24 de juliol del 2009

Més radio

Benvolguts/des,

Avui la Meli ha fet uns banys a les termes de Mon Picornell del Camp.
La Meli, que no és sòcia de la gran esmentada institució, ha estat la nena escollida atzarosament per un piriodista de la Com Ràdio per respondre unes breus preguntes. El programa era El dia a la Com i abordaven el tema de les olimpiades donat que feia 14 anys de sonat esdeveniment.

La Meli, com un cigró en una olla, surant dins l'aigua ha contestat molt bé a les preguntes:
- Sabies que en aquesta piscina on ara t'estas banyant s'hi van guanyar medalles d'or?
- No.

- Quin record tens de les olimpiades?
- Cerimonia inaugural

La Meli ha elaborat amb ric llenguatge les seves respostes i invencions vàries... sobretot perquè ha colat com a sòcia!

La Meli fa la competència a en Ristu!! Qui serà el següent? Clari a Clarilunya Ràdio? Manolé a la Copé?...

Audio, el minut 7.47!



13 comentaris:

la chica ha dit...

carinin!
minut VUIT 47!
que mona! que munica! que mentidereta (sòcia?!?!)! i que pija, guapa, mira que dir "estava de vacances a l'empordà, al jardí de la casa"... ja et val! ;P
visca el poble! ;)
que guai, no? ets famosa! :)

en Ristu l'autèntic, únic i inimitable ha dit...

Imitadora de pacotilla......
Mira que no saber qui era el Popov!!!! Gran nedador. Tot un mite de la natació mundial!!!!
Estàs a tots els fregaos nena!!!!
Però pensa que per fer ombra al gran Ristu, encara has de créixer més, XATA!!!!!!
On s'és vist....... Hostes vingueren, que de casa ens tragueren!!!!!

Manolé sense audio ha dit...

Ostres, no ho puc escoltar. A l'hotele no tinc audio y estic experimentant la mateixa reacció de la senyora de l'APM que diu això de: "Es que no me he traido las gafas del cerca".
Cachis!!!

reflecsiu ha dit...

Aquesta història del "es que no me he traido las gafas del cerca" m'ha fet reflexionar profundament, fins a tal punt que em plantejo si veritablement estem preparats per rebre una sorpresa. És a dir:
D'una banda, no m'esperava aquesta darrera entrada, i molt menys amb audio incluit, per la qual cosa he entrat de casualitat al vostre blog. Quan vaig mirar la novetat, no vaig poguer escoltar-la.
D'una altra banda, tenim a la senyora de les ulleres del cerca, algú, li tenia preparada una sorpresa i la van portar a un programa, la van fer llegir un paper escrit, però la senyora va dir que no portava las gafas del cerca.
Està a la vostra ma emetre un judici de valor sobre aquest assumpte.
Saluts i petons per a totes.

Meli 2 ha dit...

Benvolguda Clari, és el minut 7.47, donat que el conjunt de la secció comença a l'estudi, si bé és cert que al minut 8.47 s'inicia l'entrevista en si.

Benvolgut Ristut, tens raó, mai arribaré al teu saber estar i savoir faire.. tot i això ja vaig fent alguns pinitos i sobretot em faig passar per la tipica pija q va a la piscina els dies de cada dia.

Manolé, compra't uns altaveus pel l'hotelele i poses la meva entrevista com a fil musical per totes les habitacions, reply, reply, reply

Reflecsiu, benvingut al blog!!! Esperem que el tema gafes de serca doni lloc a algun debat, conferència, diàleg, titelles, teatre (tenim dues actrius en potencia al blog), manifestacions, forums, fires... i un llarg etc d'esdeveniments varis.

en Ristu tip ha dit...

Mmmmmmmmm.....!!!!! Acabo de menjar PUL-PI-TO!

Manolè tirant d'arxiu ha dit...

Molt bó ho de Popov! És normal que no el coneguis, hi ha un munt de Popovs, hi ha un nedador que va guanyar trope-centes medalles olímpiques i també va haber-ne un altre que va participar al 5-0 del Racing al FCB fa uns anyets.
Com que aquest periodista ja ho tenia tot preparat, estic segú que t'ha fet ficar-te en un "xardí" adrede.
El següent seré jo, a vore si lo meu amic Losantos em convida a la seu de la Copé.

http://es.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Popov_(nadador)

http://www.youtube.com/watch?v=Kyk7ay-MCm8

la chica ha dit...

meli,
disculpi l'error. però a mi m'importes tu, no el que fan a l'estudi! :)

ristu,
què dius, ara?! jo també vaig menjar pulpito ahir, però no al paral·lel, sinó a es meu barri encriptat.

manolé,
ets un pou de saviesa! per cert, per no defraudar-te, preguntaré: QUI COI ÉS EL REFLEXIU?

a tots els lectors i lectores d'aquest bloc: AHIR VAIG TRUCAR A PASSWORD PER PARTICIPAR-HI!!! :)

en Ristu no para de menjar ha dit...

Ueeeeeeee!!! La Clari al Password. Ara ves amb compte que no et diguin:
- Abril? Cerrar
- Abril? Cerral!

Clarins, jo tampoc vaig menjar PUL-PI-TO al nostre lloc, sinó en un altre barri, que tampoc és el teu encriptat.

I avui: he menjat costellada!!!!!

en Ristu kartoffeln ha dit...

A veure: és un mensatge per a la sanyureta Clarins. Vostè ja està a punt de marxar a terres germàniques. Estarà connectada via mail amb la vida real???? És que t'aprofitaré uns dies abans de marxar jo, per saber com fa el temps per allà, etc. A més, per quedar a veure quan, com, on i per què ens veurem......
Ja em dirà vustè!
Aufwiedersehen!!!!!!!

Manolè dient veritats com punys de grans ha dit...

Clari,
A vore si et truquen del Password, i si pots aconseguir unes pel.les millor que millor.

Clari, Ristu, Melli i Cristiné,

Jo no entenc com valoreu tan bé els sopars gallegus: Us posen tres trossets de pop ballant la muñeira, quatre trossos d'empanada envasada al buit, 5 pebrots del padró (Això si tenim sort tocarà a un per cap i pobre del que repeteixi que rebrà el dit assenyalador) i per postres una milèssima part de tarta de Santiago.

Total 50€ dividit entre 5 = 10 euros per cap, i les panxes fent la Quinta de Beethoven amb la gana que passen.
El gallegu sigui del barri encriptat o sigui d'on sigui sembla l'enganyifa més dura des de ho de Mili i Vanilli. Cita requerida:

http://es.wikipedia.org/wiki/Milli_Vanilli

I com deia el que ho deia: " I si això no és veritat, me la tallo i em faig monja".

la chica ha dit...

ristu,

sí, tindré internetum! escriu-me quan vulguis. també tindré un mòbil kartoffeln, et passaré el núm. t'informaré del temps, de la gent, de l'estat del trànsit de la capital germànica.

manolé,

ja pots començar a tallar-te-la, amic meu. el galegu de paral·lel no és GENS tacanyo! i el pop de can ganassa, tampoc! tot i q can ganassa no és galegu i, per tant, per aquí et salves ;)

ieeeeeeeeepaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Meli busca entrevistadors ha dit...

Clari!!!!
passwooooord??? apaaaaa quina vergonyota! pero ara res, que ja ets actriu!!

Clari!!!!!
m'enviaras una postaleta al pisito??

Relfecsiu!! olaaaaaaaaaaaaa!!!

Visca visca, qui em vol entrevistar??