15 de setembre del 2008

Dilluns: 5 dies

Comença la setmana.
Comença el final, és l'última setmana a La Pedrera.
Així que cada dia faré un petit homenatge a aquells records que m'enduré d'aquesta gran casa...

Jaumet: és tan simpàtic, no es queixa mai i es deixa tocar, el fem ballar el xikiliquatre i fins i tot fa de jaumet volador amb aquells vestidets de bateig. Per sort és un secret que tenim ben guardat. Per si mai el voleu anar a trobar, està dormint dins el cofre a l'aula pedrera...

Petons Jaumet!

12 comentaris:

la chica ha dit...

adeu, jaumet!

Anònim ha dit...

Quins records... el nostre petit Jaumet, el millor nino volador del món! Tot i el seu vol esbojarrat no va trencar mai ni un llum! (el llum el va trencar algú altre...) Visca el Jaumet! Perrea, perrea!!!

Anònim ha dit...

Saps que en Jaumet t'enyorarà, oi????

Em mirarà amb aquells ullets (que a vegades tanca un i l'altre el té obert) i em dirà: "I l'Eli?"

I jo què li he de dir, eh? Què li he de dir? "Mira l'Eli t'ha abandonat. Se n'ha anat en un dia molt clar. I mai més no tornarà".

SNIF SNIF SNIF SNIF SNIF

Anònim ha dit...

Apa!!! Clara!!! Que t'hauràs escaldat amb el teu comentari, eh????

la chica ha dit...

això és una nominació o un preavís? :S

Anònim ha dit...

Sorpren-me la propera vegada, i només serà un petit toc d'atenció.................................................................................

Anònim ha dit...

Hola Meli,

Espero que tot et vagi bé a la nova feina, en Jaumet i tot el que l'envolta et trobarà a faltar. Molta sort a la nova empresa, a Mataro, al costat de casa, ja m'agradaria tenir la feina a prop de casa.

Anònim ha dit...

Quina barra, no li facis cas, ell fa anys que té la feina al costat de casa...

Anònim ha dit...

Ueueueueueueueueueue!!!!

Discursió de parella!!!! Sí!!! Més!!!!

Què voleu? M'agrada la carnassa.....

Anònim ha dit...

Hola en Ristu,

A mí també, però malauradament, estic fent el Ramadà i no serà possible.

Però, podria ser que ens convidessis a menjar xai o vedella ( al jalal per supussat) a partir del dia 2 d'octubre???

Petons,

Anònim ha dit...

Em Punxen i bla bla:

Moltes gràcies per desitjar-me bons auguris a la meva nova feina. És gairebé com canviar de cole, com que jo tb sóc petita, encara.

En tinc moltes moltes ganes però em farà pena deixar les meves tanetes, Montse i Mari.

Faré una entrada per explicar-vos-ho (toma pronoms!)! Estigues alerta a les novetats!

Visca!

la chica ha dit...

explicar-los-lis-ho-hi-les-en!
àdhucs!