6 de juliol del 2009

AUDEMUS JURA NOSTRA DEFENDERE

Benvolguts tots lectors blogueiros,
Aqui Meli,

Com bé sabeu alguns de vosaltres, hem perdut les eleccions.
La veritat és que ha sigut una campanya dura, competitiva on la nostra candidatura, que tots bé coneixeu, pretenia impulsar el Col·legi i l'advocacia barcelonina a nivell europeu. La candidatura ha destacat justament per aquest afany de renovació i dignificació de l'exercici dels advocats. Un projecte ambiciós.
Per aconseguir una renovació de govern és necessària la màxima participació, cosa que no ha succeït. Els únics votants (22,6% del cens total) han estat els de perfil continuista que han donat el Deganat a una candidatura encapçalada per un degà de perfil Montillesc amb gran incapacitat d'improvisació, gran pobresa de llenguatge... en fi, el representant dels advocats de Barcelona...
La Meli ha acabat també la seva feina, a partir d'aquesta setmana el seu futur professional queda a l'aire, latent, estancat, esperant o desesperant a què s'obri una nova porta tant o més enriquidora com la que s'acaba de tancar.
Per tot això, moltes gràcies a tots per haver aguantat les meves insistències en participar a la xarxa i recolzar sense prejudicis a una candidatura que ni us anava ni us venia... GRÀCIES!!

16 comentaris:

la chica ha dit...

les que tu tens, munica!

mELI ha dit...

LES MEVES GRÀCIES INCONDICIONALS PER A LA MÉS GUAPA!!!

la chica ha dit...

aquesta sóc jo?!?!?!?!!?!
sóc jo?!?!?!?! sóc jo?!?!?!?!?! :)

mel ha dit...

siiiiiiiiiiiiii
plica teiatru, plica com tanat!!!

la clari va als òscar ha dit...

gràcies, munica!

sóc actriu! va anar suuuuuuuuuper bé! he descobert la meva professió frustrada! sabia que havia de ser actriu, ho sabia!

excepte l'episodi de fer d'avestruç, que va ser una mica cutre (em va tocar a mi primera i em va sortir una mena de jirafa, més que una avestruç)... la resta, molt guai!!!

ristu, explica'm les modernitats que feu els enrotllats del món de la faràndula! fumeu porros?

en Ristu també ha fet l'animal ha dit...

Jo els porros me'ls menjo....

Ara t'hauràs d'enrotllar amb tots els teus companys de classe, menys amb els gays (que n'hi ha molts), hauràs de riure't dels altres actors (però al seu davant els hauràs de fer bona cara), quan vagis als puestus la gent haurà de notar que ets actriu (t'hauràs de fer veure!), hauràs de recitar fragments d'obres o cantar o ballar pel carrer.... Moltes coses!!!!

On estàs fent el curs??????

(Pensa que jo també vaig fer l'estruç, el cangur, la iguana, el conill, el gat, el gos, la gallina....)

la chica ha dit...

hosti, ristu, quin stress! quantes coses, no? encara no m'he enrotllat amb cap company però ja em van tocar el cul rotllo "que amics que som" (ehem... malcarat!).

ens hem de fer petons, hem de fumar porros, hem d'anar mig en pilotes, hem de tenir un gos guarro, ens hem de fer rastes i hem de ser suuuuuuuuuuuuuper simpàtics i suuuuuuuuuuuuuuuuper enrotllats, oi? oi? jolín.

jo sóc una nena bona i no faig coses rares (jiji). bé, coses rares no, però molt bones, sí! he fet una pizza (jo) que és bonííííssima!!!!! :) sóc la clara espert i ruscalleda! :)

ristu, ho faig a la casa golferichs, a un humil centre cívic de l'eixample de barcelona. és una medecina, seré actriu i tu i jo farem obres, vale?

iuuuuuuuuuupiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! i la meli portarà la càmera sense bateria, com el dia de rent... (que, per cert, hem de repetir. ara que sóc actriu i que he anat al concert d'u2!) ;P

que diverrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
és que el meu veí tunejador de bicis fa una festa (deu ser el seu cumple? potser també és actor) i està fent mojitos i porros i escolta música enrotllada. i sembla que jo hi sigui! uei, col·lègue! uei! happy birthday, bike neighbour! ;)

Meli Esperta ha dit...

