18 d’abril del 2008

Per Molts Anys!

Aquest escrit va dirigit a la Simarro, la meva companya dels dijous a la tarda a l'Institut (que bé que viviem!)... dels dissabtes per la Ronda, de les tardes de pel.lícules, de festa, de la platja en ple mes de març, dels sopars amb amics, de la vida...

Així que moltíssimes felicitats, que els 18 d'abril sempre sempre era l'aniversari que ens "passavem" més alhora de celebrar... recordes la Blancanieves i los 7 enanitos??! jajaja!! I el programa de ràdio? Sempre han sigut molt especials els teus cumples!

I per no ser-ho menys, aquesta vegada et felicito des del super blog! Ah, la Clara també la coneix a la Simarro, si si, tot queda en família!!

8 comentaris:

la chica ha dit...

moltes felicitats, simarro!

MeliClari ha dit...

ei, meli,

has actualitzat la nostra presentació? abans no teníem any de naixement, oi?

aiiii... ara em fa vergonya i em poso vermella, a una senyoreta no se li pregunta l'edat! ;)

per cert, t'ha molat, la cançó? és la teva preferida! :) (t'has enterat, no, que aquesta ratlla taronja de la dreta és una cançó?!)

MeliClari ha dit...

(és el 3ER cop que escric aquest missatge..... se m'ha borrat 2 cops, aghghghg)

total en resum meu mental del que thavia escrit ja dos cops abans pero que x tu és el 1r cop:

- ok la cançó, mencanta, la franja taronjahe pillat q era enllaç de musica
- ara el repte és trobar la meva 2A CANÇÓ PREFE. pensa-hi una mica i la trobes!
- l'any naix: ok, treu-lo si no tagrae, pero ho feia per donar més datus nostrus.

patos de mel

la chica ha dit...

jopé, és un rotllo que se t'esborrin els missatges perquè a la 3a vegada escrius una mica a sac...! :(

jiji, és que no l'he trobat més animada, la cançó... sóóóóólo le pido a diooooooooooos.... és guai.

2a cançó prefe?! ughs, no ho sé :S és "core, core, cabalito"? (crec que no i que, de fet, ara, t'estàs partint del riure)

no em molesta l'any de naixement! era per dir algo! i perquè veiessis que sóc molt perspicaç i m'he adonat que has actualitzat el perfil! perquè em fixo en el que fas. a mi m'agrada ser petita com sóc. del 81. que no del 18. i a tu?

uuuuhhhhhhh!!!!!!!!! patos de mel!! avui m'he comprat halls de mel perquè tinc mal de coll (a falta de patos, halls)

rekemuaks!
vaig a fer una parti al tetris.

Unknown ha dit...

JO NO CONEC LA SIMARRO...snif

la chica ha dit...

eli, presenta-li la simarro a la michoud! :(

Unknown ha dit...

snif

Anònim ha dit...

quan la simarro aparegui per la blogsfera la Michoud serà la 1a a qui li presenti!

simarro? estas x aki?

la simarro tb anava al meu institut del qual en coneixeu molt bé el nom!

patos. q feu? que no participeu?