25 d’abril del 2008

felicitats, felicitats, felicitats

avui faig una felicitació especial a 3 marcs: el marc, el marc i el marc. per ordre cronològic de coneixença:

mus: m'encanta aquest nom, encara que a ell no massa. tot i que no va tenir cara durant uns mesos, finalment vam comprovar que tenia tots dos ulls, pell blanca i una perilla molt xula. és guapo (què coi, ja que ho ets, ho diem, no et sembla?). és, sens dubte, un home com cal. marc, saluda, el públic et reclama! felicitats, marc!

marc: sense sobrenom (l'eli et diu "ciber" però a mi no m'agrada). per moltes coincidències amb el mus (mails, tretzes de setembre, el nom -aquesta és òbvia-...). perquè no m'he arrepentit ni un sol segon d'haver-te conegut. per ser el millor amic que he tingut. saluda, marc, escolta el clamor popular! 1 petó per a tu! felicitats, marc!

melonet: per ser un melonet. per simpàtic, per bona fe, per les bromes, per fer feliç la meli i per ser-ho tu al seu costat. per l'altra mitja taronja de la meva altra mitja taronja! i per les piscines que fas. saluda, marc, saluda les teves fans! felicitats, marc!

3 homes comme il faut que, en un moment o altre, s'han creuat en les vides de dues dones comme il faut, també, no? (jo menys que tu, però tampoc sóc mala persona)

petons, petons, petons
felicitats, felicitats, felicitats
marc, marc i marc!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats Marc!
Felicitats Marc!
Felicitats Marc!

Per molts anys als 3! A veure si amb la nostra Blogsfera podem recuperar el contacte ni que sigui perquè ens dieu que heu llegit aquesta felicitació!!

Mus, ja has acabat la carrera? Què fas?
Ciber, encara per Calella? Què fas?
Markete!!! Aquesta nit et pregunto què fas, ok?

Patos, patos i patos!

clari! aquest matí estava al tren i he vist el teu missatge urgent, creia que havia participat algú nou al blog!!!! pensava k era algu que havia donat senyals de vida!!!!

la chica ha dit...

no es diu ciber, es diu marc!!!

jaja, missatge urgent, missatge urgent! tas loca, si no participa mai ningú! (excepte la michoud, que és una fan nostra, i amb molt orgull, eh, michoud, m'agrada perseguir-te amb els comentaris, sempre et responc 2 minuts després que tu escriguis).

falta un marc molt important i molt especial, també: felicitats, marquitos! (el meu germà)

Anònim ha dit...

Ei, gràcies per la felicitació. Almenys hi ha algú que es recorda dels Marc's. Tant Sant Jordi Sant Jordi i els marcs què, cullons!!
La veritat es que això del blog és una bona idea, sou les primeres que la teniu? jajajaj es broma. Apa ens anem veient pel blog!!

la chica ha dit...

sí, sí, som les primeres! oi que no n'havies sentit a parlar mai?
quants blocs conjunts has vist? eh, eh, eh?! cap! ;)
estàs bé o què? què fas? i la resta?
ei, felicitats! fem una manifa per reivindicar els marcs?

Anònim ha dit...

Ei, sóc el segon Marc. El ciber. El de Calella. El dels mails. El del tretze de setembre. EL MILLOR AMIC QUE HA TINGUT LA CLARA (HO POSO EN MAJÚSCULES PER FER-ME EL XULO), etc etc.

Moltes gràcies per la felicitació doble. Tant la de via mòbil com la ciber (jejeje), Com deia l'altre Marc, el mus, té mèrit que algú se'n recordi dels Marcs (si no m'equivoco el nom de nen més triat any rera any...) un mes en el qual només es parla de Jordis, dracs i llibres !

Per tant, deixeu-me que us feliciti a vosaltres dues per partida doble: En primer lloc, per la vostra prodigiosa memòria i, en segon, per la vostra pàgina. Que és molt xula i té molt bona pinta. Com vosaltres :)

Ens veiem !

Marc

la chica ha dit...

ei, tu, xulo! ;)

cada any recordem els vostres sants i els cumples. i els comparteixo amb l'eli, perquè li dic "avui és el sant dels marcs" o "avui és el cumple del(s) marc(s)".

gràcies per la teva felicitació, també, tu sí que saps quedar bé!

fins ara!
clara

Anònim ha dit...

Gràcies Clara per ser la primera a felicitar-me, tot un detall! Abans de continuar deixe'm demanar-te una cosa: no em diguis "melonet", m'estimo més el "markete". És que m'ho deia el meu avi quan jo era petit i em porta bons records.

Quant al tema del nom Marc, és veritat que som els grans oblidats del mes d'abril a diferència dels Jordis i les Montserrats.

També he de dir (i espero que a partir d'avui no em guanyi fama d'antipàtic repelent), que passo bastant dels sants en general. I m'agradaria obrir un debat al respecte.

¿Com és que a la nostra societat, cada cop més laica, encara donem tanta importància als sants, el Nadal, la Setmana Santa i altres qüestions religioses?

Bé, una abraçada i molts records del Marc Markete. Salut!

la chica ha dit...

markete markete markete! ;)

mira, no ho sé, tu. sempre és guai que et felicitin! ;) de fet, diumenge, és el "dia del senyor", i per això és festa. el carnestoltes també té un rotllo religiós, i nadal (no cal dir-ho), els reis... crec que hem adquirit uns costums que, malgrat tinguin un origen religiós, ara ja formen part de la nostra tradició.