26 de març del 2009

quina batbarrufada!

la propera bataventura serà a barcelona!

em van demanar de fer de model per dibuixar la batgirl així q, sisplau, tothom corrent a comprar-lo.

també seré la batgirl de la pròxima peli, q tindrà un rotllo ecologista pq anirà amb la batbici (això és real: la batbici existeix!).també hi haurà la batfriend, altrament coneguda per batmeli, q anirà amb la batclari (batgirl) a fer misiones i portar el bé a gotham bcncity.el malu serà ris2face (atenció joc de paraules: ristu + two face, he unit el "risTU i el TWO en 1), q voldrà q tot gotham bcncity porti rayban i sigui txungo com ell.
la policia serà chrishom (mescla de CRIStina i grisom, o com s'escrigui, de csi) i els nens bons a qui caldrà salvar seran el marquete i el manolele. així doncs, aquesta entrega serà un còmic novedós i superguai, en què les nenes dominaran el món i salvaran els nens.

visca batman!

27 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí, clar, faltaria més, participar participarem i fins i tot us puc donar algunes idees que no tenen res a veure amb el rampell, amb el Batman o amb l'arribada de la GRAN Meli per a demà, però que igualment són de interés per tota la nostra societat:
- L'alimentació d'Andreita (filla de Jesulín d'Ubrique i de Belen Esteban) mentre ha estat a casa d'Ubrique.
- La moció de censura i arribada del nou alcalde a Vilafranca.
- La crisi ( i " lo mal que está tó) frase molt escoltada ultimament).

Si en teniu d'altres no dubteu en posar-ne, en aquest blog.

Anònim ha dit...

visca el paki cat! jo puc parlar-vos de les conseqüències de la crisi en primera persona, proposo una interessant conferència oberta a tots els publics.
per altra banda, batclari: si demà em passo per cocos, setena planta. A les 12h tinc el tema i quan acabi baixo a cocos, ok? tu kina hora plegues?
patos bat!

la chica ha dit...

ai, paki, veu de la saviesa! posarem temes de més interès, d'acord... però m'ha agafat el rampell i no he pogut evitar-ho, perdona... és q dimarts i dijous agafo la batbici i m'embalo, m'embalo...

visca meli! perfecte perquè jo tinc una reu a les 11 h, però a les 12 h ja estaré. 7a planta, al fonduuuuuuuuuu del passadís! i dius "on és la clari?" i jo sortiré pitant! si em llevo amb bon peu estrenaré un jersei super xulo q m'he comprat avui. i si em llevo amb tots 2 peus bons tb em posaré uns pantalons super xulos q m'he comprat avui, amb el jersei.

que tinguis mooooooooooooooolta sort!! meli la millor!

patus! a tu tb, estimat paki!

Anònim ha dit...

bon dia!

estaré servint a la comunitat cocotera fins a les 15 h.

batpatus!

Anònim ha dit...

visca meli!

Anònim ha dit...

visca clari!
no visca la recepcionista vella i amargada i desagradable de la comunitat cocotera!!

Anònim ha dit...

jajaja
sí, és una imbècil. però m'ha molat el "si tu ho dius, la deixo passar" i jo: SÍ, HO DIC. meliiiiii!!!!!!!!! on estigui jo, tu SEMPRE seràs benvinguda! ueeeeeee!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

primer ma dit: no no, tanquen a les 2, ja fins dilluns. La tia m'engegava, la mala llet que se la guardi per casa!
i jo, que m'he fet l'ofesa com si fós algú super important li he dit: doncs la clara m'espera a la 7ena (per fer notar que ja sabia on anava...) i he quedat amb ella, la pots trucar? i ella amb cara amargada idiota i vieja ta trucat i he sentit com et fotia bronca i jo pensant: serà idiota!!! la tipica mindundi q es pensa que pot anar escridassant la gent, si no és ningu!!!! com el tio de l'entrevista, UN MINDUNDI!!!!!!!!!

la chica ha dit...

mindundiiiiiii!!!
no et preocupis, la fauna que hi ha per allà l'has de conèixer i saber tractar. recordes quan cocodrilo dundee es troba un rinoceront, o un bou, o un toro, no sé, un animal molt gran a la carretera i li fa "ueeee...." amb els dits com si fos el ronaldinho però cap a baix? cocos és igual, has de saber com tractar cada animal, el q té mala llet, li dius "sí, sí, ueeeee... soy cocodrilo dundee" (en castellà q si no, no t'entenen, tampoc) i aleshores al cap de 10 minuts es calmen.
el tio d'avui era un mindundi!!! ai, ara q hi penso, no he posat cap text elaborat, a l'entrada. bueno, així queda com improvisat, també és bonic ;) com tu! bonica!

