28 de setembre del 2008

Adaptació als canvis

De vegades els canvis venen premeditats, buscats, anunciats o volguts. És el meu cas. En busca d'una nova feina i aqui em teniu: trucant periodistes, buscant informació sobre clients, gestió de conferències, notes i reculls de premsa... i el que em queda per fer! El meu nou lloc de treball és agradable, en sentit literal i en sentit figurat.

L'espai és molt còmode i l'ambient bo. Es nota bona relació entre els 15 que som allà. M'he sentit integrada de seguida i tinc la sensació que faci ja molt temps que sóc allà. De fet, he trobat unes quantes coincidències amb la gent d'allà. Porto només 4 dies, però l'adaptabilitat al canvi ha sigut perfecta. El què més m'ha costat de moment és dominar el Vista tan com dominava l'XP... tot un repte que em toca els nassos, però òbviament, una ha d'adaptar-s'hi!

I evidentment, en hores concretes de feina el cap em va a la Pedrera. Justament a les 9.30, hora d'entrada i a les 13.30 hora de sortida de les pedretes. "Ara ja deuen estar a l'habitació" "Ara ja deuen haver plegat"... En tinc un dolç record! També m'he adaptat a un horari que per sort és molt bo ja que em permet fer activitats extralaborals, ja us explicaré quines!

23 comentaris:

la chica ha dit...

una, l'ilustrator!
q guai q t'agradi la nova feina! ets la millor!
felicitats!

Anònim ha dit...

Oeoeoeoeoeoe!!! Visca la feina de la meli! visca la meva pròrroga! Per cert, a mi també em costa passar tanta estona a la cadira, si et serveix de consol... em moc sempre que puc, però res com les escales de la Pedrera.

Anònim ha dit...

si!! illustrator! per cert, aprofito l'avinentesa per demanar alguna còpia pirata de l'adobe illustrator... algú el té?

gràcies.

ok divendres O.G.(operació galego) jo a partir del 23 de setembre començo el cap de setmana a les 14PM!!!

Anònim ha dit...

Felicitats Meli!!!
Felicitats Crisitaina prorrogable!!!! Dedueixo que segueixes amb el Sr. Hereu uns quants dies més???? Véns al galegu divendres??????

la chica ha dit...

ue!
felicitats meli! felicitats crisitaina! felicitats ristu!
ei, jo div no podré ser-hi abans de les 9.30 h! :S va bé?

Anònim ha dit...

per mi ok! fes els teus compromisos i sopem a 21.30.
Que en dieu la resta de la colla blogsfera?
Crisitaina, Ristu, Maraia, Marquete...??!?! teniu 4 dies per donar respostes...

Anònim ha dit...

Per mi Okis!!!!!!

Anònim ha dit...

M'encantaria sopar galegu però depèn de si divendres torno o no torno a Vilafranklins. De moment, ni confirmo ni desmiento...

la chica ha dit...

o sigui, q és aquest div?
no m'entero mai de res, tu!
vale, aceptamos pulpo como animal de compañía.
avui m'he barallat. mola una mica.

la chica ha dit...

crisitaina ve, m'ho ha dit.
bueno, no m'ho ha dit, però així potser faig pressing.
;)
avui m'he barallat! us ho he dit? m'ha molat! (avui, altres vegades no mola)

la chica ha dit...

el meu paki està CERRADO POR DÍA FESTIVO DEL RAMADÁN.

Anònim ha dit...

aprofitem i assaltem el paki i ens posem tota la nit a la blogsfera!
si, la crisitaina confirma l'assistència!! i el manolelet?

Anònim ha dit...

Ei! Que el pulpo no es un animal de companyia!!!!

Que ens el menjarem divendres, i sense cap mena de pena, eh????

T'has barallat??? Què ha passat Clari???

Visca Paki cerrado por ramadán!!! Que vingui al sopar també, no?

Anònim ha dit...

Ei titis, que sí que vinc, pel pressing que m'ha fet la Clara, és clar... El manolele no ve perquè diu que ha de treballar a l'hotelele. Algú més s'ha barallat? Quan era petita a l'escola començàvem: pelea, pelea!!! Sí que molava, sí...

Anònim ha dit...

Confirmo que he de treballar a l'hotel el divendres a la nit. Com molt bé ha dit la meva repressentant i consorte. És molt fort que un Paki estigui tancat, ells que fan més hores que un rellotge... Tot això, em sembla molt desconcertant. Hauran aconseguit tenir un nou conveni col.lectiu?? Un dia de festa cada 10 mesos?? Haurem d'indagar...

la chica ha dit...

carai! quanta gent! mola!
avui (tot i ser les 9 am) m'he barallat... amb un paki! gairebé atropella una tia amb bici i m'ha anat d'1 pèl q no el pego. m'ha demanat perdó i tot (a mi, no a la quasi-cadàver-ciclista)
buf, com estic, tu!
així què? truco ja? clarimeli? ristomejide?

Anònim ha dit...

La Maraia em confirmarà demà si ve al soparet o no ve, però si vols, la comptem i si després no pot venir, no passa res!

Okis?

Visca Clari Defensora dels Indefensos!!!!!

la chica ha dit...

visca!

Anònim ha dit...

visca!
en marquete primer m'ha dit que si, però ara ma dit que una noia fa un concert i que potser hi va, depen de lhora ve o no ve

Anònim ha dit...

A veure:

Na Maraia no pot venir, ok?

Així que ja pots telefonar Clari. Serem Na Elisenda, Na Crisitaina, Na Clari i Na Ristu.....

Siau!!!!

la chica ha dit...

ok maquei ;)
qui fa de mark lenders? ai, no, de mark owen?
avui m'he imprès la lletra, és llarguííííssima!!!
on fem l'actuació? a l'apolo, q el tenim a prop? a el molino?

Anònim ha dit...

Mark Owen??? Who is he????

L'actuació??? On tu vulguis, xata!!!!! JAJAJAJAJAJAJAJAJA

Ja has telefonat????

la chica ha dit...

no em vas dir q es deia mark owen, el q filmava? es deia mark, això sí.

l'actuació... a l'apolo estarà bé, crec. no he pogut assajar gaire (gens) però vaja...

sí! ja he trucat! :)