29 d’abril del 2008

Crida a la participació

Atenció: Missatge a tots els habituals o no que llegiu aquest bloc: us volem llegir! Raons per les que possiblement passeu de participar-hi:

1. Problemàtica: No tinc temps: mentida! el temps es troba si ens interessa trobar-lo. Segur que no tenim temps pel super bloc Somdedoctorat, però sí per consultar el vostre correu.
Solució: quan mireu el correu obriu una altra finestra amb el bloc i feu un mini comentari igual que podeu escriure al correu ho podeu també fer al Bloc.

2. Problemàtica: No sé què escriure. Quan algú se't dirigeix i et parla d'algu tampoc saps què contestar-li? A un xat no dius res?
Solució: Al bloc pots posar el comentari que vulguis, sense faltar és clar! Pots explicar-nos la vida, com t'ha anat el dia, quan fa que no ens veus... o simplement dir: hola!

3. Problemàtica: No sé com es fa un comentari.
Solució: envia'ns un mail a la secretaria meliclari@gmail.com i t'ho expliquem pas per pas.

4. Problemàtica: No us conec i em fa cosa comentar algo. Amb més motiu volem que participis! Ens encantarà conèixe't i poder-te contestar el que ens expliquis.
Solució: no et tanquis les portes, ja te les tancarem nosaltres si no ens agraden els teus comentaris, però ara per ara, com si diguéssim et convidem amablement a participar!!

Espero que apareguin mil comentaris nous a partir d'avui! Que us estreneu!! Com a mínim aquells que sé que esteu en alguns d'aquests punts: Santi Mercadé, Maria Sellarès, HelenaJosePrat, Cristina Alvarez, Miriam Ginestà, Amiga Clara... (us identifico amb nom i cognom perquè no digueu que no us he avisat!). La resta com que no heu dit RES de moment m'estic pensant quina crida fer especial per vosaltres.

Moltes gràcies per la vostra atenció i bona tarda.

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, ei, ei!!!!

No estic a la llista negra!!!! Ole, ole. Clar, jo SÍ que he participat!

Però que quedi clar Beeeeeeeeet (tu tranqui Clari, que la cosa no va amb tu), que m'apunto que encara no m'has felicitat oficial i bloguerament. Així, que m'estic pensat si continuaré la meva participació de "qualitat" o no. TU MATEIXA!!!!

Anònim ha dit...

Conchu!

Acabut de veure que en el tema de sota, està la teva felicitació....

Buenu, buenu. Per aquesta vegada, ho passo per alt.

I les magdalesnes: jo ho sé que són bones. Tu què et penses? Que jo em mocut amb mitja màniga????

la chica ha dit...

ostres, potser has estat una mica agressiva, no...?
montserrat, felicitats!
vaig a treballar, que avui sortiré d'aquí a les mil.
odio la humanitat

Anònim ha dit...

Mmmmmmmmmmmmm, agressiva? De debó?

Espero que la Beeeeeet no s'ho prengui malament. Ella ja sap que és broma.....

De veritat t'ha donat a questa impressió? Doncs, de veritat que no volia.... Encara em fareu fora del blog i tot.....

Snif Snif

Unknown ha dit...

ELI

1) avui estic telegràfica

2) sinó et fan cas... no et dic el que estic pensant... ho dic en français que queda més fi: tuez-les!

3) seguiré participant...

4) què és això de què (i et cito directament amb el mètode couper et coller): "no et tanquis les portes, ja te les tancarem nosaltres si no ens agraden els teus comentaris". Penseu impedir la participació? Nominareu?

5) no perdis l'esperança. Jo crec que en un mes el vostre bloc serà molt participatiu i molt visitat!

