17 de juny del 2008

el galu de la clara



Ja s'ha desvetllat la intringulis!
Com alguns ja sabeu la clara em va fer un joc de pistes (mooolt difícils) per endevinar la sorpresa que m'havia regalat. Ràpidament un dic quines pistes tenia:

1. una foto d'un llom embutxat
2. una foto del nemo
3. color groc
4. una part del regar es guarda a la nevera

Vaig estar més d'una setmana trencant-me el cap per no endevinar RES! Ah si, vaig esbrinar que ho havia comprat al Born. El resultat? Sorprenent, divertit i genial! Una càmara que fa fotos amb un angle de visió de 90 graus, eyefish! La marca de la càmara és Lomo (perquè pogueu lligar la pista 1 amb quelcom tangible...). Ah, el complement era un rodet de fotos, guardar a la nevera.



Gràcies Clarins!! M'encanten els teus regals sobretot no oblido el primer... el targetero super embolicaderu!!!!

33 comentaris:

la chica ha dit...

que bé, quina ilu! t'he fet una petita aportació per mail però està molt i molt bé! l'hi deixaràs a en sergi? :)

vas fer molt bé les relacions en el joc de pistes, reconec que eren difícils...

Unknown ha dit...

una lomo és un gran regal... visquen les cameres de tecnlogia sovietica

Anònim ha dit...

visca el país dels soviets!!
les pistes eren extremadament difícils... impossibles!
m'encanta tenir una Lomo de color goc!
nurit, gràcies per la teva participaciot.

la chica ha dit...

melomo, melomo! que guai, ets la meliryn melomo! :)
ja has acabat tot el carret? has fet fotos noves? sobretot, prova-ho en arquitectura, és una passada! i, sobretot, deixa-me-la (porfi)! que guai que t'agradi de color groc!

la chica ha dit...

per cert, per afegir una dada a les possibilitats de la lomo melomo, us he de comunicar que els venedors de pisos fan les fotos del pis amb ull de peix perquè sembli més gran. és molt subtil, però es nota! però jo em deixo enganyar!!!

la chica ha dit...

ai, NO, que NO em deixo enganyar!

Unknown ha dit...

molt bé clarit, n oet deixis enganyar... t'estas ocmprant un pis?

ups, què bé que escric!

mola la lomo de la meli!!!

la chica ha dit...

escrius molt bé, nurit!

miro pisos de lloguer. i no em deixo enganyar! ;)

et mola la lomo de la meli? quantes "m"! a mi també! gràcies, gràcies!

la chica ha dit...

montserraaaaaaaaat!!!

ets aquí? com es diu el gallec aquell de paral·lel? el que volíem anar aquell dia però que estava tancat.

hi vull anar demà però si no sé el nom, no sé el telf. si no sé el telf, no sé si estarà obert o tancat. i no hi podré anar! :(

ei, gràcies! de totes maneres, i per si no hi ets i per si no llegeixes això (cosa que dubto, jiji), tranqui que busco per internetum...

gràcies, ristu!

la chica ha dit...

crec que ja el tinc! :)

la chica ha dit...

grrrr
m'he equivocat, no és aquest.

Anònim ha dit...

Clara!!!! Què vol dir per si no llegeixes això (cosa que dubto, jiji)????

Mmmmmmmmmm. Mira que m'hauré de pensar si et dono aquesta informació tan preuada que em demanes. A veure....... Ja m'ho he pensat. OK. Te la dono.

Pulpería A'Gudiña
Entença 2
Tel. 93-4265631.

Apa!!! Menja't un plat de pop a la meva salut!!!! Mmmmmmm. Quina gana!!!!! Que vagi de gust! I ja em diràs que t'ha semblat el lloc i el menjar.

la chica ha dit...

sííí!!
al final l'havia trobat, moltes, moltíssimes gràcies! el que he dit primer "l'he trobat" era aquest. després, per la foto, m'ha semblat que no i he escrit "m'he equivocat". però després m'he adonat que sí que ho era. moooooltes grààààcies!!! un dia hi hem d'anar nosaltres, eh?

posava "cosa que dubto" perquè ets una de les poques persones constants en aquest bloc!!! era positiu, eh? nunca negatifo, siempre positifo! ;)

gràcies, ristu! i bona revetlla!

