4 d’abril del 2008

inauguració

Pels vells i bells moments de la vida

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola! Ja comencem malament... la Clara no para d'enviar-me mails per explicar-me com posar un escrit i la veritat és que no hi ha manera d'entrar... em diu "codigo de usuario incorrecto". Això és com les notas al pie (aquesta anècdota l'explicaré com a autora del blog, quan aprengui a fer escrits!). Bé, espero que a la propera m'hagi espavilat una mica més i la Clara i jo ens poguem presentar per començar la funció com cal!
(Elisenda)

la chica ha dit...

NO T'ENTERES!!

a dalt, a la dreta, ha de dir "acceder". allà poses el nom d'usuari (del compte COMÚ del gmail) i pwd (també del compte COMÚ del gmail). i podràs posar coses.

espero que la primera sigui l'anècdota de les notas al pie!

la budy... ha dit...

eiiii..VISCA EL MARESME!!

he sentit per aquí que algu parlava de mi i no he volgut perdre l'oportunitat de fotre-hi cullerada..juasjuasjuas

M'ha agradat això..he tingut un feed-back al veure la fotografia de Les 15 nits...quants records...que bé que viviem oiii?¿?..buenu..i ara també!!

mil petons..i enhorabona per aquest nexe creatiu i nostàlgic que has obert Drudits!!!

ens veiem div!!

la budy...

la chica ha dit...

hurra! 1 gallifante per a la budy! això es mereix un reconeixement especial!

havia llegit "enhorabona per aquest sexe creatiu i nostàlgic que has obert" i per un moment he pensat "m'hauré equivocat de foto?" ;)

sí, visca el maresme!

Anònim ha dit...

Hola!

L'Eli (Meli) m'ha insistit que participi!!! Doncs, ja ta, ja he paticipat!

Quan tingui "algu" millor que dir, tornut a participar. Valens?

Apa siau!!!!!!!

"La participativa"

la chica ha dit...

benvinguda, participativa!

no val dir que participes perquè t'han posat un ganivet al coll!

aquí pots parlar de les teves aptituds per fer d'actriu de mans! o pots parlar de la meva mare, que és una gran fan teva, o pots parlar del que tu vulguis!!!

també pots dir "bon nadal" en alemany! felicita al senor cartero en alemany! buena navidat en alemany! meli, explica-l'hi! (li? l'hi? crec que és "l'hi")

visca la montserraaaaaaaaaat participativa!!

Anònim ha dit...

Què faria la Montserraaaaaaaaat sense mi? El cas és que jo no obligo a participar ningú, simplement... suggereixo.

Què millor que tenir aquest punt de trobada virtual de la red internetil per anar-nos dient les cosetes que fem i deixem de fer.

Montserraaaaat, m'ha agradat molt veure la visita amb tu! Però amb quins ulls m'he mirat el museuot... com vam poder aguantar allà dins?!

Anònim ha dit...

Saps com vam poder aguantar allà dins??????

Doncs, perquè ens teníem una a l'altra! (Aix, uix, quin "piropu" ("piroppe" en català)!!!!)

Els farts de riure que ens feiem en aquell palauot!

I també vam aguantar tant, perquè en el fons som massoquistes de mena i ens encaaaaaaaaanta la feina que fem. O no?

TONETS GRANDOOOOOOOOOOOTS!!!!