22 de juliol del 2008

27 al 27

Aquest proper diumenge dia 27 de juliol la meva Clarins fa 27 anyets. Aquesta data és també la diada de la Festa Major de Mataró, quan se celebren Les Santes (Juliana i Semproniana). Per cert, la Clara s'hagués pogut dir Sempruniana...

També coincideixen números i això fa encara més especial la diada. Jo recordo quan vaig fer els 8 anys el dia 8. Em va fer pena perquè veia que em feia gran i que m'havia agradat molt tenir 7 anys. Però bé, ara no toca parlar d'això. Ara més aviat us demano la vostra opinió-consell-idea-aportació-creativitat-enginy...

I perquè? Doncs per donar-me idees de quin regalet fer-li. Sembla que hagi de ser molt fàcil fer un regal a una millor amiga, oi? Doncs a mi sempre sempre em costa molt trobar-li una sorpresa especial. De fet, la Clari ja ho sap, m'encanta fer-li regals guais de nenes petites (que ara tampoc em posaré a dir) com el que ella em va fer minuts abans d'obrir el paquet de la Lomo... D'aquests regals innocents en tinc un munt per ella... però jo parlo de quelcom original!

Avui hem parlat per telefunu i li he dit: Clarins, què vols que et regali? Què et fa falta? I m'ha dit, ah, res, res. NOOOOO!!!! Així que vinga! Animo a tothom (els més incondicionals també!) a participar d'aquesta entrada! Teniu temps fins diumenge que tanquen les línies telefòniques!!!

26 comentaris:

la chica ha dit...

gràcies, meli

Anònim ha dit...

Unes Ray-ban!!!!

la chica ha dit...

tengui

la chica ha dit...

(gràcies, ristu)

Anònim ha dit...

Vaja.....

Doncs una "xupa" de cuiro!!!!

la chica ha dit...

ok! ;)
gràcies, ristu

Anònim ha dit...

Aquest bloc... Això no és sèriu... ens passem l'hora de feina comentant cada comentari! A veure si treballem més.
La crisitina diu que posi seny, que això és una bogeria.
Petonets a tots els coneguts i també pels desconeguts.

Anònim ha dit...

Nenes!!!!

Que se suposa que mentre estic de vacances (per cert, els 3 dies he anat a la platja. De fet ara en vinc, i s'estava més bé.... Aquí deixo la dada) vosaltres heu de treballar!!!!! Així va el país!!!!

Demà ja us posaré a lloc!!!!

Anònim ha dit...

Maria Sellarès i Pérez ens podries donar el teu DNI per confirmar que ets tu??????????????????????
Es que no m'ha quedat clar qui ets.
Asies

Anònim ha dit...

A veure, sota la pressió de la melisenda... hauré de participar... Però no vull donar més detalls sobre la meva identitat perquè no ho considero oportú. I em diuen per aquí que qui em demana el DNI té per casa un munt de ninos amb calçotets, o sigui que de fiar, de fiar...
Petonets,
mariasellaresperes

Anònim ha dit...

Ja sabem qui és l'anonim!
És Em Punxen!!
Ningú ens ho ha xivat, ho hem deduit natrus perquè la Crisitina reia molt per sota el nas quan ho deiem, tota mona ella.
Manolele!No insultis a en Ristu! Ets un viejunu!!

Anònim ha dit...

Em punxen i no em treuen sang...
Com goseu a dir tal cosa... Mai he afirmat que en Ristu sigui un viejunu, al contrari.
Per cert, que no me ha quedat del tot clar, qui és la persona que anirà a fer la visita dominical de protocolu.

Es que aqui nadie habla claro! Leñe!!!

Anònim ha dit...

Benvolgut anònim (també cpnegut amb el nom d'Em punxen):

Què no vas dir que la meva persona (llegeixi's Ristu) era un "viejunu"???? Mecagun!!!!

La visita de pertucul de diumenge la faré jo!!!! Però el millor de tot és que, enlloc d'una, en seran dues!!!!! Mecagun!!!! (Em forraré.JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA. Tindré "pempis" per gastar en formatge i xocolata a Suïssa!!!!!)

Anònim ha dit...