Anònim ha dit...

Per què he de ser el dolent?????

la chica ha dit...

no t'enfadis, ristu, no! ho has de ser per 2 motius:
1. els actors SEMPRE volen fer de dolents! (a mi m'encantarà ser-ho, quan sigui una gran actriu)
2. pq el ristu (bé, el q es va copiar de tu, el q es diu risto) és txungo. és pel txunguisme, no pq siguis dolent!
ristu munic! ristu munic! el ristu és molt munic!

en Rist2face accepta barco como animal acuático ha dit...

Bueeeeeeeeeenuuuuuuuu.
Vaaaaaaaaaaaleeeeeeeee.

la chica ha dit...

visca! :)

Hans Salchichen Manolè ha dit...

Escolteu,
Això dels nens bons que caldrà salvar, per la meva part res de res... Segú que ja me tenen comprat el billet de només anada a l'avern. Però em fa il.lusió.
L'única manera de salvar-me és anant a l'Àfrica a evangelitzar negritus, i ara de ganes d'anar-hi, en tinc regulars.
De totes maneres gràcies per donar-me un paper dins d'aquesta obra, es farà un bon paper.

Meli Gibsen ha dit...

i els actorets passarem per l'alfombra-aladina vermella?

la chica ha dit...

hans salsichen, qui ha dit que els nens siguin bons?!?! ;) és un còmic novedós! no cal q sigueu bons. una mica de mal per gotham bcncity sempre anirà bé... a mi m'ho diràs, que sóc el mal personificat! mira: GGRRR....!!!! ;P
meli! alfombra vermella, i tant! el proper pulpito serà el lliurament dels òscar, vale? tothom de punto en blanco! (no de punto blanco)

chrishom ha dit...

A mi m'agrada més el superman, però vaja, com que m'ha tocat ser policia intentaré estar a l'alçada. Prepara't ris2face!!! Hans salchichen, no t'entretinguis gaire que hem de començar a fer el sopar. Com m'agrada ser l'autoritat...

la chica ha dit...

batmen és invencible! batman és insuperable! batman té batmòbil! batman porta els calçotets per dins! ;P i jo tinc batbici :)
sí, chrisom, estaràs a l'alçada, segur! hans salsichen, toca salchichen per sopar, avui? ;)
chrisom, imposa't!

meli colombi ha dit...

en chrisom mana al hans salsichen! i fan el sopar junts!! que sospitós...

clariholmes ha dit...

elemental, estimada meliwatson...

el Topu ha dit...

Hooola,
Sóc el confident, aquest ha estat el menú de sopar de tots dos tortolitus:

1 Nudeln mit Roquefortsöße.
Dessert Birne und ein Kiwi.

Precio del menu 2.50 IVA a part.

meli colombi ha dit...

Topu! això es casi el menu de Hänsel und Grëtel!
el meu dubte és: heu menjat nuggets amb roquefort? i de postres un kiwi amb iogurt? si les meves suposicions són certes, aquest serà un cas complicat...

clari holmes, com està la teva sister act Katy? i el teu cunao Tomàs?

clari ha dit...

topu,
quin menú més guai! nuggets, kiwi... tot indica que haureu passat la nit al wc! ;P
melicolombi... com està qui?!?!

Hans Salsitxen amenaçant ha dit...

Le Manolé va preparar un sopar que, amb dosis baixes no passa res, però que una alta concentració d'aquests plats a l'estòmac produeix somnolència i diarrea (Durchfall) a parts iguals.
Aquesta és l'arma amb què vol destruir gotham bcncity.
Ja vereu, tots aquests, que essent família nombrosa, només tingueu un, de WC.

Ja, ja, ja

Hans Salsitxen donant classes sense cost afegit d'alemany ha dit...

Birne= pera. Glühbirne = bombilla
Glühwein = vino caliente que se bebe en Alemania

chrishom ha dit...

No patiu, chrishom està aquí per resoldre el cas. El menú va ser: pasta amb salsa roquefort, pera i kiwi. La salsa, una mica forteta, un perill, si en prens molta... Hans Salsitxen té raó. Hauré de vigilar de ben a prop els menús del Manolelé.

bat-ruski ha dit...

mmmmhmmmmmm!!!
hans salsichen, chrishom, feu uns menús per llepar-s'hi els dits!
hans salshichen adrià i chrishom ruscalleda! visca!