2 de juliol del 2008

Feina d'estiu

Benvolguts i benvolgudes,

Aqui Meli.
Us escric per fer una reflexió sobre les feines d'estiu. Normalment busquem una feina d'estiu quan hem acabat els estudis. Aquestes feines són per norma general, activitats de cara el públic. Llegeixi's: bar, restaurants, botigues, bus turistic, mocar nens... bla bla. Però enguany (i ja en fa algun més) la Meli no ha de buscar feinetes d'estiu...
Aquí a La Pedrera hi ha moooolt volum de feina, sobretot ara que ja no venen grups escolars a visitar la casa. Per això, la Fundació se suposa que ha fet gran difusió per omplir les nostres estones laborals amb activitats per esplais. Nens i nenes molt més pesats que els escolars i que porten gorra i porten esmorzars consistents en: entrepà, suc, cantimplores, patates, fruita, camara de fotos (que per ara, no se la mengen).
Total, amb això vull dir que la nostra feina d'estiu consisteix a fer com avui: estar mirant internet i aburrint-se perquè NO HI HA CAP ESPLAI que vulgui visitar aquesta casa.
Si algú hi està animat, no cal que vingueu. Ara ens ha pegat la desídia, no tenim ganes de posar-nos a fer el discurset repetitiu de cada dia.
Espero que algú participi d'aquesta entrada (oi Ristut, Crisitina, Mary?).
Feliç Juliol i Feliç feina d'estiu!

13 comentaris:

Unknown ha dit...

visca la pedrera!!!! el CCCB intenta lo mismo però tampoc no obté grans resultats. així el nostre estiu també és tranquil... encara que jo ara estic de vacances... a l'agost encara serà més tranquil.... i soporífer previsiblement! tu tens vacances? quan les fas? on vas?

Anònim ha dit...

si que tinc vacances, de moment avui és un dels meus dies de vacances.
Ahir vaig estar a l'organització de La Nit de la Construcció que organitza el col.legi i evidentment l'endemà una no està per agafar el trenC a les 8.20 per anar a la pedrera a les 9.30 i no fer res.

Unknown ha dit...

meli vacancera.... molto bene! però faras viatge o no?

la chica ha dit...

bones vacances!

Anònim ha dit...

no faig viatge enguany.
em mouré per terres catalanes: empordà, cerdanya i terra alta.
bona nit!

Anònim ha dit...

Hola!

Doncs jo havia pensat portar el meu esplai, el Grup C'mon a la Perrera. Però si no som benvinguts... Doncs anirem al MNAC, allà accepten tota mena de gent. Ristu, dues cosetes:
- 1a no et mengis l'esmorzar dels nens.
- 2a anirà al MNAC el C'mon dels calçotets.
Bon estiu per a totes!!!!!!!

Anònim ha dit...

Benvolgut, respectadíssim i aimadíssim Em punxen i no em treuen sang:

- Tu porta a la Perrera al teu Grup C'mon, que hi ha un terrat molt bonic amb dos forats molt grans (també dits patis) i molt alts on poden fer caiguda lliure.
- Al MNAC accepten tot tipus de gent, perquè no tenen criteri. Si em van acceptar a mi....
- Jo no em menjo l'esmorzar dels nens. Em menjo el meu i el de les nenis pedrerils (Melisenda, Maraia i Crisitaina).
- Avisa'm quan vagi el C'mon dels calçotets al MNAC!!!!! Estic enamorada d'ell!!!!!

Qué vagi molt bé per terres amsterdameses. Porta als C'mon que podran fumar als Coffee Shops (maria sí, tabac no).

Anònim ha dit...

Visca fumeta! visca c'mon!
Visca vacances! visca Amsterdam!
Clarins!!! que no dius res??
clarins, tengo una sorpresa para ti... si si, aquesta tarda te lo digo rodrigo.

la chica ha dit...

una sorpresa per a mi?! que bé! que bé! què és? què és? aquesta tarda? que havíem quedat? :S

has tornat a no dir visca clari, com el comentari d'aquí a baix :(
no dic res perquè tu no dius visca clari :(
ara torno a plorar :(
jo vull visca clari

Unknown ha dit...

visca clari

la chica ha dit...

gràcies, nurit, gràcies!
m'he trobat la pilar i la s.campos!
vaig a fer la siesta i veure csi!

Anònim ha dit...

csi a la tarda?
jo ara vaig a veure ventdelpla cutreperohomiro.

VISCA CLARI!!

oooh, la meva sorpresa ha fet aigües, mamma mia!!

la chica ha dit...

csi a axn (tdt). el capítol ja l'havia vist, així que he pogut fer la migdiada :)
ventdelpla? ai, quin rotllo!
gràcies pel visca clari, meli :) visca meli! i visca el senor cartero!
me sabe grave lo de la sorpresa :S me sabe mucho grave :(
però moltes gràcies!!! m'hagués encantat.
has firmat el manifest de catalunya lliure (i de bosses)?