28 de juliol del 2008

Sopar el 25 pels 27

Hola a tots els nens i nenes!
Avui us faré 5 cèntims del sopar celebratiu per la Clarins. Sopar de comiat (ara mateix ja és a Berlín) i sopar d'aniversari.
Vam riure molt i ens ho vam passar molt bé, sobretot vam passar molt de fred.
Aquí van les frases que més d'una recordarà com les frases de la nit:
"Vamos que nos vamos"
"Dame el boli que tengo en mi bolso" "Qué te hace pensar que tengo un boli en mi bolso?"
"Qué dice? Que les des un porro?" "Un porro en la calle Joanic"
Situació: els nens i les nenes estan asseguts a taula menjant una super pizza. Ve una nenita molt llarga amb talonots i diu: "Tenéis un minuto?" La Clara tota contenta: "Ah, vale si!". Però la versió 2 hagués sigut millor: no, tengo prisa. Total, la nena aquesta mona i llarga ens volia vendre la moto d'anar a un local super cutre a fer unes copes que es deia Nos Vemos. Frase que va sortir després? "Nos vemos en nos vemos!" I l'Esther li diu: "Esto es una cita de Barico, verdad?" I ella: como? perdona, no te oigo... Davant de la nostra incredulitat l'Aroa diu: Ah, si si, barico. I la noia s'eixuga la gota de suor...
Aroa, tienes mucho que explicar a partir de éste parrafo:
"Calle Frankenstein", "Cada día estas más guapa!-Cada día estoy más ciego", "Yo no tengo blog-Ah, es tu blog?" "Ah, Delaverobum!-Es el blog de la blanca, no?". "Estas muy buena maria josé".
Bueno, espero que aquesta entrada us desperti les ganes de participar i digueu: "Oído cocinaaaa".
Sus, Aroa, Esther i la resta.... encara que no sapigueu què dir, alguna cosa o altra podreu explicar d'aquell sopar!!!
Petons x tots

19 comentaris:

Unknown ha dit...

Apa, jo no estic convocada a participar però vaja... que imagino que ho debíeu passar molt bé.

Un dubte: la Clarit torna no?

Anònim ha dit...

Nurit, tu sempre estas convocada a participar ja que tu formes part de l'equip blocaire juntament amb en Ristu.
No us he citat perquè dono per entès que hi participareu segur!
La Clàrit torna a finals d'agostu.
Auvidersen!

la chica ha dit...

no, no torno!
va ser una passada de sopar! m'ho vaig passar molt bé! vam riure molt! :)
tu q tal per sicilia, nurit?
gràcies, meli, l'entrada mola molt!
farem un sopar d'arribada? :)

Anònim ha dit...

Sopar, sopar d'arribada!!!! Nyam, nyam, nyam!!!!!

Parlant de menjar: com que les nenis pedrerils estem tsn integrades en el món ukiyo-e, anem a celebrar-ho avui menjant a un japonès. Nyam, nyam!!!!

Clara: fes el favor de corregir l'errada garrafal que ha fet la inculta de la Melisenda.... (Auvidersen....) Inculta!!!!!!

Anònim ha dit...

Clara: has llegit la felicitació en Kartoffeln que et vaig fer???

Anònim ha dit...

per quan sopar d'arribada?
lliguem agendes que a l'agostu la gent està por ai!!
jo vaig fer només 2,5 mesos de 1r d'alemany. Vaig penjar els estudis... no sé escriure auvidersen correctament, vale?

Anònim ha dit...

Doncs perdona, però és el primer que s'apren!!!! Ara ja entenc perquè ho vas penjar.... JUR JUR JUR

Bé: lliguem agendes. Jo torno a BCN city el 19 d'agost. Així que ja anireu dient, ok????

Mmmmmm! Què bo estava el menjar japonès d'avui! Ukiyo-e a tots i totes!!!

Anònim ha dit...

Per cert!!! Davant el clam general, en Ristu promet que al proper sopar ve!

