13 de març del 2009

Crisis

"No pretendamos que las cosas cambien si siempre hacemos lo mismo. La crisis es la mejor bendición que puede sucederle a personas y países, porque la crisis trae progreso.

La creatividad nace de la angustia como el día nace de la noche. Es en la crisis donde nace la inventiva, los descubrmientos y las grandes estrategias. Quien supera la crisis se supera a sí mismo sin quedar "superado". Quien atribuye a la crisis sus fracasos y penurias, violenta su propio talento y respeta más a los problemas que a las souciones.

La verdadera crisis es la crisis de la incompetencia.

El problema de las personas y los países es la pereza para encontrar las salidas y soluciones. Sin crisis no hay desafíos, sin desafíos la vida es una rutina, una lenta aognía. Sin crisis no hay méritos. Es en la crisis donde aflora lo mejor de cada uno, porque sin crisis todo viento es caricia.

Hablar de crisis es promoverla, y callar en la crisis es exaltar el conformismo.

En vez de esto, trabajemos duro. Acabemos de una vez con la única crisis amenazadora: la tragedia de no querer luchar por superarla."

A.E.

14 comentaris:

la chica ha dit...

aleshores hauríem de dir... "visca!"?

Anònim ha dit...

aleshores hauriem de posar bona cara, enfrontar-nos als reptes, fer-nos forts i crear un entorn òptim perquè se superin tots els entrebans, ara i sempre. Això és evolució, creixement i aprenentatge.

la chica ha dit...

això mateix dic jo! :)
hem de riure com la hillary ;)

Anònim ha dit...

qui sóc?

la chica ha dit...

hillaryyyyyyyyyyyy!!!!

Anònim ha dit...

Hola Hilària,

Benvolguda a casa.

la chica ha dit...

hola, man with no name!
qui ets?! hauríem de prohibir els anònims TAN anònims!! almenys deixa alguna pisteta... bé, en tot cas, benvingut!
la hilària et donaria les gràcies, però no participa perquè s'està pegant amb el clint (eastwood) ;)

Anònim ha dit...

Qué fuerte Clarins eso que me acabas de decir!!!
Anònim tan anònim... hum!!! Sóc l'home de les mil cares encara que només tinc una. Visc a Vilafranca i des de fa temps revindico un espai per a les marques blanques...

Anònim ha dit...

Manolé, hauries d'associar-te a: RMC (reivindiquem les marques blanques)

visca els yogurts eroski! visca el
pa bimbo hacendado!

la chica ha dit...

manolé! alguna cosa dins meu deia q érets tu... el que m'ha despistat és q no has escrit en una hora intempestiva! ;)
pq no fas un bloc pro marques blanques? la meli i jo ens en farem seguidores! oi q sí, meli?
meli, munica, dir "pa bimbo hacendado" és com dir "iogurts danone eroski". o "dvd tdk marcapaki". ets tan mona! :)

Anònim ha dit...

S'accepta nocilla de la marca Carrefoir?? o de la Dia??

la chica ha dit...

JAJAJAJAJA
JAAAAAAJAAAAAAAAAJAAAAAAAAAJAAAAAAAAA
sempre em parteixo de riure, amb tu.
GUAPA!
això és com dir si s'accepten melis q no siguin guapes. no s'entén, m'entens? de manera q nutella q sigui nutella o, en su defesto, nocilla q no sigui nocilla... no!
x cert, ara menjaré nutella, vale? la q et vaig comprar per a tu! :)

Anònim ha dit...

calriiii!!!
ets de la guerra dels carlins? resulta que anava a escriure clariiii!! i ma sortit malament però no volia pretar la tecla de tirar enrera així que mira, m'ha sortit rodo!
per cert, jo no he fet l'entrada de la nocilla i la nutella. Però si que vaig pensar en que pa bimbo hacendado era una realitat no absoluta, no real, m'encanta.

la chica ha dit...

realitat no absoluta, no real? no utenc. la nutella i la nocilla ue dit io!

de la guerra dels carlins?!?! no! io no fai guerres! no m'agraen, fan por.

ue! bona nit! m'estic morint de son.
mecaguntelefonicailamarequeelsvaparir!