SORT

la chica ha dit...

montserraaaaaaaat!
l'agressiva no érets tu, era l'eli amb l'entrada que ha posat! tu no ets agressiva!
entre l'entrada al bloc, i el to que tenia quan m'ha trucat... l'eli estava una mica enfadada, avui :(
espero que t'hagi passat! estàs contenta? estàs contenta? mira, mira quanta gent ha participat!
els/les qui no han participat deuen estar recuperant-se del zuztu :S
muaks, guapa! bé, guapes, això va per a les tres: la meli, la michoud i la montserrat (per ordre alfabètic, per no crear greuges comparatius).
quanta gent guapa que hi ha en aquest bloc, veus?

la chica ha dit...

michoud:
tuez-les! tuez-les! jo em volia fer una samarreta que digués "eutanàsia ja". és que el metge no me la vol practicar, encara.
la meli és una heavy, però no tancarà les portes a ningú! tot i que estaria bé fer algo tipus nominacions: estás nominado/a. te expulso de la academia. iupi! i podem fer gales, i podem fer un euroblocón (eurovisión-euroblocón) i coses així.
visca!

Anònim ha dit...

Ei, ei, ei!!!!

Em demano ser el Risto!!!! Vull nominar amb tota la mala llet!

"(en castellà) Elisenda, esta noche no has brillado. Tu tecleo es inconstante y desafinado. Te equivocas constantemente y no tienes respeto por los "participadores". Así que estás nominada para abandonar el blog. El público decidirá."

Anònim ha dit...

Benvolgudes incondicionals,

Tinc un sentiment d'enfado i de tristor, però sort de valtrus que en cap moment m'heu girat l'esquena. Em faria tan feliç veure alguna participació nova... Per tant, no tancarem les portes però si que estic d'arcord en nominar!

visca Montserraaat arristada!!
visca Nuritelegràfica!!
visca Clarins directora del Teleblocón!!

Visca la participació!

Anònim ha dit...

Hola!!!! M'he sentit clarament al·ludida! La meva és la problemàtica 1 amb una altra d'afegida: no tinc internet a casa... i a la pedrera... bé, quan ens falla el grup com ara mateix, doncs sí, però si no... doncs no! Bé, petonets a totes dues,
Maria.

Anònim ha dit...

Marieta cuqueta taneta!!
M'has fet feliç! Ets un encant de nena! Sort que la teva probrlemàtica (classificada en el punt 1) té solució (de fet les problemàtiques 2 a 4 també tenen solució).
Ara ja estic contenta pel què em queda de dia!

Unknown ha dit...

eli: gràcies per participar en el meu bloc...

clarit: com és que no actualitzes?

la chica ha dit...

meli:
teleblocón no! EUROBLOCÓN!
no t'enteres! ala, ara et nomino!
risto, qué opinas de su actuación de hoy?

la chica ha dit...

michoud:
tens raó :(
però és difícil seguir el teu ritme d'actualització!

Anònim ha dit...

En Risto opina el següent:

"Hoy Elisenda ha sido una chica un poco vaga (lo digo porque deduzco que hoy no han tenido visita, mientras yo estaba en el Picasso currando como un loco!). Así que por eso: ESTÁS NOMINADA."

Beeeeeeeeet, no et queixaràs que la Marieta Cuqueta Taneta ha participat, eh?

Ara falta la CRISITINA!!!!!

Anònim ha dit...

Puedo seguir en la Blogacademia? Quiero aprender, este es mi sueño, trabajo con mucho esfuerzo y doy mucho cariño... no es esto suficiente?

La CRISITINA està nominada del tot! Ahir em va dir que quan acabés la visita i abans de fer la temporal participaria i RES DE RES! És una mentiderota! M'he tornat a emfadar.

Anònim ha dit...

NO US HEU DE REGISTRAT PER POSAR UN COMENTARI...

Anònim ha dit...

Elisenda, Elisenda, et donaré una reprimenda... (amb el teu permís Montserrat arristada). Faré veure que no ho he vist i que no has escrit públicament que sóc una mentiderota. I per demostrar-te que no et guardo rancor torno a participar.

Anònim ha dit...

Ui la Crisitaina!!!! Se'm copia les frases!!!!

Però si és per donar-li una reprimenda a la Ermesenda....aceptamos barco!!!!!

la chica ha dit...

cristaina justiciera, el ristu és txungo per definició, no tinguis en compte alguns dels seus comentaris (repeteixo, ristu: alguns). és el ristu!
t'agraïm molt la teva participació!
aceptamos barco, bien! risto... te estás ablandado...! ;P