14 de juny del 2008

Celebranini cumpleanyini

Després de l'entrada felicitadora, només puc començar donant les gràcies!
Doncs el dia de cumple va ser força diferent als anys anteriors. Aquesta vegada teniem companyia especial: els pares de la Morena, la meva amiga italiana. Així que vaig celebrar un aniversari italianini! Vam estar a l'Estartit de divendres a diumenge: la gola del Ter, les illes medes, el port, els aiguamolls... i tants d'altres indrets que feia temps que no veia i que a ells els hi va encantar.

El seu regal va ser el pastís d'aniversari que es veu a la foto. El dissabte, vigíla d'aniversari, vam fer un passeig per Girona sota una pluja fina que no molestava. Rambla de la llibertat, Onyar, plaça de les voltes, pont de l'Eiffel, botigues i llibreries, acabant a la xocolateria que segons es diu, és on fan la xocolata desfeta més bona de Girona. Jo però, em vaig menjar un gelat.


Diumenge vaig agafar un costipat del qual ara encara me n'estic recuperant...

7 comentaris:

la chica ha dit...

que munic!
felicitats!
recupera't!

Anònim ha dit...

asies!!
diyuns vaig haver d'anar a la infermes d'urgències pq diumenge a la nit m'ofegava al respirar... uuuh.
ahir vaig anar a la doctora i em va dir que ara tinc els mocs al coll i que ja aniran surtin.
gràcies per l'interés.

Unknown ha dit...

meli malalta???

ja estas millor???

recupera't

i que surti tot

la chica ha dit...

tufegas? :(
no te mufeguis, meli! aaaahhhh!!!!!
que surtin, que surtin! mocs fora! mocs fora!
meli munica i sana! meli munica i sana!

Anònim ha dit...

Brrrr Brrrr

Anònim ha dit...

en ristu se'n riu de mi perquè li vaig explicar que mentres respirava, el poc aire que em podia entrar als pulmons feia: brrrr brrrr.

Ara la doctora m'ha dit que les vies respiratòries estan perfectes i la Meli pot respirar i donar oxigen al cort sense problema!

gràcies per l'interés.

la chica ha dit...

veus un enreixat?

mira l'entrada del teu cumple, tens un comentari nou que et farà molta ilu, crec.

m'alegro que la doctora hagi dit a la meli que està sana com una mansana. oxigena el teu cort!

a su merced.