17 de setembre del 2008

Dimecres: 3 dies

Avui dedico l'entrada a 2 personatges pedrerils dels quals no en tinc cap imatge. Les fotos que acompanyen el text són referents directes a ells.
Senyor Joan: És el porter del c/provença, li agraden els trens, es queixa dels polítics i principalment d'en Montilla. Era paleta i explica anècdotes. Ara ja no hi he parlat més, resulta que va estar de baixa i ja no ha tornat més perquè ara és de vacances. Ell vol tornar a Berga, d'on n'és fill.
Visca Senyor Joan!

Jordi: sense senyor. Ell és molt nerviós. Diria que treballa per Territori i Paisatge i sempre va amb la carretilla amunt i avall. Sovint coincidim a l'ascensor i mai, mai et deixa passar a l'hora de sortir, sempre està arrambat als timbres contant en veu alta l'ordre dels pisos: entresol, principal... I és sempre el primer en agafar-se al mànec de la porta corredissa per obrir-la. Diria que tothom li té molta estima, i ell se n'aprofita, sembla tonto però és molt intel.ligent...

Adéu Jordi.

4 comentaris:

la chica ha dit...

uala, quants amics que tens!
jo no en tinc, aquí.

Anònim ha dit...

si, si són moooolt amics!
ara em toca posar-me sèria pq com t'he comentat fa 1 segon per telufunu, he de fer el pla de formació per la meva substituta. Cal que prengui bon exemple de mi!
Salut!

la chica ha dit...

benvolguda melisenda de montcada,

en nom de mi mateixa i la meva persona, li expresso les meves felicitacions per a la seva nova situació laboral.

salutacions cordials,
una servidora

Anònim ha dit...

Ai! Senyor!!!!

Tu saps que en Jordi et trobarà molt a faltar. Ho saps, oi? Em mirarà amb aquells ullets...., amb aquells ullets...., amb aquells ullets i em dirà: "I la noia aquella amb rínxols que anava amb tu?"

I què li he de dir jo? Què li he de dir? "Mira Jordi: l'ELI es va cansar que sempre l'apartessis de males maneres a l'ascensor. Es va cansar que tothom et tractés sempre tan i tan bé (quan ella sap que tu ets llest). Es va cansar que comptessis els pisos en veu baixa, i fessis sorollets raros. I es va cansar de la teva carretilla!!!!!"

El senyor Joan, de moment no em preguntarà res, perquè no sé si tornarà (com tu).

SNIF SNIF SNI