17 de juliol del 2009

(PENSAMENTS)


Mitjans de juliol... encetem ja la segona quinzena (l'antiga anomenada, temporada alta en termes turístics). L'estiu és moment de lleure, relax i de deixar passar les hores d'una tarda calorosa acompanyada d'un gelat (o granisat amb orxata...)...

Una època de frenar, de retrobar-se amb un mateix, de gaudir del temps lliure que malhauradament és tan preuat durant d'altres èpoques massa plenes d'obligacions. Un moment, un instant, llarg o massa curt per molts, que permetrà recuperar-se dels excessos que no són mai bons (excés de trànsit, responsabilitats, preocupacions, nervis...) per guanyar-ne d'altres que justament sí que són bons: excés de dormides, de banys, de tranquilitat, de lectura, de converses, de passejades... per tant: visca els excessos!

És temporada que obra un nou parèntesi de l'any i que quan aquest es tanqui tothom retrobarà, "reentrarà" (rentrée) a un altre parèntesi obert anteriorment (bé, potser millor dit claudàtor, ja que tanquen els parèntesi...) en definitiva: [excessos a vigilar (excessos bons) excessos a vigilar], ho entendriem d'una manera, més o menys, així. Però també es pot donar el cas que en el moment que es tanqui el parèntesi i es retorni al claudator no hi hagi un "reentrar" sinó un "iniciar", una nova etapa que pot millorar allò anterior... Sigui com sigui, cal, hem de gaudir d'aquest parèntesi merescudíssim per tots!

Per tant, que s'obri el parèntesi!

21 comentaris:

en Ristu dolç ha dit...

Mmmmmmmmmmmmmm!
Visca l'orxata amb granissat de llimona!!!!!
I visca jo!!!!!!!

Mel ha dit...

Visca ristut! ristut dolç?? des de quan??
En ristut ha posat molts zeros i ha suspès els triunfitos?

Manolè a l'hotelé ha dit...

Que s'obri el parentesi, que s'obri! però després s'ha de tancar, perquè si no, es pot incórrer en una falta ortogràfica greu.
Meli, Clari, a l'hotel on "treballo" farem el diumenge un bateig, i els més grans faran un pica-pica, però els petits tenen pa amb nocilla. Me ha fet gràcia, perquè és el vostre àpat preferit, tant de la Clari, com de la Meli i posem en interrogant a en Màrius, perquè no s'ha pronunciat al respecte.
La cosa és que no sé si veritablement anireu a aquest tiberi, i si, en cas d'anar-hi, doncs amb qui estareu, són preguntes que m'han sorgit ara, però que segurament, me les hauria plantejat en altra ocasió i segurament em reconcomaria durant deu segons, que és el temps que normalment utilitzo per passar a una altra cosa quan em bloquejo.

en Ristu contestador ha dit...

Meli: en Ristu és mooooooooolt dolç!!!! El que passa és que no ho heu sabut veure!
Manolé: que sàpigues que el pa amb nocilla no és l'àpat preferit només de la Clari i la Meli. En Ristu és un gran consumidor de bimbo amb nutella. I sino, que t'ho digui la teva "consorte". (A l'hoteluchu aquets en el que treballes, l'altre dia va estar dormint l'Albert Pla?????)
Clarins: quan vas a Berlín?????? La Melins em va dir que anaves. Jo també.

la chica ha dit...

no he entès res del que heu dit.
només he entès que m'agrada el pa amb nocilla (mmmmm!!!!!! gràcies, manolé, guarda-me'n!), no sé què passa amb uns parèntesi i uns claudàtor i uns punts i unes comes, que quan s'enrotllen fan un punt i coma, i també he entès que marxo a berlín! sí! el dia 2! tu hi seràs?! quan?!?!

en Ristu potser veu a la Clarins a Berlín ha dit...

Jo vaig del 20 al 24 d'agost. Tu?????

Meli aprova la llei antipayasus ha dit...

Ei, podem fer una trobada al Motel Bates i posar-nos fins al cul de nutella...!! L'únic inconvenient és si hi haurà payasus... no puc amb els penosos aquests q volen fer riure als nens, foten pena. L'únic q sap com fer riue els nens mitjançant les tècniques teatrals és en PEP!! Clari q tal teiatrut?
Ristut, fareu una trobada a can kartofen? visca!!

en Ristu fa riure ha dit...

Ei!!!! Un respecte, eh?????!!!!! Que en Ristu ha fet de pallassu per a nens..........!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrrr!!!!!

