31 de juliol del 2009

VACANCES

35 comentaris:

la chica ha dit...

uooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!

meli, la miyor! meli, la miyor!!!!

uooooooooo!!!!!!!!!! som de vacances!!!!!!!!!!!!!!

mooooooooolaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

bones vacaaaaaaaaaaaaanceeeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!!

en Ristu vacanceru ha dit...

Boooooooooooooooooooooooones!

El de Senyo esto esta mu alto se n'ha fet gran ha dit...

Hola bon dia!
Res que he visitat el blog i m'he trobat una fotu del local del som de docturat amb la porta tancada dient que feien vacances. Per una part és una llàstima que estigui tancat perquè hi havia caliu però camprenc que tothom té dret a unes vacances. Però d'una altra banda pensu vigilar la seu del Somdedoctorat a diari i si veig que no ve ningú vindré amb el meu primu i la seva palanca a vore si hi ha coses de valor al lucal.

Bones vacances a tothom

en Ristu s'acomiada ha dit...

Ves que no trobeu les meves Ray Ban!!!! Ni tocar-les, eh??????
Per part meva, demà ja marxo. Però de tant en tant entraré per aquí a veure si algú diu alguna coseta.
Siau!!!!!!!!

la chica ha dit...

demà marxes? a quina hora? en avió?
jo he perdut l'avió i no puc marxar fins demà a la nit.

en Ristu chucuchú ha dit...

Clarins, Clarins..... Com que has perdut l'avió??? Què has fet??????
Espero no perdre'l jo, que sinó.....!!!!!
Però sento decepcionar-te. Demà no marxo cap a Berlín. Demà vaig cap a Altea (Alacant) en Euromed (tren). A Berlín vinc el 20.
Demà no perdis l'avió, eh????? En quina companyia vas???? Jo en Easyjet.
Ens mantenim en contacte i em vas dient coses de Berlín, eh?????
Siau! Auwiedersehen!!!!!!!

Anònim sense nom ha dit...

Records als nens d'Altea, porta'ls xuxes!!!

Alteiana ha dit...

Quants nens hi ha a Alteia? tots son amics den Ristut? Aquest any què els hi portes de records?

MEL ha dit...

Tranquils a tots els blogueiros,
la porta blindada metàlica roman tancada fermament, no hi ha cap possiblitat davant actes vandàlics de diverses tipologies, doncs es tracta d'una porta, com ja he dit, blindada metàlica.
No patiu per ses vostres pertenences, ulleres den ristut, hotelele de manolele, sucs de crisitina, palitos de montes i sobretot l'avió de la clarins, no el robaran pq aixi pugui marxar a berlin!!!!!ç
MOLT BONES VACANCES A TOTHOM!!!!

en Ristu envoltat de nens ha dit...

Anònim(a):
Són 3 nens. Amics de'n Ristu. Els porto roba. Aquest any no els porto fang ni claus com em va preparar una l'any passat.......

la chica ha dit...

no he entes res de res.
ristu, diga,m quan vindras, bitte!

en Ristu relaxat ha dit...

Ai Clarins, Clarins..... En Ristu ara està per terres alacantines gaudint del sol, la platja, l'orxata....
Vindrà per terres germàniques berlineses del dia 20 fins al 24. Què tal el temps per aquelles contrades????? Passaré fred? M'hauré de dur les Ray Ban tèrmiques?
I la jaqueta de cuir????

la chica ha dit...

ristu!
quan fa sol, et cagues de la calor. quan fa fred, et cagues del fred. i fa sol i fred, aixi q porta una maleta preparada per la fi del mon!

que collons fots a valencia? els valencians son uns cagats de merda. perdo q parli aixi, pero aqui n,he conegut a 3 i les 3 son per vomitar-lis a sobre! perdo, perdo...

vineeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
19 i 20 tinc aqui el tjavieret. he dit q prendria 1 cervesa (o 2, o 3, o 4, o 10) amb ell. pero avisa,m quan estiguis aqui!!!!

patus!
clari

L'envejòs sa i ( estalvi) ha dit...

Guaita el part meteorològic de la Clarins:
"quan fa sol, et cagues de la calor. quan fa fred, et cagues del fred. i fa sol i fred, aixi q porta una maleta preparada per la fi del mon".
Això ni Maldonado en els seus bons temps.
Si és que ho he demanat fa molt temps i és que de major, vull ser com ella.

Pastis de mel(i) ha dit...

En Ristut li agrada València té allà uns nens i juguen a la platja a cantar i ell els renya i fa bronques i els tira a l'aigua.
Avui la Meli ha fet tarta de santiago (emulant la del galegu) i li ha sortit extra-ordinària!! també va fer fa uns jorns, un pastis de formatge i de nou, esplèndid!
apa, bones i apetitoses vacances!

en Ristu ché collons! ha dit...

