1 de març del 2009

adéu, pepe

Per petició popumeliar, faré literatura de la bona per aquesta entrada.

Pepe Rubianes Alegret, un tipo alegret que no era gaire rubiales i tampoc era del pepé. Mandagüebs, el pobre. Però bé, aprofito l'entrada (o sortida, en aquest cas), del galaicocatalán per dir que la primera vegada que vaig veure aquest home en directe va ser, com no podia ser de cap altra manera, amb la Meli!!! Podríem dir que aquesta va ser una de les nostres primeres misiones, no? :) Sortíem (això no ho recordo massa, potser la Melimoriada -memoriada- ens ho podrà aclarir), o bé de l'examen d'Estètica, o bé de veure'n les notes. La qüestió és que, malgrat que la Meli i jo som molt boniques, l'assignatura d'Estètica era un trunyo, de manera que aquell dia era, també, un trunyo. I el Rubiales, tal i com li agrada a la Meli anomenar-lo, ens va fer passar molt bona estona!

I vet aquí un gat, i vet aquí un gos, que aquest home ja s'ha fos.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

malgrat les circumstàncies, he rigut i somrigut veient alguns dels videos que la clari, molt amablement, ha penjat.
si, recordo força bé la nostra anada al club capitol a veure Rubianes Solamente (podríem dir que hi ha algú que no hagi vist la funció?). De fet, no recordo quina temporada era, però sí que era el mateix dia que van sortir les notes d'estètica (una assignatura que MAI li he trobat una aplicabilitat pràctica ni teorica, de fet, només em va servir per treure'm la llicenciatura d'h.art)... Com és de suposar jo havia suspès i la clari-coco havia aprovat. Total, que malgrat la notícia, en Rubiales em va fer riure en un moment que l'últim que volia era precisament això, estava decepcionada per la nota.
Rubiales, em trec el barret, i em despedeixo de tu pq has sigut un autèntic personatge arreu on has aterrat, visca l'actor galaicocatalan!

la chica ha dit...

meli! munica meli! vam riure molt amb el rubiales.
com quan et truco i te dic "oa, tas dinant?" i tu me dius "no. fa sis mesos que treballo aquí". i jo dic "ah, vale". i tu dius "oa a-a" i jo dic "oa e-i, què fas?" i riem pq m'expliques com fas el llenguado mentre jo m'alimento a base de pizzes nutella i guarreries. bueno ja dic ara q això és mentida pq menjo moooooooooolta verdura! sobretot carbassó i albergínia, visca!
avui he fet amiguets nous! és guai.
i ara vai a dumir q he tingut un dia moooooooolt yarg! però guai!

la chica ha dit...

meli!
fiu-fiu! vius al meu barri! :)

Anònim ha dit...

onta vic?
fiuuuuuuuuuuuuuuu!! fiuuuuuuuuuuuu!!
com el fas el carbasso i lalberginia? vull tenir converses marijils!

la chica ha dit...

jiji, que diver

la veritat és que no tinc una recepta gaire elaborada, és verdures a la clari: ho tallo en rodanxes i ho poso tot a la paella (sense oli, gairebé, que el primer dia en vaig posar i l'albergínia era incomestible! -tot i que me a vaig jalar igual, però em va costar...-) i ja està, quan em sembla ho trec. sóc la claran adrià. ahir hi vaig posar ceba, i està de muerte! i l'altre dia vaig fer una super truita d'albergínia, patata, ceba i carbassó! és la truita més bona q he menjat mai a la vida!! mmmmmhhhhhhhhhmmmmmm!!!!!!!!!!!

avui m'han TORNAT a despertar els fiiiiiiiiuuuuuuuuuuuu fiiiiiiiiiuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!! vius al meu barri! :)
esbrinaré el tema dels patos.

patuuuuuuuuussssssss!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

hem de fer mission al barri encriptat! fiiiiiuuuuuuuuu!!
la meli des de fa 6 mesos ja no treballa els caps de setmana, és tota una senyoreta. Així que missión de divendres a la tarda? Aquestes són les millores!!
"Clarimeli a la descoberta del xiulet perdut"

la chica ha dit...

està sonant! ara mateix està sonant!
meeeeeliiiiiiiii!!!!!!!!!

la chica ha dit...

he vist el mus!!!

Anònim ha dit...

visca!li has dit que participi?

la chica ha dit...

jajajaja
JAJAJAJAJAJAJAJA
JAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
no.

Anònim ha dit...

jjjajajajaa
JAJAJAAJAJAJAJJA


JAAAAAAAAAJAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA!!!!
val.