9 de setembre del 2008

Setembre

Qui ho havia de dir: ja tornem a ser setembre. És un mes de reemprendre les tasques, tornar a les feines, repetir la cerimònia de tornada, la reentrée... en general el setembre és un mes que fa pal, mandra, desídia... però contràriament a tot això també te’l pots mirar com un mes de novetats:

- apuntar-te a un nou curs de fotografia com farà la Clara
- estar pendent d’entrar a un curs d’informàtica
- buscar sessions de ioga o pilates
- consultar llistes de profes, de concursos, d’admesos i exclosos...
- trobar activitats extraescolars (extralaborals?) per omplir-nos cos i ment.

En definitiva, un mes de canvis, com serà el meu: nova feina i plans pel canvi de casa. Això són força coses de cop! Però en tinc tantes ganes que ja vull que sigui octubre. Tot això es tradueix a dir adéu a dues cases: La Pedrera i El Massapà. En el fons fa certa pena, però aixeco el cap i veig un futur molt interessant...!! Fora tristeses, les meves pedretes han d’estar ben alegres i contentes, com sempre! Faré una entrada especial per a vosaltres.

Benvinguts i feliç setembre! Ooh yeah!

13 comentaris:

la chica ha dit...

felicitats! per a un any de canvis!

Anònim ha dit...

SNIF SNIF SNIF....

Qui fumarà palitos al balcó amb mi?
Qui riurà del meu animal dissecat i la meva "Señorita ejcal.lata, señorita ejcal.lata?
Qui es canviarà amb mi a l'aula Pedrera?
Qui farà de nena petita amb mi?
Qui beurà suquets amb mi?
Qui dirà "sóc solteeeeeeer", "sóc actooooooor"?
Qui ens farà els Power Points estupendus?
Qui farà el tonto amb mi (tot i el nou contracte)?
Qui? Qui? Qui?

SNIF SNIF.....

Anònim ha dit...

Ristu, no ploris, que si plores jo també ploro... Eli, què vol dir que deixes el Massapà??? I la Pedrera també??? Que ja has trobat feina??? No marxis encara!!! Que encara he de venir a fer el comiat!!! Per cert, el divendres 19 faig vacances i us vull venir a veure. Què puc???

Anònim ha dit...

Crisitaina barruda!!!

Ja fas vacances??? Si que viuen bé els funcionaris!!!! Així va el país....

Estigues atenta al teu correu (si la moltíssima feina que tens t'ho permet...), ja que ens posarem en contacte amb tu, per fer un dinaret pedreril. Hasta aquí puedo leer.....

SNIF SNIF SNIF....

Acabo d'arribar de la visita de l'Ukiyo-e (la meva última) i he tingut un tio gilipolles (més que el John!). Cagun coi, quina mer*a de visita m'ha fet fer.....

Anònim ha dit...

Sí titi, acabo d'arribar i ja tinc 3 dies de vacances!!! Porque yo lo valgo!!! El correu no el puc mirar a la feina però estaré pendent des de casa. Vaja amb el tio aquest, un frikipolles, segur, que se'n vagi al Japó i es compri un kabuto!

Oeoeoeoeoeoeoeeee!!!

Anònim ha dit...

crisitaina!!!
te lo contaré en detalle todo todo i todo!!
deixo la pedrerota, si si, ja està avisada la marion, però no la maridolors... XXXXXXXXT!!! és un secret, encara no li ha dit perquè no vol que li gafi un patatus! pobre, quen li digui, o es tira a la beguda o es tira al balcó dient: l'eli pot posar-se malalta un dia i l'anglès, l'anglès, els gabinets anglès... mentre va balancejant-se amunt i avall.

Cris!!! el 19 és el meu ultim dia pedreril!!! quedem quedem i dinem i dinem!!! muaaaaaaaaa

visca la nova etapa!!!

patos

Anònim ha dit...

Montse: diga'm el nom del xixarel.lo aquest de la visita que li fotré un cop de massa al cap i l'enviaré a pastar fang a l'illa de Dashima...

Cris: el massapà és el meu carrer onta visc ara: en realitat es diu Massevà, però la Clarins i jo li diem Massapà!

Estic molt contenta que tornem a tenir quorum blogsferenc!!

la chica ha dit...

el john és gilipollas!
massapà! massapà! carrer massapà!
avui hi ha festa grossa, no?!
V
I
S
C
A
C
A
T
A
L
U
N
Y
A
!
!
!

Anònim ha dit...

Pobre Mari Dolors..... Plorarà quan ho sàpiga....I dirà en anglès "They punch me and they don't treure me blood"....

El gilipolles d'ahir (John per als amics) era un friki imbècil que des del primer minut de la visita ja va estar donant pel cul! Em va preguntar no sé què de l'emperador i el shogun (això a la intro), i quan anava cap a l'apartat de la tècnica em diu: "I ara què faig amb això (pobret, volia dir els auriculars)?". I jo li dic: "Doncs, si se'ls posa, em sentirà millor".

Va anar fent preguntes estúpides durant tota la visita, perpo el summum va ser als surimonos. Jo tota bonica dic: "S'han conservat gràcies a un ciutadà d'Edo...bla bla bla" i ell: "En quin any es va adquirir?". I jo (K.O. completament) li dic: "Doncs mira, no ho sé". La gent va riure, com volent dir: "Tio, calla la boca ja, perquè estàs molestant!"

Anava de sobrat el gilipolles.

Va venir la Silvia del CaixaForum. Ja li preguntaré què li va semblar el friki....
GILIPOLLES!!!!!

Ah! I bona diada de CATALUNYYYYYYYYYYYYYYYYYA!!!!!! Bon cop de falç (al cap del gilipolles!)!

Anònim ha dit...

A veure nenetes:

Avui estàveu parlant del concert d'Antònia Font (saps qui són? Si sé qui són....). Heu dit que el concert era a les 19.30.

POS NO!!!!!!!!!

A les 19.30 actuen uns que se diuen Mishima. A les 21h actuen els Antònia Font. OK?

Apa nenis!!! (Ara la Meli deu estar fent la seva última visita, i la Clarins l'està veient amb la seva mare)

la chica ha dit...

ue!
la mami al final no ha vingut perquè se li ha complicat el dia.

la visita ha estat FANTÀSTICA! la meli és una gran pofesioná. vatros també, clar, però no us he seguit mai cap visita :S la mami diu que la ristu i la maria són moooooolt bones també! ells ho sap! :)

q guai, q guai, quins extraterrestres més originals... que guai que sigui a les 21 h! el q passa és q suposo q hi haurà tanta gent q si no hi vas a les 5 de la tarda et quedes fora, no? havia d'anar a 2 concerts d'af i tots 2 van ser q no, al final. aquest sí, no? va, porfa... a la 3a va la vençuda!

per cert, avui he vist el ristu en acció, i en directe. visca en ristu! ;)

Anònim ha dit...

Sí!!!! Clari ha vist Ristu!!!!

I ja hem parlat de galegu, com no....

Pufesiunà Melisenda!!! Qué bé que hagi anat bé, i que no hagi vingut el frikipolles!!!

(Gràcies a la mami clari, pel "piroppe" a en ristu)

la chica ha dit...

la mami està encantada amb vosaltres! :)
(una servidora també, és clar!)