A veure, per parts....

Meli: en Ristu, ahir va cantar. Va jugar a un joc molt divertit de la Play Station que es diu Sing Star. Vaig estar cantant durant 5 hores. Ni un concert dura tant!!!!!!

Meli: en Ristu, aquests dies valencians també ha cuinat. Ha fet ensaladilla, llom, gaspatxo.... I també li ha sortit tot molt bo.

Clarins: m'ha agradat molt el teu parte meteorològicu!!!! O sigui que em fotré de fred i de calor, tot a la vegada!!!! Bieeeeeeeen!!!! Sort que porto la maleta gran i que la facturo, perquè arribo a fer com l'any passat (portava la maleta petita i no vaig facturar) i em gelo!!!!! Plou??????

Clarins: no he entès res de "19 i 20 tinc aqui el tjavieret. he dit q prendria 1 cervesa (o 2, o 3, o 4, o 10) amb ell. pero avisa,m quan estiguis aqui!!!!". Qui és el tjavieret???? Jo arribo el 20 a les 23h. El tjavieret ja no estarà. T'avisaré via mail, perquè jo no m'emportaré mòbil. Tu si que el portes? Sinó et truco al mòbil, però me l'hauràs de passar de manera encriptada perquè diria que no el tinc.... Vale!!!! I ens veiem!!! I m'expliques cosetes!!!!! I li fem enveja a la Melins!!!!! I fem una tarta de Hans (és que Santiagus no crec que n'hi hagi molts a Berlín....).

Clarins: a València (més ben dit a Altea, que està a Alacant) vaig perquè hi tinc família. A Benidorm viuen les cosines de la meva mare (el meu iaio era benidormeru). Ells són molt catalanistes, però la resta de valencians diríem que no ho són gaire..... Qué t'han fet aquestes valencianes que has conegut?????? Per què són unes cagades????

Bé, i ja prou, perquè apa que no ha estat una entrada llarga.....
Salut i força a...... l'orxata i al fartó!!!!

Reflecsiu amb moltes i gaires preguntes ha dit...

Estimada i molt benvolguda Sra. Meli,
Li demano faci tot el que pugui per fer-me arribar una ració microscòpica de tarta de Santiyugo i si en lo cas que no hi sigui posssible, no tendríem cap inconvenient en anar a casa seua a fer el corresponent tast.
Els valencians uns cagats? Ristu sense mòbil per una gran ciutat? Clarins bebent cervesa sense convidar?? Inundacions a Altea despres de les 5 hores de Sing Star?? Gent que es diu Tjaveret??

en Ristu do re mi ha dit...

Reflecsiu: cap inundació a Altea!!!! En Ristu canta de manera prou digna i encertada!!!!!!!

la chica ha dit...

hola!
escric a tota pastilla q estic en un internet cafe q em cobra un ull de la cara, aixi que tindre fred i calor, pero nomes un ull! ;)
meli ruscalleda, guai per la teva tasca gastronomica!
persona encriptada, suposo que ets el manole, pero no se mai qui ets! ;P
ristu, perdo per la meva opinio, expressada des de la meva profunda ignorancia, dels valencians. les q he conegut aqui son de por...
a tothom: tjavieret es "xavier" en diminutiu i dit en "j", no en "x". en "tj", mes ben dit. es un compi de feina amiguet que ve a berlin un parell de dies i li vaig dir q aniriem a prendre quelcom... (eufemisme per cervesa)
ristu, no se que coi passa q avui el gmail no va i no puc enviar mails. ho provare un altre dia d,aquests, pero si, tinc mobil, aqui, es clar! porta,t el teu! aixi ens podrem enviar sms per quedar, jo no em connecto cada dia a internet!

paatuuuuuuuuuus i bon estiu a tothom!

en Ristu desfent maletes per tornar-les a fer ha dit...

Clarins: ja estic a Barcelona després d'anar per terres valencianes. Que consti, que jo als valencians no els tinc cap apreci en especial. Ans al contrari. Són una colla de fatxes!!!!!! El que passa és que, com a tot arreu, hi ha excepcions! I aquests són els que jo conec.

Clarins: no portaré el mòbil, ja que hauria d'haver fet una cosa que es diu roaming o no sé què. I no ho he fet. Quan puguis, em passe el teu telf per mail (quan et deixi el gmail) i ja et trucaré des del Berlins (quan hagi marxat el tjavieret). Pensa que només el podré veure fins dijous al migdia.

Clarins: plou a Berlin???? Per portar quelcom que em tapi o no.