Presidenta pro seleccions antipallassils ha dit...

cullooooooooo, no ti veig ristut!!! més q fer riure feies plorar als nens!!!! els feies cantar?

en Ristu jaja ha dit...

Noooooooooooooooooooooo. No els feia cantar. Els feia riure molt. (En Ristu té cops amagats. A què si?)

la chica ha dit...

ristu, ets pallasso?!
que guai! jo no, jo faig "inicaició al teatre", no "teatre ristil professional". vaig l'avestruç.
oooooooooook, ristu! del 2 al 30! :)

en Ristu pallassil ha dit...

Yeeeeeeeps! Vas del 2 al 30 d'augustu a Berlin?????? Uooooooooo! Si vols, podem fer una trobada Ristu-Claril!!!!!! Jo vaig amb una amiga meva suïssa, però podem fer una kedada (si et ve de gust)!!!!!!

Manolé de guardia ha dit...

Benvolgut Ristu,
Efectivament, el Sr. Pla va dormir al nostre hotelé, i també tot l'staff de "Esta casa era una ruina" encapçalat pel presentador de "La ruleta de la fortuna" de Antena 3.
Prendré nota que tu ets de les fans del pa amb Nutella.
Benvolguda Clari,
Veig que ets la persona idònea per treballar als serveis secrets, mai sap de què va la cosa. N'estic segur que és una tàctica teva i quan arribi el moment oportú, pam!!
Benvolguda Meli,
A l'hotel on treballo no hi ha pallassos, visca!! Podràs venir tranquil.la, però he d'avisar-te, que de vegades en tenim de camuflats i sense l'uniforme "micolor" reglamentari, i aquests són els veritablement perillosos.
Benvolguda Cristiné,
Qué larga es la noche cuando esperas el día! Y qué larga es la espera. Y qué dulce es el consuelo de poder volver a verte.
Benvolgut Garcilaso de la Vega,
Toma!!! Qué ho has vist? Jo també puc ser cursi quan m'ho proposo!!!

meli ha dit...

uauauaua, una declaració de manolé a critiné amb tota regla!!! bieeeen!! como mole!!!!
hi haura cita ristut-clarut? digueume el dia pq conec altri q van a sa capitala germànica.
patos a tots! ei, manole crisitne q foteu per istiu? feu vacasions?

en Ristu inquiet ha dit...

Clara? Vius?

la chica ha dit...

visca manolé!

meli, aneu a la capital germànica? o ens ho diràs només si tenim cita?

ristu, visc. saps que abans vivia al carrer berlín?

mel ha dit...

visca manolé!

clari, no nem a sa capital germànica, però conec altri que s'hi desplacen.

ristu, avui t'entrevisten a rac1, fes publicitat del blog.

en Ristu confirma (i firma coses) ha dit...

Okis Meli, faré publi!
Clari: no m'has confirmat si vas del 2 al 30 d'august. No m'has confirmat si vols fer quedada. No m'has confirmat que ara ja no vius al carrer Berlín. No m'has confirmat.

la chica ha dit...

hosti, quin mal rotllo, ristu :(

et confirmo que hi vaig del 2 al 30 (bàsicament, t'ho havia comunicat... ehem)
et confirmo que vull fer quedada
et confirmo que ja no visc al carrer berlín (bàsicament, t'ho havia comunicat... ehem)

quin mal rotllo portes, eh?

quan surts a la ràdio?

mel ha dit...

ristut a la ràdio al món a rac1! avui a les 11 am.
tranquilitat audiència blogueira, la meli farà una entrada especiaaaaaaaaaal!!!!!!
apa, la meli va a sopar esbargínia arrebossada (plat prefe clari)

Manolè avorrit ha dit...

Què bons que són els Berliner.
Quina llàstima que la Clari no visqui al carrer Berlín, segú que el seu veí Paquistanés (Encriptem el nom) li trobarà a faltar.
Quina expectació ens ha donat la Meli, nova entrada Ristil després de l'esbergínia!
meli, aquest estiu, m'he agenciat un hotel de tres estrelles on hostatjar-me, es troba a Vilafranca del Penedès, molt a propet d'on Eto'ó va dir això de Ronaldinho: "Si tiene huevos que me lo diga a la cara". Perdoneu-me dones d'alta alcurnia que digui aquesta expressió, però així de categòric va ser el mestre Eto'o.
Què content estarà Ristu quan sapigui que el Sr. Eto'ó jugarà a Milà la propera temporada, un problema menys pel Guardiola.