Unknown ha dit...

Ok, gràcies

Molto bene per Sicilia.

Faré una entrada al bloc, ja veureu...

Per les pedreriles: quan acaba això de l'ukiyoe?

Anònim ha dit...

Pots veure la fantàstica i meravellosa exposició "Ukiyo-e. Imatges d'un món efímer" fins el 14 de setembre.

Visites guiades de dilluns a divendres a les 18h en català. I el divendres també a les 18.15 en castellà.

En Ristu (amb les seves Ray-ban), les farà els dies 22, 25, 26, 27, 28 i 29 d'agost. (Ajcolta! Que 'he de fer propaganda! Què coi!)

Anònim ha dit...

Ala Ristu, ets un presumit!
Jo passo de fer-me publicitat, a més no cal anar a seguir una visita guiada quan vas a veure una expo. Amb una guia et marquen massa el temps, el diuen el què has de veure i no et donen llibertat. En fi, Nurit fes el què creguis més interessant per la teva salut mental. Sicilia, non la conosco ma mi piacerebbe andarci!!

Anònim ha dit...

Sí, sí, Nuri. Tu fes cas a la Meli, però que sàpigues que com vinguis i no t'apuntis a la visita de'n Ristu que et portarà a veure les coses més meravelloses de l'expo i et dirà paraules en japonès, m'assabentaré on vius i vindré a nominar-te en persona.

Ei! Però de super-bonrotllo!!!!

Unknown ha dit...

Sabeu que vaig fer amic del CCCB al Risto Mejide i no em vaig adonar que era ell fins que vaig agafar la butlleta i vaig començar a escriure el rebut? Sí que havia notat que era megaborde...

Eres tu Ristu?

Anònim ha dit...

Ostres!!!! Eres tu la que em va fer Amic del CCCBorde??? Vaja, vaja. I jo sense saber-ho....

Anònim ha dit...

Benvolguts i benvolgudes amics i amigues de la blogosfera Clarimeril:

En Ristu s'acomiada de vosaltres i d'aquest blog.

Que no cunda el pánico! Que no huyan las masas (y los Increíbles Hulks) despavoridos!!!

No és un adéu per sempre, és tansols per un instant.

Ha estat un any molt dur i en Ristu necessita pau (o no), poder descansar bé les seves Ray-Ban i reflexionar. Així que es donarà un garbeio de 10 dies per terres Alacantines i després per terres Suissetines!

No prometo res. Potser escric, potser no....Sorpresa!

Igualment, vull que sapigueu que us duc al meu cor (però no a la maleta, que sinó pesa molt i no em deixaran pujar per excés d'equipatge)!!!!

Apa siau!!! Fins a la tornada!

(Us recordo que el 22 d'agost faig la visita a Ukiyo-e)

la chica ha dit...

hola!

no, ristu, no he vist cap felicitacio, pero gracies!! :) on m,has felicitat? aqui no em puc connectar gaire estona, em connecto des del goethe i hi ha molta gent, per aqui :S

bones vacances, ristu!

jo torno el 26 i torno a marxar el 29 fins al 31.

joder! llogo avui una bici i... PLOU!! caguntot!

auf wiedersehen! :) :) :) (meli guapa!) (si, amb majuscules, pero q els donguin.

aqui tamb practico l,angles i aprenc italia!

la chica ha dit...

ahir vaig llogar una bici per tot el mes! i avui he anat al super amb bici. és tan guai! portava la compra a la cistelleta, que munic! aqui reciclen molt i no volen que agafis bosses de plastic al super, aixi que jo en tinc 2 de roba i la cistelleta de la bici!

MELI!!! OSTRES!! que tal la boda?!?! acabo de recordar-ho!!! :S

Anònim ha dit...

molt bé la boda!!
l'arantza estava esplèndida... faré una entrada

la meli també marxa de vacances!!!

petons a tota la blogsfera

la chica ha dit...

petons meli!
(queda algu, a la blogsfera?)