Anònim ha dit...

bona revetya!!!
bieeeen!!
visca san yoan!
visca revetya!
patardu patardu

la chica ha dit...

pum!

Anònim ha dit...

pum! pum! pum!

Yo manyaré coca da crema i de pinyons i da fruita!!!!!

I no tiraré patardus parquè no agraden a nena.

Ca sopis bé Clara!!!!

la chica ha dit...

a mi tampoc no m'agraden els petards!

pum!

acabo de llegir un article de com controlar l'ira, així que si algú tira un petard a menys d'1 km de mi, practicaré la meva lectura ;)

l'any passat, un gili penjat i col·locat tirava petards dins el meu vagó de metro. era idiota. me'n va tirar un al costat del peu però no li vaig dir res perquè anava col·locat i havia amenaçat a la gent que li havia dit "¿qué haces, gilipollas?". en canvi, jo, em vaig empassar l'ira (que no controlar).

gràcies, ristu! que mengis una bona coca de crema i pinyons i fruita i moltes coses i no t'embrutis les ulleres de sol! ;) m'encanta fer-te la broma de ulleres :)

jo vull pulpito!

Anònim ha dit...

doncs jo manjaré la coca que he fet jo i que és mengívola.

per cert, la tinc al forn i comença a fer una oloreta la cuineta, mm! la meva porta pinyons i fruita confitada que va comprar la meva mare però que no agrada a ningú de la família excepte el meu pare... sobredosi de fruita confitada! bien!!

després a la negra nit sortirem a la vora de la mar...

"a la vora de la mar hi ha una donzella hi ha una donzella... que se'n diu caramalet i que fa coques i que faaaaa coqueeeeeees!!!"

disfruteu d'aquest joiós solstici d'estiu, d'aquesta vesprada llarga i plena de llum.

Anònim ha dit...

doncs jo manjaré la coca que he fet jo i que és mengívola.

per cert, la tinc al forn i comença a fer una oloreta la cuineta, mm! la meva porta pinyons i fruita confitada que va comprar la meva mare però que no agrada a ningú de la família excepte el meu pare... sobredosi de fruita confitada! bien!!

després a la negra nit sortirem a la vora de la mar...

"a la vora de la mar hi ha una donzella hi ha una donzella... que se'n diu caramalet i que fa coques i que faaaaa coqueeeeeees!!!"

disfruteu d'aquest joiós solstici d'estiu, d'aquesta vesprada llarga i plena de llum.

la chica ha dit...

mmmmm!!! has fet 2 coques? ;)

jo en menjaré avui, crec. a mi tampoc no m'agrada la fruita de la coca. té color radioactiu!

ja és estiu? ja tenim vacances, doncs? uuhh!! i jo que pensava que demà havia d'anar a treballar... ;) ara trucaré al coscubiela (gran jefe tribu)

demà torno a agafar la bici!

Anònim ha dit...

Buenu, què????

Em dius què t'ha semblat el galegu, o m'he de morir del dubte (i que consti que estic controlant la meva ira)?

Què bones estaven les coques!!!! A casa meva no les fem com la Meli pastissera, sinó que les comprem a una botiga super-pija. El Foix de Sarrià. La botiga que era del poeta J.V.Foix. Són per llepar-se'n els dits!!!! És que a casa meva som molt sibarites amb el menjar.....

la chica ha dit...

ristu!

el galegu em va agradar molt, però ja hi havia anat! el que no en recordava el nom :S però em va encantar i encara més que les altres vegades i tot!!! vaig menjar (atenció:) pulpito, sèpia, lacón (això no sé gaire què és, encara), pimientos del padrón, formatge mantxego (m'encanta!) i tetilla (aquest no tant), empanada gallega (mmmm), chipirones, patatas galegas... i tot això... ruixadet amb albraiño! :) i de postre, un mix de tarta de santiago, de formatge i de poma. mmm!! vaig caure bé al cambrer i em va convidar a un orujo de cafè ;)

per cert, que fort! vas al foix?! els teus pares coneixeran al meu pare, n'és assidu, creu que és l'únic lloc de bcn on pots menjar sense intoxicar-te (després d'això ve "can bolet" (tb a sarrià, com no). la veritat, a mi m'agrada el menjar que fan :) i els pastissos de xocolata són... mmmm!!!

