li vas trencar una altra ampolla de cervesa al cap?, el metro, les "filles", l'aroteg, el teu advanced i el meu delf, v-i-s-c-a-c-a-t-a-l-u-n-y-a, merenem, sólo le pido a dios, parar el bus, el marc, core core cabalito, la família galandrini, el carrer septimània, el bloc i les participacions, hi haurà la meliiiiiiii...!


sí, el primer que va unir bcn-mataró va ser el ferrocarril del meu requeterererererererebesavi miquel biada :)




ja en portem un altre, moltes felicitats coraçao!


he fet aquest escrit al bloc de notas i escoltant el manu guix. a tu t'encanta! :)

18 comentaris:

Anònim ha dit...

CUMPLEAÑOS FELISSSSSS! TOCATE LA NARISSSSSS! Y SI NO TE LA TOCASSSSS, TOCATE EL CALSETIIIIIN!!!!

Per a que vegis que en Ristu, no només sap nominar-te i requete nominar-te!

Qué siguis molt feliç avui wapeta!!! I demà porta pastetes o sugus a la Pedrerota!!!!

Tons, tons i més tons!!!!

la chica ha dit...

tiiii!!!!!!
felicitats!!!! visca, ristu!!!!
ristu, felicita-la a l'àdhucs i cabòries, que també té entrada! (més breu que aquesta, tot s'ha de dir)
visca en ristu en treva!

Unknown ha dit...

FELICITATS UN ALTRE COP EEEEELIIIII!!!!

estic encantada d'haver format part de l'entrada . merci clàrit

ara em sento com si m'haguessin donat un oscar, no sé a qui més agrair

EEEEliiii!!!! Mil anècdotes que surten aquí i, la que m'ha tornat de manera bestial, el cotxe del joel sense benzina...

Elliii! Per molts anys! Continueu sent les moninis de barcelonini i maratonini

la chica ha dit...

sí! per mi la carrera va ser un pal (ho sento, sé que és una heretgia dir això) però ens ho vam passar bé.

demà veuré la meli i li donaré un regal molt guai! si tinc temps després li donaré una pista en algun dels 2 blocs :) li faré una gimcana blocaire, com a ella li agraden!

quina nit, aquella... encara deu tenir l'ibiza? ;)

nurit, anava a posar una foto que sortim tu, el pere i jo. però no ha quedat gaire bé :S sempre pots dir: pedrooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

la chica ha dit...

meliryn!

hola! hola! ja tens pistes repartides per la xarxa cibernètica cibernàutica i de la galàxia de l'electrònica!

ara seguiré fent feina. troba-les!

bueno, va, et dono una pista. crec que la meliryn es mereix un bloc soleta :)

ei, juga, vale? és que si jugo sola és un rotllo.

Anònim ha dit...

Moltes felicitaaaaaats, moltes felicitaaaaats, nananananananaaaaa, mooooooltes feeeeeliiiiciiitaaaaaaaaaaaats!!! oeoeoeoeoeoeoeoe!!! (en aquesta última part mou els braços i el cap com si tinguessis el ball de san vito)Que acabis de passar un bon dia!

Anònim ha dit...

hola a totes les felicitadoes puntualeres!!

em sento el.logiada i em pugen els colors quant sento parlar de totes aquelles anècdotes inacablables i que desperten molts i molts records.

realment la carrera va donar de si en el terreny personal i a nivell professional millor deixar-ho córrer.

gràcies de nou avui em sento molt contenta perquè és el meu dia i MANU JO.

faré una entrada explicant el dia celebratiu d'avui.

petons

la chica ha dit...

iupiiiiii!!!!!!!!
felicitats, meliryn!!!!
ja has trobat les pistes?!?!
jugues amb mi?!?!

t'ha agradat tenir tanteeeeeees felicitacions?!?!?!

Unknown ha dit...

jo no les he trobat! sóc inútil?

Anònim ha dit...

vingue-l'hi Michoud!!! com diria l'Isma Prados...

Anims i continua buscant...

ens trobem per la blogsfera...

la chica ha dit...

michoud:

la meliryn es mereix un bloc
meliryn + bloc = http://meliryn.blo....

(avui havia d'anar al berguedà i me n'he lliurat)

Anònim ha dit...

Hello titis !!

Ostres, sóc més curta que una sola d'espardenya, però de pagès i català això sí.
Per fi he trobat la manera de participar al vostre súper blog (encara que no sé si ho estic fent a la secció correcta) i no em podria estrenar de millor forma que FELICITANT la noia més trempada de Mataró pels seus 27 anyets: l'Eli és clar.

Petons.

Helena (La de Cabrera)

la chica ha dit...

helena?!?!

no m'ho puc creure, has participat?! molt bé! benvinguda!! espero que li agafis el gustirrinín i no deixis de fer-ho! i l'ole? que no ve, l'ole?! oleeeee!!!!

meli, segueixes rebent felicitacions, eh? jo també et felicito, per la teva super graduació!!! felicitats, coraçao! tot i que estic trista perquè no m'hi vas convidar :( has de fer la teva entrada al bloc. tens feina, entre l'entrada dels galandrini (m'alegro que ja estiguin a casa, per cert) i la de la graduació... bueno, esperarem!

Anònim ha dit...

ei!!
ostres helena GRAAAAAAAACIES!! has tardat però has aparegut per fi!! no deixis de participar!!

clarins: et demano mil disculpes pq haguessis pogut venir perfectament!!!!!!!!!1 kina rabia!! pq no m'ho deies?? era a les 18h i a sobre tenia invitacions que em van sobrar totes! bueno, fare una super entrada al blog.

patos

la chica ha dit...

ei, que no passa res.

Anònim ha dit...

Buon compleanno Elisendaaaaa!

Tantissimi auguri da tutta l'Italia alla Principessa Elisendaaaaa!

La prossima volta però voglo mangiarla anch'io la torta ;o) e soprattutto la meravigliosa paeia che fa mamma Mariangela! Un grande abbraccio a te, Marc, Clara, Mariangela Roberto nonna Teresa e tutto il resto della tua famiglia anche se non la conosco.

PS.Grazie Clara per avermi mandato l'email e il link ;o) Sei molto brava a scrivere in Italiano i miei complimenti!

Anònim ha dit...

Morenaaaaaaaa!!
grazieeee grazieeee!!

Clara!!!! ho tenies molt amagat aixooooo!!! ajajajaja.

Sono molto contentaaaaa! Adesso sono gia una regina o ancora principessa? Sai cosa? Questo blog e soltanto per la gente piu vip ed conoscuta da Clara e me, allora tu ed i tuoi siete very very vip!!!

Un affetuoso abbracio ed spero vederti presto!!

la chica ha dit...

sííí! ho tenia amagat per fer-te una sorpresa! :)