18 d’abril del 2008

on és wally?



































10 comentaris:

Anònim ha dit...

I quins records!! Busqueu, busqueu wally... M'ho vaig passar tant bé intentant aparèixer a totes les fotos que feia la Clari a Roma... Li deia, va fes fes que ara ja m'aparto i finalment clac! saltava en escena, com per exemple davant de l'espectacular Panteó on em va enganxar saltant.
Psssst! Silenci que despertarem l'Elga...

la chica ha dit...

elna, wally, elna!

Anònim ha dit...

... ELNA ... encantadora Elna.

Però també encantadora la "Citta' Aperta"... la ciutat de "Le Vacanze Romane" qui de vosaltres hi ha estat? Què me'n dieu del Coliseu, la Piazza Navona, el Panteó?

Es nota que us vull fer participar?? Més igual. PARTICIPEU!!!

MeliClari ha dit...

ahir vaig veure la marta de roma al metro. estava al marítim, no?

(t'ha decepcionat que la participació fos meva? parlo de roma...)

MeliClari ha dit...

Aquella il.lusió de veure com augmenta el número de comentaris i un cop cliques veus de qui és la participació no diguem que m'hagi decepcionat, però en fi... no farem servir paraules malsonants.

Però m'alegro que almenys segueixis el tema que vol tractar aquest escrit.

La Marta de Roma al metro? Al Marítim dius que treballava? Primera notíca.

(t'ha decepcionat que el 5è comentari tb fos meu??)

la chica ha dit...

no, perquè tu a mi no em decepciones, no com jo a tu, pel que veig! :(

a sobre que he intentat seguir el tema de l'escrit, aconseguir una possible participació (marta de roma, tot i que no sap el bloc, crec) i establir un lligam entre vosaltres dues (marítim), em dius que no t'agrada el meu comentari?

:(

Unknown ha dit...

eli... jo també participo... si em deixa... no puc posar comentaris... està trencat el blogger?

J'ADORE ROME

la chica ha dit...

qui no et deixa posar comentaris? el blogger?

(no ho diguis gaire alt que és capaç de trucar al senyor google i demanar-li explicacions)

el que més recordo d'aquest viatge és tenir, sempre, els peus xops.

per cert, ahir vaig veure el santacana.

Anònim ha dit...

recordes l'anècdota de les galetes tuc?? que coi va passar que ens partiem del riure?
algo d'un euro?? no recordo pero la marta ens va fer una foto commemorativa daquell moment.

la chica ha dit...

l'has vist fa poc, oi? jo la vaig veure el dia que buscava totes aquestes. ara en penjaré alguna altra.

no tinc ni idea de què va passar, la veritat. sobre el menjar, només recordo que no paraves de halar tiramisús... gastronòmicament parlant, allà vaig conèixer una altra elisenda, que no parava de halar! tu que menjaves sempre com un ocellet...