MU PASSO PIPE!!! (m'ho passo pipa!!!), com ai rigut, ai senyor, tregui'm la picor!!
ara quan vagi a dinar amb la Clara Espert, em durà pel raval a veure cerveses assegudes pel terra.. li hauré de seguir el royu? clari, no fumis porros davant es meua persona, per favo...
a mi em faria una vergonyota aixo de l'avenstrussot... ostiiii clariiiii jo em partiria veient-te!! (ia ho faig llegint-te!!)
mil patos bonica!! i gràcies pels cursos, ja m'he apuntat a dos!!! son GENIAL!!!
jo aniré per allà fent-me l'experta de webs, blogs, googles i etc...

la chica ha dit...

escoltiiiiiiiiiiiii, senyooooooooooooooooooooor, tregui'm la picooooooooooooor!!!! ara que sóc actriu aniré en pilotes i cantaré escoltiiiiiiiiiiiii, senyooooooooooooooooooooor, tregui'm la picooooooooooooor!!!!
és que sóc actriu, saps? sí, sí, i fumaré porros! i prendré birres al terra de la rambla del raval, i cridaré "po-li-cí-a! a-se-si-na!" i em faré rastes i tot això. sí, lo de l'avestruç va ser una mica raro, perquè jo semblava una jirafa. també vaig fer d'espia. i de personeta que portava uns explosius. i moltes coses.
ja t'has apuntat a 2 cursos?!?! guaiiiiiii!!!!!!!!!!!! professional! professional! et vols apuntar a teatre? ;)

mel ha dit...

avui ai fet lo primer curs, usabilitat web, molt interessant!! si ho hagués fet abans hagués canviat algunes coses de la web del meu màrius!
ah, no no de moment no em faré actriua... pero a mi m'interessa més el teatre de text(e) català tradicional: Guimerà, teatralitzacions de textos de Rodoreda, Salvat...
Saps que vaig fer terra baixa a l'institut?
avui has fet teatru oi?? com t'ha anat? quan faras de assessina que mata amb un punyal a la iaia??

Manolè sense dormir ha dit...

Mare meva, com ha degenerat tot això! Els meus respectes en senyor Màrius, i esperem que la Meli pugui descansar una estona, tant en Marius per aquí, tant en Màrius per allí... no podia ser bó.
Sort Meli! I benvinguda al món reial! Si voleu podem quedar per fumar-nos uns porrets, però no sé si veritablement aquesta venerable verdura es pot fumar...
Em sembla que el granissat aquell contenia substàncies estupefaents...

Salut, per a totes! especialment per a l'actriu!!

Manolè amb dubtes esistencials ha dit...

Perdó, que hi ha dos actrius! Ara ja sí que tinc un dilema...
Provaré a fumar-me un porro a veure si ho veig tot més clar...

Manel avorrit com una ostra ha dit...

Doncs no ho veig clar! Ara mateix estic mirant Elena Nieto del Bosque, però això deuen ser els efectes de la María Juana.

la chica ha dit...

fumem porros, doncs!

ja ho deien, els grans de la literatura catalana: és quan fumo, que hi veig clar ;)

Meli capsa ha dit...

jajajajajajaja, em parteixo la capsa/caixa!!!!

capsa: atuell petit
caixa: atuell més gran

el català fàcil: passa'l!! i que rulin els porrus!!! visca Na Maria Joana d'Arc!!

Meli Miró ha dit...

gràcies Manolé per les teves paraules cap a sa meua persona.
Demà vaig a parlar amb l'alvocat Màrius, aveure si em pot fer algun remendu en la meva situació-penosa-parada-laboral...
salut, peles i CONTRACTES DE TREBALL!!!!