(tu vius a sarrià?)

la chica ha dit...

meli!
volem una foto de la teva coca! :)

Anònim ha dit...

Mmmmmmmmm.... Doncs em sembla que els papes Ristu no coneixen al papa Clara.... Jajajajajajajaja.

No visc a Sarrià pas. Així que cada any, els papes Ristu fan una excursió cap a l'antiga vil.la de Gràcia per comprar les coques. Especialment ens agrada una que fan de crema, pinyons i pinya. Mmmmmmmm. Ja quasi s'ha acabat (només en queda un tallet petit).

Fa temps, jo vaig menjar una cosa molt típica d'aquesta pastisseria. Al papa Ristu li va tocar en un programa de Catalunya Ràdio unes petxines del Foix. Coi! Què bones estaven! Així és com vam descobrir aquesta pastisseria.

I una vegada, quan vaig anar de públic a les 1000 i una, els bocates que ens donaven per sopar, eren del Foix. Per descomptat, estaven de mort!

Can Bolet no el conec pas..... Onta ta?

I per últim: et vas posar les botes al galegu, eh? El lacón és del porc; una mena de pernil. I l'assortiment de postres (canya de crema, tarta santiago, patís de formatge, pastís de poma) és el que sempre demano jo!!!!!!!! Quan hi anem???? Podríem fer visiteta al Caixaforum i després galegu. Què sus assembla?????

Anònim ha dit...

Visca els comentaris paral.lels, que res tenen a veure amb el tema principal!!!!!!!!

la chica ha dit...

ah, sí, és com un pernil. però a mi ja no m'agrada menjar porc. en menjo molt poquet. bbbbrrrrrrr!!!!!!

sí, sí, sí, sí!! caixaforum i galegu! viscaaaa!!! :) :) :) em vull posar les botes de nou!!! pul-pi-to, pul-pi-to, pul-pi-to!!!

sí, ens hem estancat una mica, pel que fa a les entrades blocaires... :S

Anònim ha dit...

Vale!!!! Buenu!!!! (el català correcte....) Doncs ho parlem amb la Melisenda, en Perico, i qui es vulgui afegir (com més serem, més riurem), i ho organitzem!!!! Però ens haurem de posar els auriculars del Caixaforum com si fossin una diadema, i ens haurem de fer una foto amb el lomo de la Meli.

Púl-pi-to!!! Púl-pi-to!!! Púl-pi-to!!!! (ai! No! Què és sense accent!!! Jajajajajajajaaj).

la chica ha dit...

iupiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
ai, sí, els auriculars mongos :S
el markete segur que s'apunta, si hi ha pul-pi-to! pul-pi-to! pul-pi-to!
ara picaria amb els coberts sobre la taula per cridar PUL-PI-TO! PUL-PI-TO! PUL-PI-TO! ;)
visca el ristu organitzador!

Anònim ha dit...

m'apunto a lo que sea!!
sobretot m'apunto al auriculars orellerus diamaderus!!

quan quedem? quina expo caixaforumera està bé? la de xina? bellesa sublima?

patos!

qui s'apunta a la inauguració expo manakera de duchamp i man ray?? esta noche a las 19h?!

espero respuesta!

Anònim ha dit...

qui s'apunta?
gràcies audiència.

Anònim ha dit...

Ningú s'apunta. O és que no te n'adones??????????

Anònim ha dit...

si, perdoneu,
es a les 19.30 la inauguracio
qui s'apunta

gracies

la chica ha dit...

ah, ho has dit aquí, també?
a mi avui no em va massa bé :(
tot i que avui seria un bon dia mnac+galegu!
i després caixaforum+galegu!
i després qualsevolcosa+galegu!
patus!
ristu, controla la teva ira, controla-la... ;)