19 de març del 2009

gastronomia i salut


heus ací la gran compenetració meliclaril que hi ha:
la clari fa un trunyo d'entrada teatral (la història va d'un mirall que es trenca), mentre que la meli ho complementa amb una informada i rigorosa aportació sobre vida i obra de l'autora, mercè rodoreda.
al cap d'uns dies, la meli fa coses rares amb el ctrl, l'alt, el baix, el 225 i el 522. la clari li explica (havent rebut una inestimable col·laboració prèvia, de la jove irene) com fer la ß.
avui parlarem de gastronomia i salut, que és un tema que ens interessa a tots. quan la meli i clari parlen de fix a fix perquè els surt gratis :) (ue!), una SEMPRE menja pizza i l'altra SEMPRE menja peix. a veure qui ho endevina!

24 comentaris:

Anònim ha dit...

faré una breu redacció més endavant, ara tinc els ulls que em piquen i he d'estudiar el Sr.Puig i Cadafalch... acabo d'arribar del dinar...
patos

la chica ha dit...

meliiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
explica'ns com t'ha anaaaaaaaaaaaaattttttttttt!!!!!!!!!!
sort sort sort sort sort
ho faràs molt bé, que guai!

Anònim ha dit...

visca!! el congrés de pastorets celebrat a mataró ha eclipsat la meva visita puigicadafalquera i he tingut 2 personetes!!he passejat amb dues senyores de calaf que m'han explicat els seus pastorets i el seu mercat de calaf, pq eren de calaf... no sé si s'han quedat amb les meves explicacions...
visca calaf!

Anònim ha dit...

doncs bé, mentres està la rentadora rodant, entra el sol i es refreden les magdalenes... escric quatre ratlles en referència a l'entrada claril:
Si, cert que una de nosaltres 2 menja peix a la planxa elèctrica, és molt fàcil de fer i rapid i net. Totes les avantatges que puguis imaginar. També és cert que aquest àpat coincideix amb la de l'altre: pizza al forn. La pizza és molt bona, m'encantaaaa!!
Va, ja he donat prous pistes per saber qui menja què.
salut i bon profit!

la chica ha dit...

uei! m'alegro q anés bé la visita! de calaf? ostres, jo conec calaf per la carretera de calaf. quan érem petits i anàvem amb la mami a casa els meus tiets a conesa, gran poble de... 15 habitants (tirant llarg), SEMPRE ens perdíem i anàvem a la carretera de calaf. tenia moltes curves i jo em marejava.
segur q els pastorets de matarón són molt més guais q els de calaf! la meva pregunta, sense faltar ningú, sisplau: QUI FA UN CONGRÉS DE PASTORETS?!?! i al març!

avui he dinat peix ;)

estenent la roba se'm va caure un mitjó! avui he anat d'incògnit a buscar-lo, al sostre d'un cotxe :S

Anònim ha dit...

jo avui estenent la roba no he tingut cap problema, de caigudes mils però sempre al terra del balconet..
clari, en markete ha entrar la milady a dins pq la roba a la nit a fora queda humidota, frescota, brutota.

la chica ha dit...

que marujos que som! jo l'acabo d'entrar! ;)

Anònim ha dit...

jo tb la tinc a dins!! al costat de la nevera! aquest matí he fet el bater, això, com t'he comentat alguna volta, m'agrada.

la chica ha dit...

a mi gens!
a mi m'agrada estendre la roba i fer bricolatge :)

Anònim ha dit...

jo em volia apuntar a un curs de lampisteria, com t'he comentat alguna volta.

Anònim ha dit...

ens hi apuntem juntes?! :) :) :)
i recordem els vells temps en què anàvem amb motil·l·l·l·la a estudiar! :)

Anònim ha dit...

si!!!! jo ara la duc per anar al gimnas, està a punt de petar-se però de moment aguanta...

la chica ha dit...

aiiiiiiiii,
MOTXXXXXXXXXXXXIL·L·L·L·L·L·L·LA!!!!
q no me'n passeu ni una...! ;P
patuuuuuuuuuuuuuuuus
municaaaaaaaaaaaaaaaaa
la + muniiiiiiiiiiiiccccccccccccccaaaaaaaaaaaaa del móóóóóóónnnnnnnnnnnnnnnn!
x cert, q fas, tan d'hora?! has escrit abans q jo em llevés! :S

Anònim ha dit...

jo faig com els jubilats: a llevar-se de dematí i anar de passeig, i anar a la caixa, i anar a comprar el pa que no falti i anar al gim! oleeee!! osti, no recordava haver escrit tan d'hora!! uhu

la chica ha dit...

tiiiiiiiiiiiiiiiii
clar q no te'n recordaves, encara tindries els uiets tancadets!
et falta una cosa important, q jo sí q he fet: anar a la SEGURETAT SOCIAL! jijiji
quan véns?!?! ooooooooooooooooooooooon aneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem???????????

Anònim ha dit...

tiiiiiiiiiiiii
I ANAR A BUSCAR RECEPTES!!!!!!!!!!!
possiblement vinc divendres, doncs resulta que tinc un altre tràmit a gestionar a la capital barcelonina.
ho parlem en llenguatge encriptat o bé per correu.

la chica ha dit...

d'acort, t'ho dic de tot cort.

no he anat a buscar receptes! he anat a buscar l'anàlisi. tb en parlem per correu, no és qüestió q el meu estat de salut sigui de domini públic :S

Anònim ha dit...

ATENCIÓ!!
EN BREU DESVETLLAREM L'ENIGMA DEL PEIX-PIZZA!!!

davant l'allau de peticions i participacions no allargarem l'agonia i us resoldrem la qüestió.
salut i gastronomia!!

Anònim ha dit...

JAJAJAJAJA
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
ets la millor!

Anònim ha dit...

tu també, mercès pels tràmits.
segueixo amb el meu estudi...

Anònim ha dit...

guapa!

Anònim ha dit...

mercès

Anònim ha dit...

a disposar

Anònim ha dit...

tan de gust