Dos pertecols a 50 ukiyos cada un... UKIYO-EEEEEEOEOEOEOEOEEOE!!! Fes-me cas, no li donis més voltes al kabuto i ves al sopar, els perticoles et sortiran igual de bé.

la chica ha dit...

vas a suïssa, ristu? carai!

uala! s'està debatent si véns al sopar de demà divendres?! i tant que sí!!! no trasnotxarem massa perquè l'endemà la melisenda de montcada ha de fer ruta cap a l'estartit i una servidora ha de fer ruta cap a l'aeroport! :)

Anònim ha dit...

Estimats companys blocaires:

estic molt alegre de veure com n'és de viu aquest blog. Sense vosaltres això no tindria sentit, la vida no tindria sentit...
En fi, Ristut! El pertocul de diumenge no té gens de dificultat, estigues tranquil. Quan acabis els nomines a tots.
Clarins, s'està debatiendo l'assistència den Ristu al teu sopar.Digali per si de cas on hem quedat que segur que ve.
Enamorats vilafranquins:avui he descobert la vostra història d'amor,molt bucòlica i romàntica dins el tren de rodalies...en aquesta ocasió és només quan vols que hi hagi retards i quedar-te tancat dins el vagó, però justament no passa.Crisit, molt bon viatge a terres prepirinenques, saluda a l'estany lloc i l'estany tort que mai ningú se'n recorda pq queden eclipsats pel del Maurici.Dilluns potser arribo tard, comença sense mi tota la feinada.

Anònim ha dit...

ON ÉS EN MARKETE???
MARKETE PARTICIPAAAAAAAAA

Anònim ha dit...

Ostiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

La Melisenda em llegeix el pensamientu!!!!!! Mama ma fa por la Melisenda!!!!

Jo deixo aquesta dada a l'aire (que és la que anava a posar aquest matí):

ON ÉS EL PERICU??????? Rajat!!!!!!

Anònim ha dit...

Clarins!!!!

Sí!!!! Vaig a Suïssa!!! A vuere vaques, menjar formatge, menjar xocolata, menjar, menjar, menjar, arribar puntual als llocs, visitar bancs, comprar una navalla..... Vamus, lo típic de Suïssa!

Per cert, ja m'ha dit un ocellet Montcaderu que vas a Alemanya a practicar subenestrugenbajen. Un mes, eh nena???? Caram, caram. N'aprendràs molt!!!

I no. Sento decebre-us. Sé que estaveu esperant la presència de'n Ristu amb les seves ulleres Ray-Ban al sopar, però em temo que no podrà ser. En Ristu es posa nerviós quan estrena visites noves (és excessivament responsable).... Però en Ristu promet que quan tornem de vacances (Clarins! Quan tornes? I Meli? I tots?), fem un soparet a A'Gudiña i celebrem tots els cumples (hasta els meus 30 que vaig fer els desembre!).JAJAJAJAJAJA OK?

Anònim ha dit...

Aprofito el tema de l'aniversari de la Clara per felicitar a algú:

FELICITATS MEEEEEEEEEEET!!!! JAUMET!!!!! (És el seu sant)

Mestra Lluna ha dit...

feliç aniversari Clara.

Glòria a les Santes!!!

Anònim ha dit...

FELICITATS CLARINS!!!!!!!!!

Apa, et canto això:

Zum Geburtstag viel Glück(bis)
Zum Geburtstag alles gute!
Zum Geburtstag viel Glück!!

Si algú no sap què és li ho diré de bon grat!!!!

Anònim ha dit...

qui és la lluna nova?!!? és la montserrat pedreril? és la llunamoon??
mmm...
ristu! tradueix aixo alemany en catalany!!

Anònim ha dit...

Lluna nova = Ristu NOOOOOOOOOOO!!!!

I això en alemany, ja ho traduirà la Clara, que per això ha anat a estudiar aquesta bonica llengua! Jo estic de vacances i em canso si ho tradueixo!

Anònim ha dit...

la lluna nova és una nova ànima caritativa blocaire que participa per fer-nos felices a la clara i a mi!
benvinguda lluna nova!! a més, és mataronina!!! vaaa, mataronins!! a participaaaaaaaaaar!!

la chica ha dit...

hola!

ara he vist les felicitacions! moltíssimes gràcies! les he vist tard però m'han fet moltíssima ilu!

la cançó d'en ristu (no es pot separar de la música, que professional) deu voler dir cumpleanos felis :) i algo com que vagi tot bé, no? alles gut! alles gut! :)

qui és lluna nova?! gràcies, lluna nova!!

que guai!