12 d’abril del 2008

pedretes

Aquestes són les 4 monis pedrerils. Si mai veniu a la pedrera pregunteu per elles, Crisitaina, Montserrat, Maraia i Elisabet (per ordre a la foto). Potser us costarà trobar-les ja que estan tot el dia fent voltes per la casa, fan cames per les golfes, el terrat i tot el tema pedreril. Sempre fan festes, no hi ha excusa per anar al caprabo i comprar-se el pot de nutella i alguns donuts. Cal alimentar-se tenint en compte que diàriament es pugen un mínim de 7 pisos a peu per aquella casota del paseig de gràcia.

Anar a la Pedrera és un passatemps que pot acabar cansant. Ara ja en són 2 els anys que estic aquí i encara dic que és una cosa temporal, i m'ho crec. De totes maneres la fatiga, el trasbals o la mandra que pot despertar-se de tant en tant se solventa fent un bon esmorzar dels nostres!

Per cert, que no se m'oblidi! Les 4 monis pedrerils porten els ninus que expliquen la història del Petit Gaudí als nens de P3 i P4 (Mussol Oriol, Paulina Teranyina, Marieta Cuqueta i el Ratolí Martí). Tot i que crec que en poc temps els acabarem desterrant; els nens cada cop es creuen menys això que un nino de peluix parli... Potser la Clari si que encara s'ho creuria, és tan nenita quan vol!

La Clari coneix a na Montserrat perquè vam anar a menjar tapes i també coneix a la Maraia. El món és petit i tots ens acabem coneixent.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Apa aquí!!!!

Què és això d'explicar aquestes intimitats tan íntimes de la casota?????

Doncs sí, mengem donuts i nutella i patates fregides i pastissos de formatge i croquetes de la mama de la Crisitaina i llenties i truites d'espinacs i amanides i pizzes i galetes salades i Tucs al bacon i olives i ous Kindert, i tot el que se'ns posi pel davant. I què?

Com molt bé ha dit la Beeeeet (així li dic jo), fem molt ejerciciu pujant i baixant escales, mocant nens, portant-los a fer pipis....

I pel que fa als ninus...pobreta Paulina Teranyina!!! Quan li posi la mà pel cul ja no em coneixerà.... i no em deixarà que faci "la mort de l'aranya" (apa Beeeet, explica a tothom què és això!)

Ara que hi penso......després de parlar de tant de sucre, m'està agafant gana....vaig a la cuina a buscar uns quants palitos i nutella. Beeet, què vols palitos???? I és que a la Pedrera hem vingut a........

Firmat: Txoc

Anònim ha dit...

... a riure!

només arribar les 2 noves incorporacions al setembre del 2007, l'esbojarramenta, la rauxa i l'alegria van arribar a la casa.
La Crisitaina ja explicarà l'anècdota del Cobi, oi?

la chica ha dit...

sí, conec a la montserrat i a la maraia, però la meva mare les va conèixer primer!

el primer que em van dir va ser "tu ets la clara? jo conec la teva mare".

Unknown ha dit...

teniu un premi al meu bloc nines

Anònim ha dit...

Quina envejota que em feuuuu!! guarris totes!! " Wonderland Pedreril ". De debó que cobreu? haurieu de PAGAR!!

per cert soc la Llimu

la chica ha dit...

gràcies, michoud! gràcies! quin honor!

un bloc tan principiant i ja té un premi!

Anònim ha dit...

Llimuuuu!!
si si, wonderland! només faltes tu per completar equipo ex manakero!
per quan un altre dinaret?
patos

Anònim ha dit...

Holans!!!!!

El grup que teníem a les 10h ha arribat tard. I què estem fent?????
Estem menjant palitos amb Nutella!!!!!!!!!!!!

Apa, bon profit! Quina feinadaaaaaaa......

Anònim ha dit...

el pot de Nutella ens està deixant els dits molt guarrus... els palitos són massa curts per arribar al fons!
montserraaaaaaaat, a estudiar que a partir del 14 de maig ens has de fer de taxista!
deu

Anònim ha dit...

Heu vist el meu cobiii??? Si encara no l'heu vist, veniu a l'Aula Pedrera! Inspirat en les ombres xineses i amb el toc genuí del nostre entranyable protagonista, l'espectacle comença i acaba darrere d'un vidre translúcid. Si sou dels que penseu que un gest val més que mil paraules, no us ho perdeu!
Valoració de la crítica pedreril especialitzada:***** Faig funcions quan tinc una estona lliure i no estic menjant nutella. De moment no cobro res. Aprofiteu!

Anònim ha dit...

Mmmmmmmmm....
Sona bé! Jo vull veure'l!!! I després faré una crítica "a lo Risto".
"Crisitaina, tus habilidades con las manos y los dedos son increíbles. Sigue así. Evolucionas favorablemente."

Apa Beeeeeeeet, no et queixaràs. Ja ha participat la Crisitaina. I tu, estàs nominada!!!!!

Anònim ha dit...

bieeeeeeeeen!!
estoy en una nuve!! esto es un sueñoooo!!! voy a dar mucho cariño a todos!!
os quiero!!! crisitina bienvenida a la blogsferaaaaa!!!