21 de juliol del 2008

l'esperidió (fent país)




27 comentaris:

MeliClari ha dit...

i, deixeu-me que fardi d'alguna cosa: la revista de la colla jove de tarragona es diu... l'esperidió!

visca l'esperidió! i visca l'àvia, que me n'ha explicat la història 100 vegades! guapa!

Anònim ha dit...

Visca l'àvia! Visca l'espiridió!
Escolteu (amb to jordi pujol) escolteu...

Deixeu-me aclarir algunes coses:
LaMontserrat és en ristu
La Meli és en John
i...
qui és em punxen i no em treuen sang???
El manolele!!!!! És un nen i no una nena com es pensava la Clara. Ara li hem de dir Manolela??
La Crisitina hi té molt a dir, oi???

muaaaaaa!!
visca les participacions que no tenen RES a vore amb l'entrada del nostru blog!!!!

QUI S'APUNTA AL SOPAR DE LA CLARINS?? DIA 25 DIVENDRES.

Ah, una altra cosa, en breu faré una entrada explicant-vos les Santes.

Anònim ha dit...

Certifico que em punxen i no em treuen sang �s un nen.

Anònim ha dit...

Per cert Clara, és molt bonica la placa: el primer 4 de 9 senser folre, poca broma! Visca l'esperidió!

la chica ha dit...

:)
gràcies!

Anònim ha dit...

En Ristu és en John?
La Meli és la Montserrat?
Em punxen i no em treuen sang fa castells???

Ai! Quin lio!!!!

Felicitats a tot!!!!

Anònim ha dit...

Clara, si vols saber qui és Em punxen i no em treuen sang, mira la foto de la festa infantil.

El nino dels calçotets no!!!! Marranota!!!!

El garçon que hi ha entre en Ristu i la Crisitaina a la cuina de Vilafrankins (bonica vil·la on tenen dues colles castelleres que són com el Barça i l'Espanyol), és ell!!! O era ella? Ai, ara no ho sé....

Anònim ha dit...

Y QUIÉN ES EL?
... en qué lugar se enamoró de mi??

la chica ha dit...

ORDRE! (toooma crit)

em punxen i no em treuen sang és el manolete, ha quedat clar. ja sé qui és, ja, per les fotos.

el john impostor és la meli (impostora?). alguna cosa em feia pensar que érets tu (bàsicament el "John&Clara, I love Clara") però flipo, per què em preguntes, després, que qui és?! jopé! sempre m'enganyes! comptem al john, al sopar? ;)

el ristu és la montserrat! que té un protocol d'estampes xineses. roba una estampa per a mi, sisplau, em faria molta il·lusió! :)

aleshores... la maria, la noia que em va saludar al macba que treballa amb vosaltres... quin nom té?! em va dir que va participar (sota les amenaces de la meli), però no sé com es feia dir.

ah, i la cirisitiiiniai amb totes les "i" del món és la mestressa de la casa dels c'mon (no monkey donkeys, em vaig confondre) dels calçotets marranos.

la chica ha dit...

crisitaina: sí, sí, flipa, el primer 4 de 9 sense folre! no tinc ni idea de què és! sona important, no?

l'esperidió era un triomfador! després trucaré a l'àvia i li demanaré que m'expliqui l'anècdota que el va fer famós a tarragona. us l'escriuré aquí :)

Anònim ha dit...

Manolete!!!! Jajajajajajaja!!!!

Ara Em punxen i no em treuen sang és torero!!!! Jajajajajajajajaja!!!!!

I love John!!!!!

Anònim ha dit...

Clary,
la maria, la noia que et va saludar al macba tan dolçament, escriu al blog (sota la meva pressió) amb el nom de "Maria". És molt nena petita i si li demanen el nom ella diu: "Me dic Maria, Maria Sellarès i Peres".
No tindrà pas encreuaments familiars amb Montserrat Orosco Peres?
patos a tots els nous amics:
ristu, john, em punxen!!!

