16 de setembre del 2008

Dimarts: 4 dies



Benvolguts, avui dedico el matí a la Maridolors. és a dir, la cap dels serveis educatius de La Pedrera (Maria Dolors). Sobretot perquè va ser ahir mateix a la tarda que es va assabentar de la meva partida, marxa, despedida, deusiaus. No s'ho esperava gens. Avui, al balcó, hem tingut una conversació.

Ella és tan patidora, tan mama (o àvia), tan responsable, vol tenir-ho sempre tot lligat, és una bonadonne, de vegades vol ajudar. Riu quan li faig la pilota i li explico les meves cosetes. Per tot això i perquè en el fons la trobaré a faltar (més que res els acudits que en feiem, dels quals ara no en parlaré...):

Visca Maridolors!

7 comentaris:

la chica ha dit...

que guai! visca mariadolors!

jo també tinc una mariadolors a la feina, molt mama (més que àvia), i molt...

JEFA. li diem duló o dulureta (a la cara no, clar!).

així que, visca la (teva) mariaduló!

Anònim ha dit...

"Saps inglès"?

És el primer que li ha dit a la nova incorporació de La Pedrera.

Pobreta Maridolors (Lolita Lola para los amigos)... Saps que ella també et trobarà molt a faltar. Em mirarà amb els ullets aquells ennuvolats (pel fum del tabac) i em dirà: "I l'Eli?"

I jo què li he de dir? Què li he de dir? "Mira Maridolors. L'Elisenda no ha pogut suportar la teva pressió constant de: noies, s'han de fer carpetes per profes. Eli, que em pots mirar els vídeos d'anglès per a que no em colin un gol? Noies, què puc agafar-vos una galeta? Noies, no cal que tanqueu les finestres, que aquí hi ha molta seguretat."

SNIF SNIF SNIF SNIF

la chica ha dit...

mariaduló, mariaduló...

Anònim ha dit...

Crisitina,
avui he parlat amb tu per telufutu. I no t'he reconegut! Que fort, ja t'estic oblidant. Aquest és un primer avís del símptoma oblidadís, como moleee! No, és conya!

Avera si dius algunes paraules a la Maridolors, no? Que no li has dit ni deu, maleducadatu!

Ens veiem el dilluns!! Visca!

la chica ha dit...

a mi sí que mas raconagut parquè io parlu aichí. però tu feies de gan i has astat sèria.

crisitaina! has marxat sense dir adéu a la mariaduló?! homeeeeee, ja està béeeeee...

Anònim ha dit...

Melisenda, no m'has reconegut perquè ara sóc funcionària i tinc un altre estatus. Però tot i la meva nova situació jo no us oblido, ni tampoc a la maridolors, el que passa és que al Sr. Hereu li van agafar les presses. Si la meva nova jefa no m'ho torna a impedir dilluns m'acomiadaré com cal. (Meli, parlaràs del caraplàtan???)

Anònim ha dit...

El caraplàtan no es mereix ni mitja paraula... de fet li estic donant massa protagonisme només amb aquest comentari...