Manolè fent més hores que en Quicu en versió xinesa ha dit...

Joé, qué hastío de estio!!

la chica ha dit...

manole! no tens vacances?!?! :(

ja esta be, que algu controli el bloc...! ets el guardià de la blogsfera! ;)

ristu, ja t,he passat tota la informacio pertinent :) passa del roaming, truca a la companyia timadora i pregunta! es gratis!

en Ristu volador berlineru ha dit...

Bé nenetes i nenets d'aquest blog:

En Ristu ja marxa d'aquí a unes horetes cap a Berlín, a veure a la Clarins. Perquè només va a Berlín per veure-la; la resta de dies estarà tancat a l'hotel (sí sí............).

Li donaré records de part vostra: la Meli, la Crisitaina funcionària, en Manolé, l'anònim, el pakicat, l'encriptat, el que té nom de torrada, el noi de la biblioteca que la va confondre amb una de doctorat..... Bé, de tots!

Vaig a terres germàniques a escampar mal rotllo i bronques a tort i a dret. Que per nazi, en Ristu!!!!!!! Què s'han pensat aquests alemanots?

SIAU!!!!!!! Bratwurst!!!!!!

Almelium ha dit...

eeeeeeeeeep!!
aqui meli de 9!!! soc a terres catalanes dps de passar uns dies per l'Al-Andalus... si si, una catalaneta empedernida com sa Meli allà baix...!!! En Marquete em va fer d'intèrpret, així doncs cap problema per entendre el seu idioma.
Marquete i Meli van visitar el tio del Marquete a Cordoba, els amics del Marquete a Sevilla i després de tots eixos compromisos van amagar-se dins l'Alhambra...
Quan vam aterrar la Meli va dir: VISCA CATALUNYAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

en Ristu retornat ha dit...

Doncs en Ristu també ha arribat de Berlin! Quan vaig aterrar, vaig dir: BOTIFARRA!!!! (Com que els alemanys mengen currywurst.....)

Ens vam veure amb la Clarins!!!!! Hi ha testimoni!!!! Una foto amb la seva Batbici!!!!!

la chica ha dit...

VISCA CATALUNYA!
ristu, envia la foto!

en Ristu també sopa ha dit...

D'aquí a una estoneta te la passo. Ara vaig a sopar i després ho faig!!!!!

en Ristu consultador ha dit...

Ah! Per cert! La puc posar també al carallibre????????

Anònim ha dit...

Io non dubito:

Carallibre??? De sempre he preferit en Caraplàtan.

Anònim ha dit...

Enhorabona a la gran Meli per la seva sortida ibèrica fora de Catalunya, estic segur que l'Instituto Cervantes et premiarà com deus l'esforç per entendre la magna llengua imperial, així que no et sorprengui que el proper pantà a construir a l?espanya profunda porti el nom de Meli (cognom encriptat)

Melis ha dit...

Visca tindré un pantanu!! I el podré inaugurar com feia en Quico? (no el progre) o el Kiko (Pakirrin pa los amigos -per cert, està molt lleig darrerament...-) un altre Cisco q tots encriptem son cognom!
Bé, doncs si, he sentit parlar espanyol i poc a poc el vaig entenent.
Ristut volem fotut! Passalit a la Clarit i que la Clarit faci nova entrada a lo bloc amb sa fotot.
Anònim, on ets nat de vacasions i de veraneig?

en Ristu complidor ha dit...

Melit:
Sa fotot ha estat enviadat a sa Clarit. El que passat és que ara deu ser al Goethet estudiant.
Ja la penjarà!!!

Representant legal de l'anònim vetllant pels interessos del seu client ha dit...

L'anònim encara no ha sortit ja que no ha pogut coincidir vacances amb la seva consort, i perquè ha estat fent altres coses... però, té un as en la màniga i no descarta anar-se'n 4 dies fora de Espanya, probablement al Sur de la Francia a cantar la marsellesa ( versión original i traducida), y demanar (pacíficamente) que ens tornin el Rosseyó que els vam prestar fa uns anyets i encara no ens el han tornat!
Per aquesta missió compto amb la inestimable companya de fatigues, Crisitaina, que deixarà la seva oscura, però eficaç feina dins de l'Administració Pública.

melu ha dit...

Pobre anònim... tranquil, que tot arriba! Com per exemple la Clarins, que arriba d'aqui 2 dies! Segurament li farà molta pena marxar, però Clarins, tu pensa que tens tota la blogsfera esperant-te i sobretot el guapíssim Rogeret!!!!! uaaaaaaaau, fes entrada fes entrada!!

Anònim ha dit...

Hvala za intiresny Blog