(em punxen i no em treuen sang, pa lo amigo: em punxen)

Anònim ha dit...

Escolta que en Ristu no és un nou amic, eh?????!!!!!

Qué ja sóc "veteranu"!!!!!!

Ja no love John.....I ara.....estàs nominada!!!!! (Ui! Quant de temps sense dir-ho!!!!)

la chica ha dit...

ah, no, manolele. us inventeu uns noms...

gràcies per l'explicació dels noms, meli.

Anònim ha dit...

Va, doncs si la Crisitaina (o Em punxen i no em treuen sang) em dóna permís, t'explicaré el perquè de Manolele.....

Anònim ha dit...

Amb l'engany d'en John la Melisendis ha aconssegit l'impossible:
Ens ha fet un gol!!!!! John ja et demanaré unes traduccions a l'inglès ( Que tu en saps molt d'inglès).

Anònim ha dit...

Veteranu = viejunu ????

Anònim ha dit...

Elisenda!!! Sense insultar, eh??????

Anònim ha dit...

Que no sóc jo!!! En serio !! Te lo juro que no he fet aquest anònimu!!!
Ristu!! Me crees?
Clari!! Em creus?

Anònim ha dit...

També us puc assegurar que no sóc jo perquè dins el meu vocabulari no diria mai el vocable: VIEJUNU. Això em sona a Montserrat, però seria molt tonta si insulta al seu alterego, no?
no e sío io!!!!
no e sío io!!!!
ale, són les 10.45 i encara no hem fotut res de bo, es q no hi ha feina per nosaltres...

Anònim ha dit...

Melisenda de Montcada....Com vols que jo m'insulti a mi mateix???? Et penses que tinc desdoblament de pesonalitat??? (Sóc Gaudí!!!!!!!)

Doncs jo vull saber qui ha estat el culpable d'aquesta ofensa a la meva persona, que d'altra banda no és certa ja que, d'acord, potser he passat de la vintena, però estic més bona que les tapes de A'Gudiña! Ole!!! Toma ya!!! (Per cert! La meva iaia, molt bé. Gràciesderes)

Ha estat Llimu??? Ha estat Em punxen??? Maria Sellarès Peres??? Crisitaina??? John??? Maridolors????

Anònim ha dit...

ha estat la clarins, ara ens vol colar un gol la clarins, pobreta!!

Anònim ha dit...

Quin misteri... Juguem al Cluedo??? Jo crec que ha estat el porter, el Sr. Joan, ara que s'ha jubilat té massa temps lliure... Què fort, qui ho havia de dir, tan maco que semblava...

la chica ha dit...

jo no he estat!

Anònim ha dit...

Jo tampoc. Su juru!!!!

Anònim ha dit...

Per cert, ahir mentre degustàvem un saborós donut de xocolata, la Crisitaina de Ukiyo i e em va donar permís per explicar d'on ve el nom de Manolele.

Intentaré ser breu. M'escuro la gola per començar: ehem, ehem.

Quan la Crisitaina i jo vam viatjar a Venècia (el febrer) vam buscar per internet un Bed and Breakfast (un Bread and Butter segons la Crisitaina). Vam trobar un i el vam reservar. Al cap de pocs dies, rebem un mail del propietari dient-nos que no tenia una habitació per nosaltres i que ens tornaria els pempis (ukiyos per a la Crisitaina). Signava amb el nom de Michele.

Així que vam començar a fer broma amb el nom de Michele.

Un bon dia, per casualitat va sonar el mòbil de la Crisitaina a la Pedrera, i vam començar a dir: És el Manolele!!!!

Així que ja se li ha quedat Manolele (Manel per a la Crisitaina).

Això és tot.

Anònim ha dit...

el michele era un mafias de cuidao.
era un gilipollas!!! (gillipoglis, en italià).
ueeee ueee!!
ara ens ha quedat molt clar!
visca visca!