28 de juny del 2008

Acte de Graduació 2008


"Prellicenciats i prellicenciades, recordeu que el dia 11 juny heu de ser tots a les 16h al paraninf de la universitat central per assaig general OBLIGATORI. A les 18h inici acte". Remitent: ESRP

Així comença la setmana de l'acte de graduació. Un sms enviat des de l'Escola Sup. de Relacions Públiques és el recordatori per a tots els alumnes que assisteixin a l'acte de graduació. Jo sempre he dit que no sóc el perfil típic de l'alumnat d'aquesta escola, no estic dincs el perfil majoritari i aquestes coses sempre van una mica grans... En el fons, però, tenia moltes ganes d'anar-hi.

Va ser una desfilada de modelets, de curt, de llarg, amb traje jaqueta, talons, pentinats, maquillatges, colònies, joies, gomines, tuls, flors, bolsets, però sobretot nervis. Semblava un casament sense nuvis, però amb el professorat aplaudint-nos i ple de papes i mames fent fotos i gravant els seus nens que acaben la carrera.
Jo ja sóc una veterana, no d'actes de graduació sinó d'acabar carreres, encara que amb història de l'art la celebració no va tenir res a veure... Un sopar sense profes i sense protocols a un restaurant cutríssim amb un menú que ni vaig provar, oi Clara?

Feliços llicenciats ara que encara han de posar-se a buscar feina... (!). Ja m'heu trobat en alguna foto? Busca Meli!

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Aix uix! Quina mandra de companys "pijus" que tens, no???? Jo tampoc m'hi sentiria del tot còmoda.

I no! No t'he trobat en cap foto. On t'amagues? El que sí que he trobat és un senyor que s'assembla al Samaranch!!! JAJAJAJA

Anònim ha dit...

Ristu,
estic a la foto on la taula presidencial es veu d'esquena i al fons tot l'alumnat...

Anònim ha dit...

Què ets la "nena pija" que va amb un vestidet, i porta un paper blanc a les mans????

XDDDDDDDD

la chica ha dit...

felicitats, llicenciada!
jo tampoc no t'he vist a les fotos :(

vaia merda el sopar aquell. vaig trobar les fotos quan et vaig fer l'entrada del cumple.

Unknown ha dit...

tampoc no va estar tan malament el nostre sopar però erem massa gent i a mi la faldilla se m'enganxava amb tot... vaig tenir greus problemes..

eli: jo tampoc no et veig. tia, pedaso fiestuqui us van liar no? i ereu un milió a la uni o només m'ho sembla a mi???

la chica ha dit...

a mi el sopar no em va agradar massa :S a més, gairebé no vaig poder parlar! ;)

aquí són, com a mínim, 5 milions de pijos... els únics que no ho són són la meli i els seus acompanyants! oi, meli?!

a nosaltres ens van tocar la música celestial de les obres del tramvia! ;)

Anònim ha dit...

quina música celestial??
no me recordu.
el sopar va ser cutre però jo m'ho vaig passar mb, vaig riure molt i ... recordeu que coi cridaven en Carles i la Nurit? Tinc una foto on surten cridant. Ah, i també vam riure del armario de la abuela!!
jaja.

Unknown ha dit...

l'armario de la abuela?? era algú o un objecte de la bonica sala on vam sopar? en carles i jo cridavem alguna cosa crazy segur... veieu com va ser un sopar apoteosic? el restaurant era com un lloc egipci de la rambla?

la chica ha dit...

sí, era l'egipci (elecció totalment incorrecte).
ah, sí, crec que hi havia un armari així com raro...

Anònim ha dit...

Quin fàstic l'Egipci!!!!! Vaig anar una vegada i no em va agradar gens......

la chica ha dit...

i tant, ristu.
després del super sopar taaaaaaaan divertit que vam fer (una kk), vaig anar-hi un dia a dinar i em va sentar malament.
és un lloc per a guiris tontos que es deixen timar.
a gudiña, a gudiña! visca a gudiña! :)

Anònim ha dit...

Hem de parlar amb la Melisenda i organitzar la sessió A'Gudiña.

Si volen venir també la Crisitaina i Em punxen i no em treuen sang, seran benvinguts, no?

Kk Egipte, kk kk i kk.

la chica ha dit...

quina pregunta, i tant! i la maria, que me la vaig trobar l'altre dia i ella, molt maca, em va venir a saludar, tot i que sabia que jo no l'ubicava massa, en aquell moment...

visca a gudiña!

Anònim ha dit...

bieeeeeeeeen!!
sou les nenes més simpàtiques!
sobretot la maria que sabent que tu estaves a la teva bola ella va apropar-se't dolçament i et va dir aquell "hola" tan bonic que fa.
Ara ens ho ha explicat tot.
Ja veus com pressiono eh? Visca blog, visca mari!!
visca ristuuuuuuuuuu!!!
visca nuriiiiiiiii!!
visca em punxen!!!!!!!!!
ja veieu que són mètodes indirectes d'animar-vos i fer-vos participar.

la chica ha dit...

no has fet visca clari
és injuuuuust! ara ploro :(

Unknown ha dit...

merci meli

mori egipci

tanqui millor dit

Anònim ha dit...

de res nurit!

muerte egipcio!

abajo el pp!!!

i...

VISCA C....

CATALUNYA!!!

VISCA C...

CLARIIIIIIIIIIIIIIII

la chica ha dit...

iupi! visca, visca!
gràcies!
ara estic una mica més contenta.

meli, anirem a veure el coco negro? tinc -50% a cocos.
ei, si algú més s'apunta, fem un equip cocotero al -50%!
nota: el -50% és només dijous. els altres dies és un -20%.
(suposo que encara la fan, no?)

Anònim ha dit...

Benvolguda senyora,

Em sap greu comunicar-li que l'obra Cómeme el coco negro es va acabar el 29 de juny.

Su goso en un poso..... Ooooooohhhhh......

la chica ha dit...

jooooooooopéééééé!!!!
quina kk, jo volia anar-hi :(
ya no le como el coco a nadie!
moltes gràcies per la seva informació, ristu coqueru!