18 de setembre del 2008

Dijous: 2 dies

Avui dedico l'entrada a les hostesses pedrerils. N'hi ha tantes que les agrupo en un mateix conjunt, però podria destacar la Chusa, Chiti, Sandra, Esther, Cristina, Judith, Inma... són totes molt maques i sempre van tant ben arreglades! Porten maquillatge i metxes al cabell. Porten uniforme amb americaneta que els hi queda molt monu. També porten sabates de taló.
Sempre, sempre fan un somriure acompanyat d'un "Bon dia" quan entro a la pedrera. Amb algunes he fet molta broma i he rigut molt, amb d'altres mai hi he parlat. Però me'n duc un molt bon record de totes elles, sobretot quan diuen: This way please, With the elevator or with the stairs? There are six floors, Have you got the ticket please? Have you visited the apartment? I sobretot, ben instructiu, i més si se'm dirigeixen a mi. Un dia em van dir: Hola buenos días, por aquí por favor i jo li dic: Buenos dies, buenos dies, anem cap allà.
Visca hostesses!

3 comentaris:

la chica ha dit...

chusa, chati... jolin, quins noms!

molt maques, totes, i tant, no en tinc cap dubte! pero potser una mica de plastic, no?

per cert, alguna d'elles participa al bloc?!

Anònim ha dit...

Ai senyor, senyor!!!!
Saps que totes les hostesses (inclosa la "Chati") et trobaran a faltar. Em miraran amb aquells ullets maquillats i em diran: "I l'Eli, osea?"

I jo què els he de dir, eh? Què els he de dir??? "Mireu a l'Eli no li agraden les metxes (que m'ho diguin a mi, que em té fregida). Ni els talons alts, ni els pentinats guais que porteu. Ella és una noia senzilla i planera, i gens consumista".

SNIF SNIF

Anònim ha dit...

Elles són així, aquest és el seu món de color de rosa. Són molt maques i és veritat, tenen noms rarus. N'hi ha una que es diu Vanney... Ah, no els hi deixen portar piercings ni tatoos ni rastes ni pantalons amples ni pantalons pitillus.

Ristu, ets un crac en adopcions sense criteri!